geeft nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:01 schreef AntonDingeman het volgende:
Ja, Homdeck had Cals-Roermond ook goed zie ik, sorry, niet gezien.
Voor mij ook, met het nodige Mastermind werkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:02 schreef Homdeck het volgende:
[..]
geeft niethet bleef grotendeels gokken voor mij
De laatste speelt zich inderdaad af in het Amazone-gebied. Maar "Amoreuze Amazone" is het niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:25 schreef Asmodian het volgende:
Wat een vraag!. Ik heb ze allemaal, maar moet toch heel, heel, heel goed nadenken.
De op een na laatste is denk ik Lambiorix. De laatste is iets met de Amazone, niet?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:35 schreef Frollo het volgende:
1. is iets met een schorpioen, 'De S... Schorpioen'
Dacht ik.
Ja, die bedoelde ik. Maar het is hem nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:38 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze bedoel je?
Nee, dat is hem niet.
Je weet ook niet meer wat dat beestje kan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
Godver hoe heet dat ding.
Wiske heeft een beestje vast, daar gaat het boek over. Maar wat of hoe weet ik niet meer.
Deze is zo warm dat ik hem goed keur.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
De Keienvreters? Steeneters? Dan moeten ze oppassen dat ze niet weer een steenezel tegenkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |