abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40541643
Nu bezig in Rama II van Arthur C. Clarke (en jammergenoeg ook Gentry Lee) nadat ik deze vakantie Rendezvous with Rama (Clarke), Teacher Man (Frank McCourt) en The Color Magic (Pratchett) heb gelezen..En ohja, tussendoor nog ff the Time Machine (H.G. Wells) (maar 100 pagina's).

Allemaal zeer goede boeken maar Rama II is mij tot nu toe een beetje aan het teleurstellen (is nog lang niet zo goed als Rendezvous with Rama, één van de beste die ik ooit gelezen heb) maar ik zet door.

Teacher Man was ook erg leuk. McCourt zal ik nog wel eens wat meer van gaan lezen (waaronder Angela's Ashes, Pulitzer prize winner)...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_40541989
Stephen King - Christine

Arnie wordt verliefd op een auto, een maand later verliefd op een meisje, echter verkiest hij de auto boven haar. Ze is jaloers om die reden, maar blijft toch bij hem, omdat ze van hem houdt. Arnie's beste vriend wordt verliefd op het meisje en wil een move maken, 'zo gaan die dingen'.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_40544267
Nu lees ik 'Wanhoop' van Vladimir Nabokov. Heb net 'Bidden wij voor Owen Meany' van John Irving uit: aanrader!
  zondag 6 augustus 2006 @ 16:51:35 #154
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_40545108
The Stolen Child van Donogue is uit. Hoewel ik veel ervan verwachtte - het werd omschreven als een modern sprookje voor volwassenen - bleef het toch wat achter bij mijn verwachtingen.

Ik ga nu beginnen in "In de Huid van het Beest" van Uzodinma Iweala.

zondag 6 augustus 2006 @ 17:12:18 #155
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_40545638
Kluun - Komt een vrouw bij de dokter is echt vreselijk.

Ik huil al nooit bij films (ok, alleen als de papa van Simba dood gaat in the Lion King, en bij The Notebook op het einde ), maar bij boeken heb ik dat helemaal nooit!!

Wat is dit nou!!!
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  zondag 6 augustus 2006 @ 20:24:13 #156
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40550744
Het laatste restje van 3 goede romans van herman brusselmans en ik ben begonnen in alle verhalen van gabriel garcia marquez

leest lekker weg in het zonnetje
  zondag 6 augustus 2006 @ 21:34:09 #157
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_40552751
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 20:24 schreef SHE het volgende:
Het laatste restje van 3 goede romans van herman brusselmans en ik ben begonnen in alle verhalen van gabriel garcia marquez

leest lekker weg in het zonnetje
Gabriel Garcia Marquez!!

Liefde in tijden van Cholera vond ik echt het de ultieme tragische lovestory.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  maandag 7 augustus 2006 @ 09:42:33 #158
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_40564330
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:20 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga beginnen in Carmiggelt, van Henk van Gelder.
Oh leuk!

Henk van Gelder, o ja, van hem heb ik Dolf Brouwers, dat ben ik dus in de kast staan.
pi_40565328
Ik lees op dit moment een boek met 3 verhalen van Jennifer Cruisie

1e verhaal: Gek op jou
2e verhaal: Lieg tegen mij
3e verhaal: De weddenschap

totaal 943 bladzijden
pi_40565707
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:34 schreef Cutebutpsycho het volgende:

[..]

Kluun - Komt een vrouw bij de dokter is echt vreselijk.

Ik huil al nooit bij films (ok, alleen als de papa van Simba dood gaat in the Lion King, en bij The Notebook op het einde ), maar bij boeken heb ik dat helemaal nooit!!

Wat is dit nou!!!
Hij is echt erg hè!? Heb m gisteren uitgelezen, maar ook niet droog kunnen houden
Gelukkig daarna even Formule 1 kunnen kijken, anders had ik de hele zondag zitten janken ben ik bang!
You have to be young and stupid to become old and wise
Jesus is coming...............................Look busy
http://fotoboek.fok.nl/GekkeGerben
pi_40565744
en ja, ik ben een man
You have to be young and stupid to become old and wise
Jesus is coming...............................Look busy
http://fotoboek.fok.nl/GekkeGerben
  maandag 7 augustus 2006 @ 11:15:28 #162
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40566359
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:34 schreef Cutebutpsycho het volgende:

[..]

Gabriel Garcia Marquez!!

Liefde in tijden van Cholera vond ik echt het de ultieme tragische lovestory.
die zit ook in de bundel...alleen denk ik dat ik nu acuut ga huilen bij utlieme tragische love stories
pi_40570985
Nu bezig met 'De schreeuw van het lam' van Thomas Harris. Is zometeen uit en dan ga ik verder in 'Hannibal', van dezelfde schrijver uiteraard.
Ware objectiviteit bestaat niet. Probeer het dus ook niet na te streven.
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:08:29 #164
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_40573709
Wil Joseph Conrad's Heart of Darkness lezen - maar is niet meer te krijgen in het Nederlands. Wat te doen, in het Engels oppakken of gewoon wachten?
Overal verstand van.
pi_40576316
Mijn leven van Miriam Makeba.
Biografie van een bekende Zuid-Afrikaanse zangeres met als rode draad memoires over apartheid.
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_40582199
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:08 schreef macondo het volgende:
Wil Joseph Conrad's Heart of Darkness lezen - maar is niet meer te krijgen in het Nederlands. Wat te doen, in het Engels oppakken of gewoon wachten?
Ik heb hem in het engels gelezen en is prima te doen!
pi_40622925
In het Huid van de Beest is uit. Het was ook niet zo'n dikkerd. Maar mên, het verhaal grijpt gewoon naar de keel. Vooral de kinderlijke, zintuigelijke stijl waarin het geschreven is, is bijzonder. Tel daar de talloze wreedheden bij op die een kindsoldaat voor de kiezen krijgt en je hebt met recht een topboek.

Aanrader dus.

We gaan nu vrolijk verder met The Interpretation of Murder van Jed Rubenfeld.

dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:33:43 #168
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_40627160
The Devil wears Prada en Sense and Sensibility heb ik uit.. Beiden leuk in hun eigen genre..

Nu ontdekking van de hemel nog, daar ben ik net halverwege..Kan het echt nooit bij 1 boek tegelijk houden blijkt maar weer...vandaag een tipje meegekregen voor op vakantie..Life after God gaat mee.....Ben benieuwd...:)

pi_40635538
Drager van de Wolvenvacht, van Julliet Marillier...

Ketenvuur heb ik ondertussen uit, fantastisch boek weer!!

Die ik nu aan het lezen is ook goed te pruimen
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 9 augustus 2006 @ 10:37:05 #170
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_40635730
David Lodge - Thinks...

Het leuke aan dit boek is dat het verhaal vanuit verschillende perspectieven en in verschillende vormen beschreven wordt; zowel vanuit hoofdpersonage Ralph (je leest dan als het ware zijn taperecorderopnames), hoofdpersonage Helen (je leest haar dagboek) als vanuit het vertellersperspectief.
pi_40642080
George R.R. Martin - Het lied van ijs en vuur, vierde boek - Een feestmaal voor de kraaien.

Laatste boek uit de serie (totaal 5 boeken, alleen met een nr 3a en 3b). Heerlijk om te lezen, dit zal ook binnen een week of 2 a 3 uit zijn
stupidity has become as common as common sense was before
pi_40645208
laatste boek, als in nieuwste, of is de serie erna afgelopen?
dedel 1 en 2 staan in mn kast nml
pi_40646713
Ik ga hopelijk vandaag Dean Koontz uitlezen (vond het tot nu toe niet meer dan matig leesvoer) en dan beginnen in:

woensdag 9 augustus 2006 @ 16:03:45 #174
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_40647188
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 23:33 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Life after God gaat mee.....Ben benieuwd...:)

[afbeelding]
Oeh, Coupland, mooi!

Ik wist niet dat er nog meer mensen waren die 'm zijn bljiven volgen nadat de Generation X-hype was overgewaaid.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 17:50:11 #175
152954 Mokz
De man met de snor.
pi_40650696
In kroatie op vakantie gelezen:

Quicksilver - Neal Stephenson. Net de 2 opvolgende delen besteld!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')