quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:28 schreef Homdeck het volgende:
Welke artiest/band heeft de meeste hits in de Nederlandse top 40 gehad?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:36 schreef Homdeck het volgende:
laat je trouwens niets wijsmaken door wikipedia als jullie het antwoord straks willen controleren. Die info klopt namelijk niet. Ik heb hier een Top 40 hitdossier die iets betrouwbaarder is dan wikipedia
Het hoeft geen Nederlandse band te zijn. Beatles zijn ook genoemd, maar nog geen reactiequote:
nee, is ook al genoemdquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:44 schreef Zwansen het volgende:
Marco?
Prince?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:45 schreef Homdeck het volgende:
solo-artiest
Brian Ferryquote:
Working on itquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:41 schreef Asmodian het volgende:
Deel twee alweer!![]()
MaJo - mag ik misschien een pimp-actie van de OP voorstellen?![]()
On topic: Umm... Stones toch dan maar?![]()
Was ik net klaar met de punten op te tellen en ging ik ze posten, doe je't zelf!quote:
Ik denk dat dat 'm is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:49 schreef Berkery het volgende:
Cliff Richard?
Ik had toch eerder gezegd dat ik het zou doen. Wel luisteren hequote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:50 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Was ik net klaar met de punten op te tellen en ging ik ze posten, doe je't zelf!![]()
Blijf je dan ook zelf de puntentelling doen? Wil wel graag meehelpen, maar wil net zo lief niks doenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had toch eerder gezegd dat ik het zou doen. Wel luisteren he![]()
Dacht dat het makkelijker was als ik het zou doen, kan ik het in de OP zetten. Wat moet er nog meer gepimpt worden dan? Dacht dat het al behoorlijk gepimpt wasquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:54 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Blijf je dan ook zelf de puntentelling doen? Wil wel graag meehelpen, maar wil net zo lief niks doen. En, wil je hulp bij de pimpage of wil je het liever toch zelf doen. Kan het wel snappen, is toch jouw initiatief
![]()
Ik zeg niks meerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dacht dat het makkelijker was als ik het zou doen, kan ik het in de OP zetten. Wat moet er nog meer gepimpt worden dan? Dacht dat het al behoorlijk gepimpt was![]()
Swazilandquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:57 schreef Berkery het volgende:
Noem drie Afrikaanse landen die geen kustlijn hebben.
quote:
Ethiopiëquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:57 schreef Berkery het volgende:
Noem drie Afrikaanse landen die geen kustlijn hebben.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:58 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Swaziland
Lesotho
Ethiopie (door Eritrea)
Kenia heb ik al verbeterd, van die andere twee heb ik geen ideequote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:59 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hebben die niet alle drie een kustlijn?
I like the question mark!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dacht dat het makkelijker was als ik het zou doen, kan ik het in de OP zetten. Wat moet er nog meer gepimpt worden dan? Dacht dat het al behoorlijk gepimpt was![]()
Hip Hip!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:00 schreef Berkery het volgende:
[..]
[afbeelding]
Asmodian + 1
Klik hierrrrr voor een recente kaart
Lance Armstrongquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:03 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hip Hip!![]()
Noem 3 mensen die tenminste 3x de Tour de France hebben gewonnen
Wacht maar, ben met een uberpimp actie bezigquote:
Helemaal goedquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:04 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Lance Armstrong
Bernard Hinault
Miguel Indurain
Vol verwachting klopt mijn hartquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wacht maar, ben met een uberpimp actie bezig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |