quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:22 schreef Innuendo het volgende:
Hilton schijnt de nieuwe vriendin van Dom te wezen.
Dude dat zijn geen leuke geintjesquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:22 schreef Innuendo het volgende:
Hilton schijnt de nieuwe vriendin van Dom te wezen.
Lekker kansloos als zij het voor het geld doetquote:
Idd ze doet het meestal voor naam en faam. Aangezien Black Holes & Revelations in de top 10 staat van de Billboards(een hele prestatie) zijn ze natuurlijk zo HOT als ik weet niet wat. Ze wil gewoon deel uitmaken van de in-crowd.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:57 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Lekker kansloos als zij het voor het geld doet![]()
Uhm...USA versie van SS is juist verschrikkelijk!!! Met die slechte Amerikaanse acteurs die ineens allemaal tegen de camera gaan playbacken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:32 schreef TheArowana het volgende:
Ben ik de enige die het een waardeloze clip vind? totaal onenergiek imo, en Matt had inderdaad beter de cowboy gespeeld. Die armgebaren die hij op een gegeven moment staat te maken zijn ook helemaal niet Matt-like en verder haalt dit heel het beeld dat ik bij het nummer had naar beneden, klojo's!
Doe mij dan maar de amerikaanse versie van de clip van Stockholm Syndrome of Muscle Museum, en die van Bliss, maar dat is voornamelijk omdat Matt daar onovertroffen sexy in is..
Dat stuk is zo machtig! Goed gevoel voor ironie die clip.. En die meute mensen op het eind, haha, daar moest ik erg hard om lachen, zeker ook met die adelaar die zo onheilspellend met z'n vleugels begint te klappen daar.. In de clip van KoC zie ik maar weinig samenhang, en de band staat veel te veel stil, veel te duidelijk dat ze zelf playbacken imo.. zonde..quote:Uhm...USA versie van SS is juist verschrikkelijk!!! Met die slechte Amerikaanse acteurs die ineens allemaal tegen de camera gaan playbacken.
Zie dit nu pas, vetquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
http://www.microcuts.net/uk/musetv.php
Dát is tof.
Daar ga ik wel van uit iig.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:52 schreef soul114 het volgende:
Misschien wachten ze nog even met bekend maken van de de datum i.v.m. Lowlands kaartverkoop?
Wat stond er dan allemaal op die single?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit iig.. Ik bedoel, ze gaven 2 jaar terug een fucking 3discsingle uit van Sing for Absolution, alleen in Nederland! Dan kunnen ze ons landje nu toch niet overslaan?
En denk aan Tool die hun concert pas 3 weken van tevoren officieel bevestigden omdat ze dat tot Pinkpop geheim moesten houden dit jaar.
vooral die live show van Knights of Cydonia zat ik te shaken. op 1.36 min. zooo zuiver, zooo mooiquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
http://www.microcuts.net/uk/musetv.php
Dát is tof.
Ik snap het niet, opeens stop Matt, zie niks van een gitaarslag?quote:Op zondag 30 juli 2006 00:31 schreef Proper_fucked het volgende:
Die optredens daar zijn erg goed ja.
Kijk dit danslaat matthew met z'n gitaar tanden uit z'n mond. Wel kut voor die mensen, maar wel stelletje eikels dat ze hem daarna zo afkraken.. Hij probeert nog wel even door te gaan..
http://www.youtube.com/watch?v=frm__KY7oeY&mode=related&search=Muse%2C%20Atlanta
Ik vond de meerstemmigezang op Werchter (veel) beter uit de verf komen. Wat een gitaarwerk hier echter!quote:Dát is tof.
Aan het begin krijgt hij de gitaarkop in z'n gezicht(er komt dan ook een ander nummer en slomotion), dan gaat hij wel verder maar blijkbaar toch pijn dus stopt hij. Dan zegt hij ook "sorry, i've messed my face up real bad"quote:Op zondag 30 juli 2006 00:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik snap het niet, opeens stop Matt, zie niks van een gitaarslag?
"Look, see the key is no contact with the bridge of the guitar"quote:Op zondag 30 juli 2006 00:31 schreef Proper_fucked het volgende:
Die optredens daar zijn erg goed ja.
Kijk dit danslaat matthew met z'n gitaar tanden uit z'n mond. Wel kut voor die mensen, maar wel stelletje eikels dat ze hem daarna zo afkraken.. Hij probeert nog wel even door te gaan..
http://www.youtube.com/watch?v=frm__KY7oeY&mode=related&search=Muse%2C%20Atlanta
kijk, de sleutel (tot succes oid) is dat je geen contact moet hebben met de bridge van je gitaarquote:Op zondag 30 juli 2006 00:51 schreef TheArowana het volgende:
[..]
"Look, see the key is no contact with the bridge of the guitar"
Wat de fuck betekent dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |