Gabriel Garcia Marquez!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:24 schreef SHE het volgende:
Het laatste restje van 3 goede romans van herman brusselmans en ik ben begonnen in alle verhalen van gabriel garcia marquez
leest lekker weg in het zonnetje
Oh leuk!quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:20 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga beginnen in Carmiggelt, van Henk van Gelder.
Hij is echt erg hè!? Heb m gisteren uitgelezen, maar ook niet droog kunnen houdenquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:34 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Kluun - Komt een vrouw bij de dokter is echt vreselijk.
Ik huil al nooit bij films (ok, alleen als de papa van Simba dood gaat in the Lion King, en bij The Notebook op het einde ), maar bij boeken heb ik dat helemaal nooit!!
Wat is dit nou!!!
die zit ook in de bundel...alleen denk ik dat ik nu acuut ga huilen bij utlieme tragische love storiesquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:34 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Gabriel Garcia Marquez!!![]()
Liefde in tijden van Cholera vond ik echt het de ultieme tragische lovestory.
Ik heb hem in het engels gelezen en is prima te doen!quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:08 schreef macondo het volgende:
Wil Joseph Conrad's Heart of Darkness lezen - maar is niet meer te krijgen in het Nederlands. Wat te doen, in het Engels oppakken of gewoon wachten?
Oeh, Coupland, mooi!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:33 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Life after God gaat mee.....Ben benieuwd...:)
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |