Te commercieel in de zin van, het klinkt als top-40... en ik vind dat lelijk en gemaakt.. vies.. het gaat mij niet eens zozeer om dat ze er flink mee verdienen.. het klinkt gewoon net als alle "rockpop" top-40 bands...quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:52 schreef VoreG het volgende:
Ik kots ervan dat mensen iets neit meer hoeven zodra 'het commercieel is'
hebben we het wel over hetzelfde albumquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Te commercieel in de zin van, het klinkt als top-40... en ik vind dat lelijk en gemaakt.. vies.. het gaat mij niet eens zozeer om dat ze er flink mee verdienen.. het klinkt gewoon net als alle "rockpop" top-40 bands...
jaquote:
Nee, dat niet. Absoluut niet commercieel (luist eeens naar top 40 muziek van nu...quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Te commercieel in de zin van, het klinkt als top-40... en ik vind dat lelijk en gemaakt.. vies.. het gaat mij niet eens zozeer om dat ze er flink mee verdienen.. het klinkt gewoon net als alle "rockpop" top-40 bands...
Het lijkt totaal niet op top40 muziek. In het geheel nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
alhoewel het ook wel weer leuk zou zijn als ze hiermee de hele top40 zouden veroverenquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het lijkt totaal niet op top40 muziek. In het geheel niet
Dat je het persoonlijk geen verbetering vindt kan ik inkomen, maar dit top40 muziek noemen?
Laat hem maar, niet iedereen is gezegend met een gezond paar orenquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het lijkt totaal niet op top40 muziek. In het geheel niet
Dat je het persoonlijk geen verbetering vindt kan ik inkomen, maar dit top40 muziek noemen?
Waar?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:40 schreef bloodymary het volgende:
Yes!!! Net al via internet 4 kaartjes gescoord voor Antwerpen, 19 december![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:45 schreef bloodymary het volgende:
www.goformusic.be
De verkoop begint morgen pas, maar op internet kan het dan al om 24.00 uur. Je moet je wel even registreren, als je dat nog niet gedaan hebt.
Het heeft wel iets weg van De Kast en Peter Koelewijn (Neerlands geilste rocker of all time)quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:15 schreef metalbazzz het volgende:
[..]
Laat hem maar, niet iedereen is gezegend met een gezond paar oren
Blijkbaar is progressie niet voor jou weggelegd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik had het over poprock top 40.. niet over de rest van de top 40... het klinkt gewoon te gelikt, te saai, te rustig, te gemaakt.... gewoon, niet Musewaardig. Waar is de emotie, de afwisseling tussen hard en zacht, waar is de snoeiharde gitaar?
Oh.. dus als ik de nieuwe Muse niet mooi vind luister ik meteen naar kutmuziek en heb ik er geen gevoel voorquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:17 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Blijkbaar is progressie niet voor jou weggelegd.![]()
Heb je überhaupt wel naar het album geluisterd? Het zit er allemaal in, allemaal.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:03 schreef maniack28 het volgende:
Waar is de emotie, de afwisseling tussen hard en zacht, waar is de snoeiharde gitaar?
klikquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:32 schreef VoreG het volgende:
http://www.3fm.nl/page/winnen/238
Ik zie alleen niet het juiste antwoord er tussen staan
Ik dacht dat Fixed Penalty niet als naam werd gebruikt, maar dat Chris van een band kwam die Fixed Penalty heette?quote:
Even meedoen dan maar...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:32 schreef VoreG het volgende:
http://www.3fm.nl/page/winnen/238
Ik zie alleen niet het juiste antwoord er tussen staan
Ik zou niet te lang twijfelen als ik jou was!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:47 schreef soul114 het volgende:
[..]
Zit nog te twijfelen of ik naar belgie ga..
Ik weet het, maar probleem is beetje dat ik niet denk dat er iemand mee wil als ze 1 of 2 dagen daarna in Nederland spelen. Verder zit ik beetje met vervoer terug...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:06 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik zou niet te lang twijfelen als ik jou was!![]()
Ja ik heb geluisterd.. en nee, ik vind het niks.. sorry, maar het kan me echt niet boeien. Het is een te gemaakt plaatje en daar blijf ik bij.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel naar het album geluisterd? Het zit er allemaal in, allemaal.
Ik vond het de eerste keer ook niks, volgende keren werd 't wel wat beter, maar ik denk dat ik het grotendeels wel met je eens ben. Ik mis de echte Muse sound van de vorige albums, de klassieke stukken afgewisseld met snoeiharde gitaarriffs. Op de een of andere manier doet dit album erg eighties aan ofzoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja ik heb geluisterd.. en nee, ik vind het niks.. sorry, maar het kan me echt niet boeien. Het is een te gemaakt plaatje en daar blijf ik bij.
Take a Bow is te langdradig, Starlight is saai.., Supermassive Black Hole begint leuk, maar dat Michael Jackson achtige gezang vind ik niks.. A Soldiers Poem, laat ik daar maar niks over zeggenInvisible is langdradig, pas vanaf 3:30 wordt het leuk... Assasin is waarschijnlijk het een na beste nummer van de plaat... Exo Politics kan er mee door, dat spaanse gitaartje in City of Delusion ergert me mateloos... Hoodoo idem.. Knight of Cydonia is het beste nummer
WTF?? Dat nummer duurt te kort juistquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja ik heb geluisterd.. en nee, ik vind het niks.. sorry, maar het kan me echt niet boeien. Het is een te gemaakt plaatje en daar blijf ik bij.
Take a Bow is te langdradig
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Take a Bow is te langdradig, Starlight is saai.., Supermassive Black Hole begint leuk, maar dat Michael Jackson achtige gezang vind ik niks.. A Soldiers Poem, laat ik daar maar niks over zeggen
Ja en heel veel arabische/spaanse invloeden, zoals die gitaartjes, maar ook de achtergrondmuziekjes zeg maar.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:19 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ik vond het de eerste keer ook niks, volgende keren werd 't wel wat beter, maar ik denk dat ik het grotendeels wel met je eens ben. Ik mis de echte Muse sound van de vorige albums, de klassieke stukken afgewisseld met snoeiharde gitaarriffs. Op de een of andere manier doet dit album erg eighties aan ofzoAlthans zulke invloeden.
Die discussie ging ik paar dagen terug ook aan, maar dat heeft in dit topic geen zinquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Alles van Showbiz en Origin of Symmetry is goed... Absolution had aardige nummers, sommige beter dan andere.. maar Black Holes is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |