Dat zou wel leuk zijn als jullie meedoen.quote:
Kliko mag BB6 niet vepesten.quote:
Dan laat je die KLB zeikerds maar een tijdje alleen! Ben je helemaal gek geworden? Een BB forum zonder flügeltje is als een ...ehhhh...zonder....ehhhh... Nou ja, je snapt het wel.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb jij een MED voor KLB gezien?
Twee fora is toch veel te druk voor de kleine meid...
Een kip zonder salmonella?quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:22 schreef Mike1964 het volgende:
Een BB forum zonder flügeltje is als een ...ehhhh...zonder....ehhhh... Nou ja, je snapt het wel.![]()
quote:
Zal ik dan maar met je meebiddenquote:
Is ze al bij APK langs geweest danquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:04 schreef soylent het volgende:
Heeft Tanja niet al zin in een tweede kind?
Die is veel te oud om kinderen te maken...quote:
ehhh nee...Ik bedoelde meer als een Gert zonder APK of zo...quote:
En wie zijn jouw vrienden dan, die zwaaiertjes toch?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ehhh nee...Ik bedoelde meer als een Gert zonder APK of zo...
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ehhh nee...Ik bedoelde meer als een Gert zonder APK of zo...
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
En wie zijn jouw vrienden dan, die zwaaiertjes toch?![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
En wie zijn jouw vrienden dan, die zwaaiertjes toch?![]()
Dit is geen bagger, dit is traditiequote:Op donderdag 6 juli 2006 01:23 schreef SuperMOM het volgende:
Jullile weten dat dit hooooogstwaarschijnlijk als nachtbagger wordt gezien en morgen weer wegge edit is he![]()
![]()
![]()
betekent dit dat je gaat mailen?quote:
Ik had het bericht gelezen maar aangezien ik al blogger ben sla ik een beurtje overquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:55 schreef flugeltje het volgende:
Big Brother 6 komt eraan!!
Voor de mensen die het nog niet wisten, ze zoeken nog een mod voor BB6
Ik hoop op een Judith.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:33 schreef arneaux het volgende:
Ik ben best benieuwd wat BB6 gaat brengen. Ik hoop dat ze er een Ralph in stoppen.
Maar liever nog een Robin.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:33 schreef arneaux het volgende:
Ik ben best benieuwd wat BB6 gaat brengen. Ik hoop dat ze er een Ralph in stoppen.
Dit begint wel hele bizarre vormen aan te nemen RC.quote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 01:36 schreef Sanne het volgende:
Dit begint wel hele bizarre vormen aan te nemen RC.
Kijk naar jezelf.quote:
Het gaat niet om wie er in zou moeten, maar dat we gewoon weer dezelfde minuut in hetzelfde topic posten.quote:
Mailen!!quote:
De leukste bewoner ooit!quote:Op zondag 9 juli 2006 01:39 schreef arneaux het volgende:
Ah. Ik ken Judith en Robin niet. Alleen BB5 gekeken.
Staat toch in mijn profiel muts.quote:
Morgen ben ik weer normaal, vandaag een beetje pissed.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik durf niet meer als ik naar je usericon kijk![]()
Die bloedbek is beter dan deze pruimbek jaquote:Op zondag 9 juli 2006 01:45 schreef Sanne het volgende:
Morgen ben ik weer normaal, vandaag een beetje pissed.
Vond je die bloedbek van vroeger beter te pruimen?
Nee die werd helaas tweede, na een ontzettende tering naaistreek van die galbakken dat ze onze opa Koos eruit haalden voor een jodenfooi.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:44 schreef arneaux het volgende:
En heeft die Robin ook gewonnen?
Oh, zo.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:38 schreef Sanne het volgende:
Het gaat niet om wie er in zou moeten, maar dat we gewoon weer dezelfde minuut in hetzelfde topic posten.
Ho ho, opa ging zelf, onder het mom van 'beter één vogel in de hand dan tien in de lucht."quote:Op zondag 9 juli 2006 01:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Nee die werd helaas tweede, na een ontzettende tering naaistreek van die galbakken dat ze onze opa Koos eruit haalden voor een jodenfooi.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |