Vond je de slagroom onzin, of het "light"? Anyway, de slagroom was natuurlijk te veel voor alleen die eierkoek, en in de koffie was een welkome aanvulling!quote:Op zondag 9 juli 2006 10:11 schreef Brighteyes het volgende:
Die eierkoek gisteren was lekker!Wij hebben het trouwens zonder slagroom light gedaan hoor, dat vond ik echt zo'n onzin.
Gemier in de marge. Eén keer goed naar de wc en je bent het weer kwijtquote:Op zondag 9 juli 2006 11:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb mij vandaag vergrepen aan jawel, varkensvlees. Ik zag het liggen en kon de verleiding niet weerstaan. Ik stond vanochtend op de weegschaal en ik ben 0,2 kilo aangekomen.
Ja, recept is voor 4 personen, maar Xcuz_me en Duvel zijn er 2. Ik heb echter gewoon het totaalrecept gemaakt en dus niet gehalveerdquote:Op zondag 9 juli 2006 19:22 schreef Brighteyes het volgende:
Huh? Het was toch voor 4?
Jij hebt wel netjes gehalveerd?quote:
Ik had zin in dropjes en in taart en in chips. Oh en chocolade...quote:Op zondag 9 juli 2006 23:05 schreef Brighteyes het volgende:
Hier ook hoor. Even de stad in en dan als het ware naar die kraampjes met Loempia's heen gezogen worden.![]()
Heel goed!quote:Maar goed, so far still goed, ik sta mezelf af en toe wat extra's toe maar dat zijn toch voornameljik Liga's.
Dat is zo fijn he? Als er voor het eerst iemand tegen je zegt: "Goh, ben je afgevallen?!"quote:Het koekje bij de koffie heb ik vanmorgen afgeslagen en mijn moeder zei dat ze kon zien dat ik wat afgevallen was!![]()
![]()
Same herequote:Op maandag 10 juli 2006 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet er nog veel te veel en mijn streefgewicht is laag.Oftewel, ik hou het nog even voor mezelf.
Heel netjes!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:17 schreef Eddie__ het volgende:
Wij zijn vandaag pas aan week 2 begonnen, dus de meeste zijn al een stukje verder.
We doen het allebei dus is makkelijk met koken. Vanmorgen na een week gewogen, zelf 3,1 kilo kwijt en vriendin 3,9 kilo.. Dus gaat goed. We gaan zo beginnen aan de Quorn.
Zoveel werk is het niet, maar ik heb natuurlijk een combimagnetron... aardappels doe ik altijd in de tron klaar maken samen met de bloemkool.. dus die eerst 8 minuutjes in de tron, ondertussen karbo klaarmaken, vervolgens aardappels uit de tron, oven voorverwarmen en toen de karbo er 10 minuten in. Ik kwam niet helemaal goed uit met de tijd en zo. Maar dat ligt dus meer aan mijn stijl van koken.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:01 schreef Brighteyes het volgende:
Is dat zoveel werk dan?
Ik had het boekje bij me vandaag maar zou later zijn dan stinkie dus ik hem via de mail het recept van de saus gegeven dus het rook heerlijk toen ik thuis kwam vandaag.
En nostalgisch. Mijn moeder maakt het idd ook altijd met een scheutje wijn. Dat is de enige keer dat ik wijn lekker vind.
Die foto's zijn al van een paar jaar geleden. Laatste 2 jaar beetje erg luxe levenstijl gehad en minder gesport dan voorheen. Dus even een paar kilo minder en natuurlijk om mijn vriendin een beetje te helpen met afvallen. En het is natuurlijk ook gewoon veel makkelijker om voor 2 te koken.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:22 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Heel netjes!
Heb net ff in je fotoboek gekeken,maar waarom wil jij afvallen?Op de foto's ben je harstikke slank.
Ik ben vakantie aan het vieren dus geen Sonja voor mij al gaat het toch wel redelijk goed![]()
Er is iemand neergestoken bij mij voor de deur en ik heb de hele kermis met politie / traumaheli / technische recherche / bloedvlek / enz. gezienquote:
Welkom terug en succesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:32 schreef Koningin het volgende:
Nou, terug van vakantie.....ben vandaag weer met goede moed begonnen.
Ben benieuwd.
Gefeliciteerd meisquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
Net mijn verjaardag gevierd op mijn werk. Collega's aan de Aarbeiden-bavaroise-vlaai en ik met mijn cracker met halva-jam en ee paar kersen.![]()
Maar ik moet van mezelf gewoon nog even doorbijten. Donderdagavond gaan we op vakantie en dan mag ik van mezelf af en toe wel iets lekkers dus nu gewoon nog even streng.
Vast wel dat er vervangende dingen voor zijn maar ik kan je vertellen dat ik ook geen vis lust(e) maar dat ik het in dit menu heel goed kan eten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:13 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik zit erg te twijfelen of ik het boek zal kopen en mee ga doen. Ben nog nooit op dieet geweest.
Maar vind dat ik wel kilo's kwijt mag. Merk dat ik na de bevalling wat over heb gehouden zeg maar.
Ik heb nog nooit gesport, maar dat zal dan ook wel moeten, zeker? (ok, wel ooit gesport,maar das wel meer dan 10 jaar geleden gok ik)
Welke sport is dan goed? BBB, fitness?
Maar ik begrijp dat je recepten moet volgen. Ik zag tonijn en karbonade langskomen, dat lust ik niet. Zijn er dan ook vervangende dingen voor?
Hahaha, dat probleem had ik dus vorige week, toen ik begon te twijfelen of ik wel de juiste hoeveelheid had gelezen.. Succesquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb de lunch van vandaag omgetoverd in een fruitsalade en er nog aardbeien bij gedaan, want die moesten op en mên, het is me een schaal.
Ik hoef tot vanavond niks meer denk ik.
Dankje, ben halverwegequote:Op woensdag 12 juli 2006 11:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hahaha, dat probleem had ik dus vorige week, toen ik begon te twijfelen of ik wel de juiste hoeveelheid had gelezen.. Succes
Goed idee, daar had ik eerder aan moeten denken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb de lunch van vandaag omgetoverd in een fruitsalade en er nog aardbeien bij gedaan, want die moesten op en mên, het is me een schaal.
Ik hoef tot vanavond niks meer denk ik.
Jij ook succes danquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:54 schreef Koningin het volgende:
[..]
Goed idee, daar had ik eerder aan moeten denken.
Ik zit hier met 4 stukken fruit, die apart opgegeten moeten worden
en van een appel krijg je nog meer trekquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:10 schreef Mickeys het volgende:
Ik had vandaag als lunch kwark en 1 beschuitje.. mijn buikje rommelt nu.. nog een half uurtje.. dan mag ik de appel die nu al naar me zit te lonken
Uhuh! Daar heb ik iig altijd wel last van.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:11 schreef milagro het volgende:
[..]
en van een appel krijg je nog meer trek![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
stinkie moet steeds lachen als ik het over 'mijn veilige vrucht heb'. Hij is meer van de verboden vruchten.
Banaanquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
stinkie moet steeds lachen als ik het over 'mijn veilige vrucht heb'. Hij is meer van de verboden vruchten.
Ik vind het maar gezeik, dat gezeik over lijnen! Postquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:49 schreef t0pp3rtj3 het volgende:
ik vind het altijd maar gezeik, dat lijnen. Eetgewoon niet te veel dat is veel beter. En ben je te zwaar dan eet
je gewoon maar wat minder. En nog een tip: SPORT VEEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het maar gezeik, dat gezeik over lijnen! Postergens anders, dat is veel beter. En kan je dat niet laten dan zet
je je pc maar gewoon uit. En nog een tip: GA WEG!!!!!!!
Hmm, had je je bij de eerste dag ook gewogen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou. Vanochtend gewogen na 2,5 week SB.
Afgevallen: 0,0 kg.![]()
![]()
![]()
Jep.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hmm, had je je bij de eerste dag ook gewogen?
Zelf zit ik vandaag na 3,5 week op 2,8 kilo
Ik bedoel het niet lelijk, dat even voorop gesteld. Ik probeer met je mee te denken en je te helpen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jep.
Ik ben gewoon geen grammetje afgevallen.
Heb niet gezondigd met snoep/ijs/whatever, niks! Heb de calorieën ingevoerd en ben nooit boven de 1000 uitgekomen, alleen in het weekeinde, drink veel water.
Ik snap het niet meer hoor.
M'n motivatie is wel compleet weg nu...
600 a 700 calorieën is ook niet gezond, je mag er best 1000 hebben op een dag, niet?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet lelijk, dat even voorop gesteld. Ik probeer met je mee te denken en je te helpen.
De spinazie omelet heb je al dubbel genomen, je hebt dingen gewijzigd. Je hebt van de 600 a 700 callorieën 1000 gemaakt dus dat is bijna een verdubbeling. Misschien hoe moeilijk het is toch strenger voor jezelf zijn. Laat je buik maar rommelen.
Succes
Ik heb me doorgaans gewoon aan wat zij voorgeschreven heeft gehouden eigenlijk... Misschien rosbief vervangen voor kipfilet op brood, omdat ik geen rosbief lust. Verder altijd groente/aardappelen/vlees afgewogen. Wat ik net al zei, soms wat extra fruit, maar dat mag van haar ook, dus moet het niet zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:18 schreef Koningin het volgende:
XcUS_Me, dat is wel vreemd zeg....als je je aan het programma houdt, dan zou er toch wat moeten gebeuren. Misschien kun je ons uitleggen, wat je precies hebt gedaan, kunnen we erachter komen wat er is...........
Er zijn wel gevallen van gewichtstoename bekend.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:26 schreef teigan het volgende:
mirenaspiraaltje zitten zo weinig hormonen in dat ik me eigenlijk niet kan voorstellen dat je daardoor vocht vasthoud...
Ik ben 1.74 en wel degelijk te zwaar volgens de BMI-index. Gewicht houd ik liever even voor mezelf.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:29 schreef teigan het volgende:
maareh, ik zie je nergens in een lijstje staan, hoe lang ben jij nu dan, en hoe zwaar ben je?
Misschien zit je nu wel gewoon op het gewicht waar je lichaam zich lekker bij voelt, en moet je gewoon niet verder afvallen.
Ik wel. Je bent de zwaarte van het sporten steeds aan het opvoeren (langer/zwaarder), dus je begint daardoor spieren te ontwikkelen. Vandaar dat ik denk dat er geen reden voor paniek is.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik sport er wel bij ja, maar kan me ook niet voorstellen dat dat betekent dat je vervolgens geen gram meer afvalt.
Is het misschien een optie om je omtrekken te meten? Het kan idd best zijn dat je spieren opbouwt. En door je omtrek te meten kun je wel zien of je dunner wordtquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben 1.74 en wel degelijk te zwaar volgens de BMI-index. Gewicht houd ik liever even voor mezelf.
Ik vries in!quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:02 schreef p-etr-a het volgende:
Hoe gaan jullie om met het boodschappen doen voor dit dieet? Ik vind het er op zich prima uitzien, maar 1 koekje hier, 1 plakje van dit daar, het lijkt me zo zonde om de rest gewoon weg te gooien! Ook als je bijvoorbeeld 100 gram van iets mag hebben en het wordt normaal in porties van 300 gram verkocht ofzo en het is niet houdbaar... Tsja, ik denk dat dit allemaal erg duur is en vooral zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |