Neauh, over een jaar ofzo ligt ie netjes naast de rest maar dan in Jewelcase. Net als Hullabaloo, die is er ook in kakrton geweest (de dvd ook trouwens).quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:55 schreef CherryLips het volgende:
nee, vaak zijn cd's bij de mediamarkt zo goedkoop vlak na de release. ik haal daar nu ongeveer al m'n cd's. alleen deze keer wilde ik de gewone versie hebben (volgens mij is de gewone jewelcase een limited edition ipv de kartonnen) maar ik ben toch gezwicht vanwege de prijs.
nou ja, ik kreeg vandaag voor de 2e keer een mailtje dat de verzending uitgesteld was omdat ze niet leverbaar waren ofzoquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:36 schreef bloodymary het volgende:
Ik had hem ook bij CDwow besteld en gisteren al binnen!
Wel al besteld voor de releasedatum, dat scheelt misschien.
Maar Hullabaloo kon ik toen gewoon in de winkel in jewelcase kopen, terwijl ik die nu nog nergens heb gezien. je hebt nu nog geen keuze zeg maar.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:22 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Neauh, over een jaar ofzo ligt ie netjes naast de rest maar dan in Jewelcase. Net als Hullabaloo, die is er ook in kakrton geweest (de dvd ook trouwens).
Hm, ik had em voor ¤12,95 bij play.com, eergisteren binnengekomenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:47 schreef CherryLips het volgende:
IK HEB HEM
eindelijk
klote cd-wow. ik heb hem alsnog maar bij de MM gehaald, dan maar kartonnen doosje, maar hij was een tientje en heb m bij cd-wow geannuleerd.
maargoed, ik zet m even op m'n mp3-speler en dan ga ik even in de tuin liggen. heb hard gefietst
eerst even zien hoe ik het plastic eraf kan halen zonder dat hele doosje te verraggen.
invisiblequote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:17 schreef maniack28 het volgende:
Invisible is langdradig, pas vanaf 3:30 wordt het leuk...
Nou ik heb hem ook ruim voor de releasedatum al besteld, maar helaas.. altijd nog steeds niet binnen. Verwachtte verzenddatum is nu 12 juli, heb ik hem over een week met een beetje mazzel. Lekkere service dus..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:36 schreef bloodymary het volgende:
Ik had hem ook bij CDwow besteld en gisteren al binnen!
Wel al besteld voor de releasedatum, dat scheelt misschien.
dat had ik ook, en dan kan het nog iets van 7 werkdagen duren voor je hem ook hebt. dus ik heb hem maar geannuleerd.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:40 schreef Jape het volgende:
[..]
Nou ik heb hem ook ruim voor de releasedatum al besteld, maar helaas.. altijd nog steeds niet binnen. Verwachtte verzenddatum is nu 12 juli, heb ik hem over een week met een beetje mazzel. Lekkere service dus..
ik had hem daar geannuleerd en heb hem voor een tientje bij de MM gehaald, maar daar is ie ondertussen weer ¤15 ofzo. (bij cd-wow had ik een kortingscode, dus daar was ie wel goedkoper).quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:27 schreef koenimex het volgende:
Allejezus, nu is de verzending van cd-wow alweer uitgesteld!. Meer mensen die hier last van hebben? En iemand tips waar ik hem voor ongeveer dezelfde prijs kan krijgen?
als er geen alternatieve waren (MM, cd-wow) had ik er ook wel ¤20 voor betaald, maar als het even kan liever nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:27 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb hem voor 20 euro.. en ik kan niet zeggen dat ik die 10 euro nu echt mis ofzo
Ik ben gewoon de eerste de beste winkel ingelopen.. vandaarquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als er geen alternatieve waren (MM, cd-wow) had ik er ook wel ¤20 voor betaald, maar als het even kan liever niet
-edit-quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:36 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Nee, hij haalt het imho niet bij eerdere albums. Te gestyleerd, te vergezocht en, in het algemeen, te blah (en blasé)... Ze hebben hun edge opgegeven voor al te gelikte werkjes die nog slechts een zeer dun laagje vernis tonen van de originaliteit die ze ooit bezaten. Hopelijk levert de reactie op de afkeer van het machinaal ophoesten van muzikale producten de volgende keer wel (weer) een geniale invalshoek op.
Eerste keer dat ik benieuwd ben naar een oorspronkelijke Fok!-postquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:53 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
-edit-
Sorry, ik dacht dat dit het Thom Yorke topic was![]()
![]()
ik zag hem lekker!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:59 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik benieuwd ben naar een oorspronkelijke Fok!-post![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |