Vond je de slagroom onzin, of het "light"? Anyway, de slagroom was natuurlijk te veel voor alleen die eierkoek, en in de koffie was een welkome aanvulling!quote:Op zondag 9 juli 2006 10:11 schreef Brighteyes het volgende:
Die eierkoek gisteren was lekker!Wij hebben het trouwens zonder slagroom light gedaan hoor, dat vond ik echt zo'n onzin.
Gemier in de marge. Eén keer goed naar de wc en je bent het weer kwijtquote:Op zondag 9 juli 2006 11:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb mij vandaag vergrepen aan jawel, varkensvlees. Ik zag het liggen en kon de verleiding niet weerstaan. Ik stond vanochtend op de weegschaal en ik ben 0,2 kilo aangekomen.
Ja, recept is voor 4 personen, maar Xcuz_me en Duvel zijn er 2. Ik heb echter gewoon het totaalrecept gemaakt en dus niet gehalveerdquote:Op zondag 9 juli 2006 19:22 schreef Brighteyes het volgende:
Huh? Het was toch voor 4?
Jij hebt wel netjes gehalveerd?quote:
Ik had zin in dropjes en in taart en in chips. Oh en chocolade...quote:Op zondag 9 juli 2006 23:05 schreef Brighteyes het volgende:
Hier ook hoor. Even de stad in en dan als het ware naar die kraampjes met Loempia's heen gezogen worden.![]()
Heel goed!quote:Maar goed, so far still goed, ik sta mezelf af en toe wat extra's toe maar dat zijn toch voornameljik Liga's.
Dat is zo fijn he? Als er voor het eerst iemand tegen je zegt: "Goh, ben je afgevallen?!"quote:Het koekje bij de koffie heb ik vanmorgen afgeslagen en mijn moeder zei dat ze kon zien dat ik wat afgevallen was!![]()
![]()
Same herequote:Op maandag 10 juli 2006 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet er nog veel te veel en mijn streefgewicht is laag.Oftewel, ik hou het nog even voor mezelf.
Heel netjes!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:17 schreef Eddie__ het volgende:
Wij zijn vandaag pas aan week 2 begonnen, dus de meeste zijn al een stukje verder.
We doen het allebei dus is makkelijk met koken. Vanmorgen na een week gewogen, zelf 3,1 kilo kwijt en vriendin 3,9 kilo.. Dus gaat goed. We gaan zo beginnen aan de Quorn.
Zoveel werk is het niet, maar ik heb natuurlijk een combimagnetron... aardappels doe ik altijd in de tron klaar maken samen met de bloemkool.. dus die eerst 8 minuutjes in de tron, ondertussen karbo klaarmaken, vervolgens aardappels uit de tron, oven voorverwarmen en toen de karbo er 10 minuten in. Ik kwam niet helemaal goed uit met de tijd en zo. Maar dat ligt dus meer aan mijn stijl van koken.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:01 schreef Brighteyes het volgende:
Is dat zoveel werk dan?
Ik had het boekje bij me vandaag maar zou later zijn dan stinkie dus ik hem via de mail het recept van de saus gegeven dus het rook heerlijk toen ik thuis kwam vandaag.
En nostalgisch. Mijn moeder maakt het idd ook altijd met een scheutje wijn. Dat is de enige keer dat ik wijn lekker vind.
Die foto's zijn al van een paar jaar geleden. Laatste 2 jaar beetje erg luxe levenstijl gehad en minder gesport dan voorheen. Dus even een paar kilo minder en natuurlijk om mijn vriendin een beetje te helpen met afvallen. En het is natuurlijk ook gewoon veel makkelijker om voor 2 te koken.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:22 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Heel netjes!
Heb net ff in je fotoboek gekeken,maar waarom wil jij afvallen?Op de foto's ben je harstikke slank.
Ik ben vakantie aan het vieren dus geen Sonja voor mij al gaat het toch wel redelijk goed![]()
Er is iemand neergestoken bij mij voor de deur en ik heb de hele kermis met politie / traumaheli / technische recherche / bloedvlek / enz. gezienquote:
Welkom terug en succesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:32 schreef Koningin het volgende:
Nou, terug van vakantie.....ben vandaag weer met goede moed begonnen.
Ben benieuwd.
Gefeliciteerd meisquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
Net mijn verjaardag gevierd op mijn werk. Collega's aan de Aarbeiden-bavaroise-vlaai en ik met mijn cracker met halva-jam en ee paar kersen.![]()
Maar ik moet van mezelf gewoon nog even doorbijten. Donderdagavond gaan we op vakantie en dan mag ik van mezelf af en toe wel iets lekkers dus nu gewoon nog even streng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |