Ja, maar dan klopt je bigger picture niet en beperk jij je picture enkel tot de macht van de usa op werkelijk ALLES. Zelfs het ver gevorderde buitenaards leven moet leven onder het juk van die macht. Je beperkt dus het buitenaardse kunnen met de aardse macht van 1 (in hun ogen) simpele overheid. Man kom op zeg, dat kun je toch niet menen? Het lijkt wel een slechte scifi film zoals jij het ziet.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:48 schreef huupia34 het volgende:
[..]
daar verschillen wij dan.
ik denk graag aan "the big picture"
en de vs bv. staat nou niet bepaald bekend als een land waar de overheid "waarheid" hoog in het vaandel heeft staan.
correct me if i am wrong
Hij heeft een uitleg gegeven over de radar in de belgische F16, en dat die volledig gelijk is aan de radar in de Nederlandse F16. Die radar was een van de bewijzen omdat op die radar de objecten te zien waren.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:45 schreef huupia34 het volgende:
[..]
ik weet wat een kaartenhuis is, en ik vind zijn opvatting over de gevolgen die ontstaan nadat een ver gevorderde beschaving contact maakt met de hele aardbevolking NAIEF
ik heb ook uitgelegd waarom ik dit denk, namelijk de machtsverhoudingen op aarde komen totaal anders te liggen.
p.s leg eens uit hoe jij betrokken was bij die belgische ufo flap(waarover je nu pas wat zegt nadat er al een dozijn posts over waren geweest)
er was zo door te prikken zei je
ga je gang en verklaar de :
honderden/duizenden getuigen
foto's
f-16 achtervolgingen
het is misschien ook wel eigenbelang voor die aliens. misschien krijgen ze wel carte blanche van de vs om hun duistere praktijken uit te voeren.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:48 schreef haaahaha het volgende:
[..]Ik zei al, ik snap wel dat wanneer een ver gevorderde buitenaards ras zich aan ons openbaar maakt dit een schok van niet te overziene gevolgen als gevolg zal hebben. Daar heb ik het verder niet over. Ik heb het over de kwade overheid die in eigenbelang ons ontwetend wil houden en buitenaards leven (ook tegen hun wil) stil en in de doofpot houdt. Alsof die buitenaards leven wat zoooo ver voor is op ons zich laat stilhouden door een egoistisch en uit eigen belang handelende overheid.
hij was betrokken bij de zaak zei hij een paar posts geleden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hij heeft een uitleg gegeven over de radar in de belgische F16, en dat die volledig gelijk is aan de radar in de Nederlandse F16. Die radar was een van de bewijzen omdat op die radar de objecten te zien waren.
Circle heeft toen uitgelegd hoe het kan zijn dat de rader iets weergeeft wat er in werkelijkheid niets is. JIJ hebt toen gereageerd dat Circle dus iets wist van de radar, maar niet van de belgische UFO flap. Maar omdat hij iets wist van de radar, en dat te maken had met die UFO meldingen, heeft hij daar dus indirect ook wat over gezegd. En omdat jij daarop gereageerd hebt, wist je daar dus ook van.
Of Circle echt heel nauw is betrokken bij die zaak weet ik niet. Ik denk dat als dat zo is, hij daar niet veel over zou loslaten of misschien ook wel, daar zullen we vanzelf achterkomen.
dat is je goed recht.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:58 schreef haaahaha het volgende:
Lol, nu hebben de aliens weer duistere plannen. Ja hoor, en dat alles omdat onze overheden het slecht met ons voor hebben. Mooie theorie, maar ik geloof er zoals gezegd geen snars van.
Maar allemaal onder controle van de egoistische en uit eigen belang handelende overheden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:02 schreef huupia34 het volgende:
[..]
dat is je goed recht.
ik denk ook dat je eigenlijk niet moet zeggen "de aliens" , omdat er volgens getuigen(zie www.disclosure.org) meerdere soorten zijn
sommige kwaadaardig en andere niet
Frappantste uit disclosure vond ik die vrouw die rapporteerde over Constructions on the Moonquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:02 schreef huupia34 het volgende:
ik denk ook dat je eigenlijk niet moet zeggen "de aliens" , omdat er volgens getuigen(zie www.disclosure.org) meerdere soorten zijn
Jup, aan de donkere kant.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Frappantste uit disclosure vond ik die vrouw die rapporteerde over Constructions on the Moon
Erg jammer dat je moet betalen om de getuigenverslagen te kunnen lezen....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:11 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Maar allemaal onder controle van de egoistische en uit eigen belang handelende overheden.
http://www.gaiaguys.net/DP.NASA.HOAX.htm (boven aan de pagina)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:58 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Erg jammer dat je moet betalen om de getuigenverslagen te kunnen lezen....
http://forum.fok.nl/topic/879779/1/50#39520716quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:05 schreef huupia34 het volgende:
nog niemand heeft gereageerd op de laatste 2 schilderijen met " ufo achtige" voorwerpen erop????
Waarom moet iemand dat doen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:05 schreef huupia34 het volgende:
nog niemand heeft gereageerd op de laatste 2 schilderijen met " ufo achtige" voorwerpen erop????
Wat een vreemd verhaal dit zeg... heb maar een klein deel gelezen wat ging over 2012.... dat er delen van de aarde verwoest worden en dat mensen die dit willen overleven met 1 van de 10000en ruimteschepen mee moeten gaan....echt heel weird..quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:12 schreef Integrity het volgende:
[..]
De planeet moet toch ergens omheen draaien. Ik heb alleen wat over gevonden dat is uitgebracht door Mark Hazlewood:
http://users.pandora.be/kosmos/De%20kosmische%20gek.doc
Je hebt idd niet letterlijk gezegd dat het bewijs was. Daarentegen wel gezegd dat het duidelijk een UFO was, daarmee ga je toch wel heel erg sterk een bepaalde kant op.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:23 schreef huupia34 het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegt dat dit bewijs was.
typerend voor het debunk collectief, als ze een foutje ruiken meteen tot de aanval overgaan.
reageer eens op de tientallen punten/aanwijzingen die ik hier heb aangedragen,
ik denk dat er 2 vliegende voorwerpen zijn afgebeeld die een sterke gelijkenis vertonen met hedendaagse ufo sightings, daarom vond ik het wel relevant om te postenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je hebt idd niet letterlijk gezegd dat het bewijs was. Daarentegen wel gezegd dat het duidelijk een UFO was, daarmee ga je toch wel heel erg sterk een bepaalde kant op.
Als je dan voor de andere schilderijen/tekeningen die je post nu ook eens zelf wat dingen gaat nazoeken over wat degene die ze gemaakt heeft daarmee bedoeld heeft, in plaats van voor zoete koek aan te nemen dat het "dus" om UFO's gaat, dan kom je misschien nog eens ergens.
Fok is idd fokking traag zoals je in een andere post meldt
hey even vraagje knul, hoe worden mensen die in god geloven genoemd?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:52 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik heb in elk geval zelf nog nooit iets gezien, want als ik dat zou ervaren zou ik wel even slikken.
UFO fanaten worden niet voor niets 'Believers' genoemd.
Een huis persoon en dier is makkelijk te herkennen. Verder zullen er van de objecten die geschilderd zijn ook wel documentatie beschikbaar zijn, net zoals wij nu dingen vastleggen. Dat er een ufo achtig iets op een schilderij staat kan prima zijn, maar als er documentatie gevonden wordt waarin beschreven staat dat ze dat wel vaker deden en dat dat X of Y voorstelde, dan is dat waarschijnlijker dan dat jij naar een foto kijkt, niet weet wat ze eventueel anders mee bedoeld konden hebben en dus maar concludeert dat ze vliegende schotels hebben gezien en die geschilderd hebben.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:36 schreef Ticker het volgende:
Waarom neemt iedereen wel gewoon de personen, huizen dieren aan voor wat ze zijn in zo'n schilderij. Maar als er een onbekend zwevend object wordt getoont, welke verdacht veel overeen komt met de meldingen, foto's en video's die er nu worden geconstateerd... dan schuiven we het ineens weer snel af op kunstige interpetaties?
Het is erg makkelijk om schilderijen fout met elkaar te vergelijk en er een en dezelfde conclusie over uit te trekken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Een huis persoon en dier is makkelijk te herkennen. Verder zullen er van de objecten die geschilderd zijn ook wel documentatie beschikbaar zijn, net zoals wij nu dingen vastleggen. Dat er een ufo achtig iets op een schilderij staat kan prima zijn, maar als er documentatie gevonden wordt waarin beschreven staat dat ze dat wel vaker deden en dat dat X of Y voorstelde, dan is dat waarschijnlijker dan dat jij naar een foto kijkt, niet weet wat ze eventueel anders mee bedoeld konden hebben en dus maar concludeert dat ze vliegende schotels hebben gezien en die geschilderd hebben.
even te verduidelijking dit keer wel het goeie plaatje erbij geplaatstquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:12 schreef Knarf het volgende:
[..]
Vergelijk dit:
[afbeelding]
Eens met dit:
[afbeelding]
Daar zitten toch duidelijk overeenkomsten in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |