quote:
Zo issie goed!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:04 schreef Frollo het volgende:
1. Mandarijn
2. Hindi
3. Spaans
3. Engels
5. Russisch
dan?
Woah, had ik niet verwacht!quote:
OMG!!1!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:24 schreef Asmodian het volgende:
Kroller Muller Museum
Museum Catharijneconvent
Paleis het Loo
OMG!!11! M3=n00bxzor!!!!111!!!1eleventy!!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:26 schreef Frollo het volgende:
[..]
OMG!!1!D::D FOUT!_O-
!!! HA HA HA!!1!!1!!!!! Het is Kröller-Müller!!11!!!
![]()
![]()
Asmodean +1
Dat issem!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:30 schreef MaJo het volgende:
Kontiki
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:31 schreef Asmodian het volgende:
Eigenlijk Kon-Tiki, maar we gaan hier niet mieren-copuleren
Nee, het gaat om leiders van landen. Voor 1986 inderdaad.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:37 schreef Asmodian het volgende:
Dus massamoorden na 1986 tellen niet mee. Tellen terroristische aanslagen? (Zoals bijv. Timothy McVeigh, die na 1995 actief was)
Stalin en Hitler zijn goed, Stalin staat op de juiste plek, Hitler niet. Het gaat om absoluut aantal, niet relatief. Anders zou Pol Pot er zeker instaan (op 1 zelfs)quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:37 schreef Frollo het volgende:
1. Stalin
2. Hitler
3. Pol Pot
4. Idi Amin
5. nog een Afrikaan?
precies het lijstje wat ik in gedachten had. Misschien met Pol Pot en Idi Amin omgedraaid, dusquote:
Eerste drie zijn goed en op de goede volgorde. Laatste twee zijn niet goed.quote:
Lenin is goed, alleen niet op de goede plaats. Chiang Kai-Shek staat wel in de top 10 maar niet in de top 5.quote:
Of diens premier tijdens WOII, Tojo - hangt er van af wie je als verantwoordelijk achtquote:
Oeh! Da's ook geen verkeerde gok!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:48 schreef Frollo het volgende:
Franco?
Yay!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Japan staat op 5
Bron: http://www.straightdope.com/columns/021018.html
Asmo + 1
Dat is het aller-irritantst, is het niet?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:50 schreef AntonDingeman het volgende:
AAAARGH. Ik postte binnen 1 seconde na Asmo.
Ziehier...quote:
Rod Stewart claimt dat altijd wel, maar dat was op een strand en de statistieken kunnen niet gecontroleerd worden. Er waren ook allerhande andere activiteiten aan de gang. Het is iig niet verifieerbaar.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:58 schreef MaJo het volgende:
Rod Stewart?
Dat heb je goed gelezenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:59 schreef AntonDingeman het volgende:
Het is dus geen band?
Dat is'm! Zie hier voor bron.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:02 schreef Homdeck het volgende:
Paul McCartney
Zo zie je maar dat je eerste ingeving vaak het beste is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:05 schreef MaJo het volgende:
Wat?Ik heb een Beatles-gerelateerde vraag niet goed? Dacht wel aan hem maar dacht dat het niet goed zou zijn (anders had ik het immers geweten toch?
)
Je moet gewoon meer vertrouwen hebben in de smaak van Braziliaanse mensenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:05 schreef MaJo het volgende:
Wat?Ik heb een Beatles-gerelateerde vraag niet goed? Dacht wel aan hem maar dacht dat het niet goed zou zijn (anders had ik het immers geweten toch?
)
Syd Barnettquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:07 schreef Homdeck het volgende:
Over wie gaat het nummer Wish you were here van Pink Floyd. Eitje lijkt me.
Ah, daar staat paying audience. Ik heb wel eens gelezen dat Jean Michel Jarre voor een veelvoud daarvan aan mensen heeft gespeeld (maar daar ga je geen geld voor neerleggen, uiteraard)quote:
Ai, ik dacht dat ik dat in mijn beschrijving had gezet, maar kennelijk heb ik dat over het hoofd gezien. Mea culpaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:08 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ah, daar staat paying audience. Ik heb wel eens gelezen dat Jean Michel Jarre voor een veelvoud daarvan aan mensen heeft gespeeld (maar daar ga je geen geld voor neerleggen, uiteraard)
Yay!quote:
Dat eerste welquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:12 schreef requiem4adream het volgende:
landverrader... deense minister die met de duitsers heulde
Ik reken het goed. Vidkun Quisling was helemaal niks toen de Duitsers het land binnenvielen, maar probeerde zich tot Fører van Noorwegen uit te roepen. Hij is tot premier benoemd door de Duitsers (in feite een ministerpost onder de Reichskommisar) en collaboreerde met de Duitsers.quote:
Een muis toch gewoon?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:20 schreef requiem4adream het volgende:
Hoe heet het wezentje waarop Mickey Mouse (zoals hij er nu uitziet) is gebasseerd... en met wie heeft Walt Disney deze ontwikkeld?
Ik zou het nou niet direct een muis noemen ondanks dattie er wel een beetje op lijktquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Een muis toch gewoon?
En Mickey's medebedenker was een tekenaar van Nederlandse afkomst, iets met een U, ik kom er niet op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |