Vind ik te ver gezocht allemaal.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:30 schreef Killaht het volgende:
in de link van mn laaste post, staat goed beschreven waarom we zo weinig horen of het UFO fenomeen.
een aards toestel kan dat idd niet verdragen, zulke hoge g-krachten. daarom is de buitenaardse hypothese niet zo vreemd . deze ufo's schijnen geen last te hebben van de zwaartekracht.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:20 schreef Circle het volgende:
Oh, stom, stom, stom... had al eerder iets willen roepen over 'intelligent gedrag' dat de Belgen hebben gezien. Ik gaf al aan dat die false targets gedurende enige tijd een eigen leven kunnen leiden op een radar scope. Doordat je zelfs een consistente positie ziet met daarbij een snelheid, lijkt het als vlieger dat er daadwerkelijk een manoevrerend doel aanwezig is. Als dat doel echter opeens met Mach 8 van je af vliegt, vervolgens met meer dan 25 G bochten maakt en daarna in het niets oplost, mag je gaan twijfelen aan de 'echtheid' van dat doel. Om zo'n doel dan intelligent gedrag te verwijten, is misschien een voorbarige conclusie.
Waarom wel ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:19 schreef Killaht het volgende:
Waarom landen ze niet gewoon?
Neen, per definitie is de term UFO gereserveerd voor alle vliegende objecten waarvan de oorsprong niet bekend is. In die zin bestaan UFO's dus altijd en zullen ze ook altijd bestaan, tot de identiteit van het object bekend is. Daarmee verliest het de status van UFO... Mensen die UFO's zien zullen niet worden uitgelachen, dat komt pas nadat ze gaan beweren dat die UFO een buitenaardse oorsprong heeft. Maakt dat eerst maar eens aannemelijk dan, dan valt het uitlachen ook wel weer mee.quote:Dan zouden we dat toch weten, denk je nu misschien. Dan zouden ze dat toch wel even vertellen en ons hun nieuwste ontdekkingen laten zien. De kans is heel groot dat ze dat allemaal niet doen. [/quote
Waarom dan ?]
[quote]Misschien willen ze alleen van een afstandje kijken hoe wij hier zitten te prutsen. Zo af en toe komen ze wat dichterbij en worden dan gezien door ons. Niet iedereen ziet ze vliegen, slechts een paar mensen. Deze vertellen daarover en worden dan vaak uitgelachen omdat anderen niet geloven dat ze zoiets gezien hebben. Deze dingen, die sommige mensen zien, noemen we UFO’s.
Weer een redeneerfout: zolang het bestaan van UFO's niet bewezen is (en dat is tot op heden zo), zijn de 'gelovigen' de mensen die juist buitenaardse oorsprong toekennen aan vliegende objecten.quote:Nu zijn er over de hele wereld al miljoenen mensen die UFO’s hebben gezien en daar zitten zelfs belangrijke mensen en wetenschappers bij. Toch blijven veel mensen geloven dat UFO’s niet bestaan.
Zou dus wel heel erg toevallig zijn als juist in de laatste 50 jaren de buitenaardsen ons hebben weten te vinden. Gezien de komst van internet en andere wereldomvattende communicatie media, lijkt het waarnemen van UFO's meer op een massahysterie te lijken. Toen we het elkaar nog niet konden vertellen in de vorige eeuwen gebeurde er niet veel, tegenwoordig krijgt iedereen alles in hapklare brokken binnen via bioscoop, krant, nieuws en internet en opeens zien we allemaal dingen.quote:UFO’s worden al sinds duizenden jaren gezien, maar de laatste vijftig jaar wel heel vaak.
Wetenschappers 'geloven' niet, wetenschappers 'weten'. Als ze al iets geloven, dan is dat in ieder geval niet wetenschappelijk gefundeerd en kan dus verworpen worden. Wees nou eens eerlijk. Het feit dat er zo oneindig veel varianten en vormen en verschijningen van UFO's worden opgelepeld door de mensheid in de afgelopen tijd, is dat niet een aanwijzing dat deze meldingen meer met de fantasie van de waarnemers te maken heeft. Of zullen de buitenaardsen voor iedere zorgvuldig geconstrueerde waarneming op aarde een nieuw type UFO ontwikkelen ? Kijk nu eens naar de ontwikkelingen in de auto-industrie of luchtvaart. Alle auto's en vliegtuigen gaan meer en meer op elkaar lijken, ongeacht het merk of type. Kan ook niet anders, gezien de methode van ontwikkelen (fysische principes, windtunneltesten, gebruik van nieuwe materialen etc). Zou dat alleen op aarde gelden ?quote:Ze komen in heel veel vormen en soorten voor. De bekendste vorm is natuurlijk die van een vliegende schotel. Deze vorm ziet er uit als twee borden die met de platte randen op elkaar zijn gelegd. Vaak wordt er nog een ronde koepel bovenop gezien en soms melden mensen dat ze daar ramen in zagen zoals patrijspoorten in schepen.
Er zijn ook driehoekige UFO’s gezien en sigaarvormige. Ook kogelronde vormen worden wel gezien en verder is elke mogelijke vorm wel eens waargenomen. Piloten zien vaak UFO’s, maar omdat zij vroeger vaak uitgelachen werden vertellen ze het nu niet meer als ze er één hebben gezien. Astronauten zien ook UFO’s, maar zij mogen er van hun baas, de NASA niet over praten. Er bestaan films die de astronauten hebben gemaakt waarop heel veel vreemde lichtjes zijn te zien en die je eigenlijk ook UFO’s kan noemen. Deze filmpjes zijn volgens NASA niets bijzonders, maar veel wetenschappers kunnen niet verklaren wat het dan wel is. Er zijn tegenwoordig toch wel wat wetenschappers die geloven dat UFO’s bestaan en er onderzoek naar doen.
Waarom zouden er lampen op een ruimteschip zitten als het in de schaduw van de maan vliegt ? Er is absoluut niets om te reflecteren in de ruimte. Het enige wat je daar hebt en kunt gebruiken is 'ambient light' van de zon en reflecties via planeten zoals de maan zelf. De grootste aanwijzing dat dit soort 'encounters' dus onzin zijn, is wel het feit dat er lampen op zitten. Of dacht je daar anders over ?quote:Zelfs de astronauten zien vanuit de space shuttle UFO’s in de ruimte. Ook zij mogen daar niet over praten van de NASA. Alles wat de astronauten doen in de ruimte wordt gefilmd en die beelden worden naar Houston (NASA) gezonden. In Amerika is een televisiekanaal waarop je deze beelden via Houston live kunt zien, maar soms onderbreekt NASA de beelden omdat er vreemde dingen te zien zijn. NASA houdt net als elke overheid vol dat UFO’s niet bestaan, maar als er een UFO wordt gefilmd door de astronauten stoppen ze de beelden op het live tv kanaal. In Canada woont een eigenaar (Martyn Stubbs) van een tv station met een eigen grote schotelantenne en die heeft vijf jaar lang alle beelden rechtstreeks vanuit de space shuttle opgevangen en op video opgenomen. Hierdoor heeft hij ook de beelden waarop vreemde dingen zijn te zien. Je kunt inderdaad UFO’s zien vliegen. Niet zo duidelijk dat je er meteen een vliegende schotel in herkent, maar je ziet dus wel felle lichten vliegen vlak bij de space shuttle of het internationale ruimte station. Deze lichten maken bochten en staan soms stil om daarna weer heel snel weg te schieten. De NASA zegt dat deze lichten ijskristallen zijn of ruimte afval is. Die verklaring wordt door veel wetenschappers onzin gevonden. IJskristallen en ruimteafval bewegen in de ruimte in een rechte lijn en met constante snelheid. Zij stoppen niet en draaien geen kleine rondjes alle kanten op. Ze zijn alleen verlicht als ze in het licht van de zon vliegen. De UFO’s die op de video staan zijn ook verlicht als ze in de schaduw van de maan of de aarde vliegen dus moeten er lampen op of in zitten.
Waarom post je de helft van je tekst dubbel ? Hebben we het toch al over gehad ?quote:[...knipperdeknipperdeknip...alle dubbele posts eruitgehaald....
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8896298053070693213&q=mexico+ufoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:33 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Heb je een link naar dat filmpje?
En hier tienduizenden getuigen : http://www.derrenbrown.co.uk/ en toch is het niet echt. Google eens op 'reliability' en 'witness' en je vindt heel wat teksten zoals http://writ.news.findlaw.com/dorf/20010516.html, waaruit blijkt dat ooggetuigen niet de meest betrouwbare getuigen zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:06 schreef huupia34 het volgende:
[..]
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8896298053070693213&q=mexico+ufo
duizenden getuigen !!!!
Is deze echt? Hij is wel erg duidelijk te zien!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:28 schreef Integrity het volgende:
Zoals een UFO filmpje in London op klaarlichte dag:
http://www.youtube.com/watch?v=OagF67WOsG0&search=ufo%20
Geen idee, hij lijkt wel echt. Wat dacht je van deze foto's dan op dit forum:quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:54 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Is deze echt? Hij is wel erg duidelijk te zien!
Erg indrukwekkend, ook de link die in het topic daar wordt gegeven!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:55 schreef Integrity het volgende:
[..]
Geen idee, hij lijkt wel echt. Wat dacht je van deze foto's dan op dit forum:
http://www.starmanproduct(...)BB.pl?num=1154089037
Welke link?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:10 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Erg indrukwekkend, ook de link die in het topic daar wordt gegeven!
Sorry Circle, je mag misschien nadenken over wat je zegt, en het mag in jouw ogen logisch lijken, maar je beredeneert alles terug op een 'aardse' kijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:57 schreef Circle het volgende:
Wetenschappers 'geloven' niet, wetenschappers 'weten'. Als ze al iets geloven, dan is dat in ieder geval niet wetenschappelijk gefundeerd en kan dus verworpen worden. Wees nou eens eerlijk. Het feit dat er zo oneindig veel varianten en vormen en verschijningen van UFO's worden opgelepeld door de mensheid in de afgelopen tijd, is dat niet een aanwijzing dat deze meldingen meer met de fantasie van de waarnemers te maken heeft. Of zullen de buitenaardsen voor iedere zorgvuldig geconstrueerde waarneming op aarde een nieuw type UFO ontwikkelen ? Kijk nu eens naar de ontwikkelingen in de auto-industrie of luchtvaart. Alle auto's en vliegtuigen gaan meer en meer op elkaar lijken, ongeacht het merk of type. Kan ook niet anders, gezien de methode van ontwikkelen (fysische principes, windtunneltesten, gebruik van nieuwe materialen etc). Zou dat alleen op aarde gelden ?
Waarom zouden er lampen op een ruimteschip zitten als het in de schaduw van de maan vliegt ? Er is absoluut niets om te reflecteren in de ruimte. Het enige wat je daar hebt en kunt gebruiken is 'ambient light' van de zon en reflecties via planeten zoals de maan zelf. De grootste aanwijzing dat dit soort 'encounters' dus onzin zijn, is wel het feit dat er lampen op zitten. Of dacht je daar anders over ?
Hmm leuk geprobeerd... ik weet niet of je expres deze foto's post. Maar er is al geregeld langs gekomen dat deze totaal nep zijn, en volgens mij had iemand er ooit ergens een fotoshop contest mee gewonnen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:55 schreef Integrity het volgende:
[..]
Geen idee, hij lijkt wel echt. Wat dacht je van deze foto's dan op dit forum:
http://www.starmanproduct(...)BB.pl?num=1154089037
Een 'aardse' kijk, gezien mijn leefomstandigheden nog altijd de beste optie, toch ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:24 schreef Ticker het volgende:
Sorry Circle, je mag misschien nadenken over wat je zegt, en het mag in jouw ogen logisch lijken, maar je beredeneert alles terug op een 'aardse' kijk.
Inderdaad, het is naar mijn idee onwaarschijnlijk dat er zoveel verschijningsvormen rondvliegen en al helemaal dat we worden bezocht door diverse beschavingen. Stel dat we als aardbewoners minder geavanceerd leven ontdekken op een andere planeet, hoe zouden we dat op wereldschaal dan aanpakken ? Zou iedereen die hier een ruimtevoertuig zou kunnen bouwen dan ook uitstapjes naar die andere planeet maken, of zou dit een reden zijn voor alle landen om in een soort Veiligheidsraad-constructie de contacten met die andere planeet op te bouwen ? Hoe meer verschillende (en exotische) beschrijvingen van buitenaardse voertuigen, hoe lager het realiteitsgehalte volgens mij.quote:Dus omdat wij economisch denken en tegenwoordig dingen bouwen die veel op elkaar lijken, is het daarom onwaarschijnlijk, dat een beschaving, van een plek waar wij met onze fantasie niet bij kunnen, in tal compleet verschillende voertuigen hier ons komen bespioneren. Tevens wie zegt dat het allemaal dezelfde beschaving is?
Persoonlijke mening: ik weet niet zeker of het een teken van intelligentie is om je bij aankomst op aarde te melden bij de president van de USquote:Tevens mag je er vanuit gaan dat als er buitenaards leven hier op aarde is, dat het inteligent genoeg is om een wereld leider (amerika?) op te sporen en daarmee in contact te komen.
Dat van die lampen komt door twee zaken die ik me afvraag:quote:En wat bedoel je nou precies met die lampen? Dus omdat jij het onlogisch vind dat er lampen op zo'n ding zitten (?), is het ver gezocht?
Waarom zo'n altruistische kijk op andere beschavingen ? Ik vraag me serieus af of wij als aardbewoners ook zo begaan zouden zijn met een achterlopende beschaving op een andere planeet. We zijn niet eens in staat om onze eigen aarde op eenduidige wijze te beheren, laat staan dat we gemeenschappelijk plannen zouden kunnen maken voor het besturen van een andere planeet. Te zweverig, heer Ticker, mooi maar je gaat niet uit van je eigen woorden 'ga uit van het meest logische'...quote:Nog even dit, er wordt maar gepraat over percentages en kansen van een andere levens vorm...
Staar je niet blind op getallen, maar ga uit van het meest logische.
INDIEN er een beschaving al kan vliegen door de ruimte, hebben zij genoeg reden om onze beschaving te volgen, en te kijken hoe wij steeds verder ontwikkelen.
Misschien zelfs behoeden voor fouten die zij zelf, lang lang geleden, ook hebben gemaakt.
Tja... wil je een eerlijk antwoord of een aardig antwoord (geintjequote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:24 schreef Ticker het volgende:
Waarom komen dit soort dingen niet groot in het nieuws. Waarom lijk ik soms als enige te zien dat de puzzel stukje telkens op de juiste plek vallen, maar dat niemand zin heeft om de puzzel in elkaar te zetten.
dat vind ik wel ff wat andersquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:34 schreef Circle het volgende:
[..]
En hier tienduizenden getuigen : http://www.derrenbrown.co.uk/ en toch is het niet echt. Google eens op 'reliability' en 'witness' en je vindt heel wat teksten zoals http://writ.news.findlaw.com/dorf/20010516.html, waaruit blijkt dat ooggetuigen niet de meest betrouwbare getuigen zijn.
Je hebt de complottheorieen aardig hoog in je bol, of niet? Ik heb ze enkele posts geleden gewoon meegenomen, puur integer. Dat jij daaraan twijfelt zegt meer over jou dan over mij, want ik heb mijn standpunten allang duidelijk gemaakt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:24 schreef Ticker het volgende:
[..]
[..]
Hmm leuk geprobeerd... ik weet niet of je expres deze foto's post. Maar er is al geregeld langs gekomen dat deze totaal nep zijn, en volgens mij had iemand er ooit ergens een fotoshop contest mee gewonnen.
Ook het filmpje, van de quote hierboven ziet er veel ste... nep uit. De manier hoe het gefilmd is.. etc etc. Klopt gewoon niet.
wij zitten op dezelde golflengte tickerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:24 schreef Ticker het volgende:
[..]
Sorry Circle, je mag misschien nadenken over wat je zegt, en het mag in jouw ogen logisch lijken, maar je beredeneert alles terug op een 'aardse' kijk.
Dus omdat wij economisch denken en tegenwoordig dingen bouwen die veel op elkaar lijken, is het daarom onwaarschijnlijk, dat een beschaving, van een plek waar wij met onze fantasie niet bij kunnen, in tal compleet verschillende voertuigen hier ons komen bespioneren. Tevens wie zegt dat het allemaal dezelfde beschaving is?
Tevens mag je er vanuit gaan dat als er buitenaards leven hier op aarde is, dat het inteligent genoeg is om een wereld leider (amerika?) op te sporen en daarmee in contact te komen.
En wat bedoel je nou precies met die lampen? Dus omdat jij het onlogisch vind dat er lampen op zo'n ding zitten (?), is het ver gezocht?
[..]
Hmm leuk geprobeerd... ik weet niet of je expres deze foto's post. Maar er is al geregeld langs gekomen dat deze totaal nep zijn, en volgens mij had iemand er ooit ergens een fotoshop contest mee gewonnen.
Ook het filmpje, van de quote hierboven ziet er veel ste... nep uit. De manier hoe het gefilmd is.. etc etc. Klopt gewoon niet.
--
Nog even dit, er wordt maar gepraat over percentages en kansen van een andere levens vorm...
Staar je niet blind op getallen, maar ga uit van het meest logische.
INDIEN er een beschaving al kan vliegen door de ruimte, hebben zij genoeg reden om onze beschaving te volgen, en te kijken hoe wij steeds verder ontwikkelen.
Misschien zelfs behoeden voor fouten die zij zelf, lang lang geleden, ook hebben gemaakt.
Mag ik jullie ook nogmaals duiden op dit filmpje.
Is een zeer interessante documentaire van ander half uur.
Het gaat over oude beschavingen en de gigantische gebouwen die zij hebben achter gelaten.
Gebouwen die wij hedendaags met pijn en moeite kunnen verplaatsen, en zij, in de oude wereld, dit op de een of andere manier toch voor elkaar kregen. Zelfs op plekken waar compleet geen bomen aanwezig waren zoals op de paas eilanden. Je ziet mooi gefilmde shots van reusachtige paas hoofden die nog in de berg (query) vast zitten. Je vraagt je dan af met welke techniek en manmacht zij deze bouwwerken mijlen ver verplaatsten over berg achtige gebieden.
Als laatste zit er ook een waanzinnig stuk over de ark des verbondsheid (the arc of the covenant). En dat een aantal studenten deze 'radio transmitter' in de jaren 60 hadden nagebouwd. Er bleek zo'n electrische voltage van af te komen dat het project gestopt moest worden.
Dit blijkt gewoon dat GOD die tot Mozes sprak, hem een ware walky talky liet bouwen. De reden dat niemand anders behalve mozes het mocht aanraken, en hij speciale kledij moest dragen was gewoon omdat je anders onder stroom kwam te staan. Niets de toorn van GOD.. de toorn van voltage weten we dus nu.
Waarom komen dit soort dingen niet groot in het nieuws. Waarom lijk ik soms als enige te zien dat de puzzel stukje telkens op de juiste plek vallen, maar dat niemand zin heeft om de puzzel in elkaar te zetten.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:57 schreef Circle het volgende:
[..]
Neen, per definitie is de term UFO gereserveerd voor alle vliegende objecten waarvan de oorsprong niet bekend is. In die zin bestaan UFO's dus altijd en zullen ze ook altijd bestaan, tot de identiteit van het object bekend is. Daarmee verliest het de status van UFO... Mensen die UFO's zien zullen niet worden uitgelachen, dat komt pas nadat ze gaan beweren dat die UFO een buitenaardse oorsprong heeft. Maakt dat eerst maar eens aannemelijk dan, dan valt het uitlachen ook wel weer mee.
Jaja er worden dus UFO's waargenomen die bepaalde manouvres en snelheden hebben die wij op aarde niet hebben en de komende eeuwen ook niet zullen bezitten. Dus waar dan vandaan? Mochten wij deze wel hebben dan hebben wij deze gekopieerd van andere ufo's NIET afkomstig van aarde.
[..]
Weer een redeneerfout: zolang het bestaan van UFO's niet bewezen is (en dat is tot op heden zo), zijn de 'gelovigen' de mensen die juist buitenaardse oorsprong toekennen aan vliegende objecten.
Het is wel degelek bewezen dat ze bestaan, alleen niet geaccepteerd worden, aangezien veel mensen dit voor lariekoek aannemen en bepaalde organisaties dit belachelijk maken.
[..]
Zou dus wel heel erg toevallig zijn als juist in de laatste 50 jaren de buitenaardsen ons hebben weten te vinden. Gezien de komst van internet en andere wereldomvattende communicatie media, lijkt het waarnemen van UFO's meer op een massahysterie te lijken. Toen we het elkaar nog niet konden vertellen in de vorige eeuwen gebeurde er niet veel, tegenwoordig krijgt iedereen alles in hapklare brokken binnen via bioscoop, krant, nieuws en internet en opeens zien we allemaal dingen.
Oh nee hor, UFO fenomeen bestaat al duizenden jaaren zoals ik al eerder zij, nu alleen omdat de wereld 'kleiner' is geworden dmv communicatiemiddelen kunnen mensen deze ervaringen delen etc. Vroeger hebben de aliens ons waarschijnlijk veel geleerd en in contact geweest, tegenwoordig doen ze dit niet meer op groteschaal. Ik denk ivm dat wij een best agressief ras zijn.
[..]
Wetenschappers 'geloven' niet, wetenschappers 'weten'. Als ze al iets geloven, dan is dat in ieder geval niet wetenschappelijk gefundeerd en kan dus verworpen worden. Wees nou eens eerlijk. Het feit dat er zo oneindig veel varianten en vormen en verschijningen van UFO's worden opgelepeld door de mensheid in de afgelopen tijd, is dat niet een aanwijzing dat deze meldingen meer met de fantasie van de waarnemers te maken heeft. Of zullen de buitenaardsen voor iedere zorgvuldig geconstrueerde waarneming op aarde een nieuw type UFO ontwikkelen ? Kijk nu eens naar de ontwikkelingen in de auto-industrie of luchtvaart. Alle auto's en vliegtuigen gaan meer en meer op elkaar lijken, ongeacht het merk of type. Kan ook niet anders, gezien de methode van ontwikkelen (fysische principes, windtunneltesten, gebruik van nieuwe materialen etc). Zou dat alleen op aarde gelden ?
Wetenschappers willen ook grijpen naar het onbekende, anders waren het geen uitvinders toch.. dan hadden we nu nogsteeds de wiel niet uitgevonden.
Ja een vliegtuig en een helikopter lijken ook veel op elkaar nee. bovendien zijn er meerdere rassen die onze planeet bezoeken, zo staat ook in de geschiedenis vermeld.
[..]
Waarom zouden er lampen op een ruimteschip zitten als het in de schaduw van de maan vliegt ? Er is absoluut niets om te reflecteren in de ruimte. Het enige wat je daar hebt en kunt gebruiken is 'ambient light' van de zon en reflecties via planeten zoals de maan zelf. De grootste aanwijzing dat dit soort 'encounters' dus onzin zijn, is wel het feit dat er lampen op zitten. Of dacht je daar anders over ?
niets reflecteren in de ruimte? wat bedoel je?
[..]
uit al je antwoorden blijkt " ik kan me dit niet indenken of ik kan me dat niet indenken"quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:43 schreef Circle het volgende:
[..]
Een 'aardse' kijk, gezien mijn leefomstandigheden nog altijd de beste optie, toch ?
[..]
Inderdaad, het is naar mijn idee onwaarschijnlijk dat er zoveel verschijningsvormen rondvliegen en al helemaal dat we worden bezocht door diverse beschavingen. Stel dat we als aardbewoners minder geavanceerd leven ontdekken op een andere planeet, hoe zouden we dat op wereldschaal dan aanpakken ? Zou iedereen die hier een ruimtevoertuig zou kunnen bouwen dan ook uitstapjes naar die andere planeet maken, of zou dit een reden zijn voor alle landen om in een soort Veiligheidsraad-constructie de contacten met die andere planeet op te bouwen ? Hoe meer verschillende (en exotische) beschrijvingen van buitenaardse voertuigen, hoe lager het realiteitsgehalte volgens mij.
[..]
Persoonlijke mening: ik weet niet zeker of het een teken van intelligentie is om je bij aankomst op aarde te melden bij de president van de US![]()
[..]
Dat van die lampen komt door twee zaken die ik me afvraag:
1. Als er voor ons zichtbare lampen op zitten, dan betekent dat dat de fysiologie van de buitenaardsen gelijk is aan die van ons (ze kunnen dus 'zien' in het zichbare lichtspectrum en moeten dus ogen hebben die lijken op die van ons, anders zou je niets aan die lampen hebben). Gezien de variatie in de aardse evolutie (dus het opleveren van ogen) is de kans wel heel erg klein dat buitenaardse evolutie tot een soortgelijk resultaat leidt.
2. Waarom zou een buitenaardse met zijn lampen aan rondvliegen in de ruimte. Je hebt er dus niets aan omdat je licht nergens op kan reflecteren. Dit soort dingen past meer bij het menselijk denkkader dat je dwingt om aan te nemen dat als je ergens in het donker rondrijdt/vliegt, dat je dan je lampjes aandoet. Dit werkt niet in de ruimte. Of vind jij het wel logisch dat een buitenaards ruimtevoertuig met groot licht rondvliegt ? Zo ja, waar hebben ze dat licht dan voor nodig ?
[..]
Waarom zo'n altruistische kijk op andere beschavingen ? Ik vraag me serieus af of wij als aardbewoners ook zo begaan zouden zijn met een achterlopende beschaving op een andere planeet. We zijn niet eens in staat om onze eigen aarde op eenduidige wijze te beheren, laat staan dat we gemeenschappelijk plannen zouden kunnen maken voor het besturen van een andere planeet. Te zweverig, heer Ticker, mooi maar je gaat niet uit van je eigen woorden 'ga uit van het meest logische'...
die foto's waren een hoax.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:50 schreef Integrity het volgende:
[..]
Je hebt de complottheorieen aardig hoog in je bol, of niet? Ik heb ze enkele posts geleden gewoon meegenomen, puur integer. Dat jij daaraan twijfelt zegt meer over jou dan over mij, want ik heb mijn standpunten allang duidelijk gemaakt.
dit vind ik zo raar he? We hebben het hier over -als ik de gelovers mag geloven- buitenaards leven wat jaaaaren verder is dan ons, en toch laten ze zich controleren door een paar aardse 'machthebbers'.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:58 schreef huupia34 het volgende:
de vs en andere machthebbers hebben hele goede reden om ufo's in de doofpot te stoppen
het zou namelijk het machtsoverwicht totaal uit balans brengen, en daar houden machthebbers niet van
![]()
lekkere denigrerende post ( jij bent net zo goed een skeptische kontkruiper )quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:55 schreef Integrity het volgende:
Voordat de UFO believers elkaar nog verder in de kont kruipen, bedenk ik me iets grappigs. Waarom komen jullie zelf niet met beeldmateriaal over UFO's? Laat mij eens twijfelen aan mijn gelijk.
Zoek op internet het filmpje op van de ufo boven een stad in mexico, 50000 mensen hebben dit gezien. Is ook op het nieuwe in nederland gezien.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:55 schreef Integrity het volgende:
Voordat de UFO believers elkaar nog verder in de kont kruipen, bedenk ik me iets grappigs. Waarom komen jullie zelf niet met beeldmateriaal over UFO's? Laat mij eens twijfelen aan mijn gelijk.
dit is iets waar je ff wat dieper over moet nadenken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:05 schreef haaahaha het volgende:
[..]
dit vind ik zo raar he? We hebben het hier over -als ik de gelovers mag geloven- buitenaards leven wat jaaaaren verder is dan ons, en toch laten ze zich controleren door een paar aardse 'machthebbers'.
Ook hier weer een parralel met de 9/11 discussies, die emotie lijkt mij te komen uit een gevoel dat wij als gewone man gecontroleerd worden door de machthebbers. Je spiegelt je eigen gevoel aan het buitenaards leven. Dat als basis lijkt mij al genoeg om aan te geven dat het buitenaards leven een eigen invulling is aan het verklaren van onbekende zaken.
ik hen ook al filmpjes gepost, maar de skeppies geloven het nog niet als ze het zien, dan komen ze met photoshop of onbetrouwbare getuigen bla,bla,blaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:06 schreef Killaht het volgende:
[..]
Zoek op internet het filmpje op van de ufo boven een stad in mexico, 50000 mensen hebben dit gezien. Is ook op het nieuwe in nederland gezien.
Ik zal m zelf ook wel opzoeken, alleen momenteel kan dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |