quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:51 schreef QueenR het volgende:
[..]
hij had hem aangepast gelijktijdig met moi
Wat wilde je eigenlijk schrijven dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:51 schreef QueenR het volgende:
[..]
hij had hem aangepast gelijktijdig met moi
niets meerquote:
Als jij mij vertelt wat er mis is met mijn spelling, dan geef ik er antwoord op.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:54 schreef QueenR het volgende:
[..]
niets meer![]()
ff gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid. Waarom spel jij zo vreselijk bagger? Ik weet dat ik erg zuig in spelling maar jij spant de kroon zeg maar.Vind je dat leuk of hoe komt dat zo?
ja idd men inplaats van mijn... zo moeilijk is dat toch nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als jij mij vertelt wat er mis is met mijn spelling, dan geef ik er antwoord op.
Ik ben altijd van mening dat ik vrij goed spel, en ik erger me dan ook kapot aan mensen op fok die niet goed spellen![]()
kan nu door het bier komen, heb vakantie en men ouders zijn weg
edit: ik zie woorden als 'men' en 'zen', maar dat is gemakszucht.
Geen zin om die apostrof tevoorschijn te toveren.
![]()
edit 2: voor de rest zie ik weinig tot geen fouten in mijn spelling
en on topic... geweldige wrap!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:55 schreef sjimz het volgende:
Ontopic weer met Bubba als een wrap!
[afbeelding]
Ok, ik vat het ook niet op als 'onaardig'quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:03 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja idd men inplaats van mijn... zo moeilijk is dat toch nietskippen van hoofdletters, of punten enzo vind ik luiheid en makkelijk, de ij veranderen in e..... persoonlijk vind ik het irritant lezen maar hey, dat ben ik maar. het is verder ook niet onaardig bedoeld.
Geweldig! En dat muziekje erbij!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:13 schreef QueenR het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TU6E65YDTyg
Twee van mijn droppies in actie
Met Harry durft Bob nog niet zo, maar met Gijs gaat het prima.
Lief hequote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:50 schreef Zwaffel het volgende:
soempie wat cuteis je poesje al terug? je was hem toch kwijt?
Pluis met een pluizig kroelbuikjequote:
Die tentjes zijn wel een succes. Erg leukquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:46 schreef Bluezz het volgende:
Avond speelsessie met tent en speelgoedstok (waar inmiddels vanalles aanhangt)
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:14 schreef Dezz het volgende:
Ik blijf het een coole foto vinden van mij en onze kat Popov![]()
[afbeelding]
Daar hebben wij het ook net overquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:51 schreef Nilasha het volgende:
Wat een prachtig gekleurd katje is Piepertje!
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:57 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Vootoos van Piepertje, aka Piepsel, aka Piepie, aka Schnitzel, aka Piepselorus...![]()
![]()
![]()
whehe, wat een leukequote:Op woensdag 12 juli 2006 13:10 schreef Twiggy het volgende:
[..]
![]()
Piepertje lijkt een beetje op Wicky.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:06 schreef Bluezz het volgende:
Ik kijk het eten wel uit je mond, als ik niet op tafel mag![]()
[afbeelding]
Moshiquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:36 schreef Scandalous het volgende:
[..]
whehe, wat een leuke
ook slapen
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach gos...dat zijn ook heeeeele mooie en lieve beestjes hoor.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:44 schreef Darkomen het volgende:
Nah niemand die het even over mijn lieffies heet?
dat is idd bijna onbegrijpelijk bij 2 zulke leuke zwarte lieffiesquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:44 schreef Darkomen het volgende:
Nah niemand die het even over mijn lieffies heet?
Loes is een vrouwennaam, en het gaat goed met haar.... Hoe kan ze dan gecastreerd zijn?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:26 schreef tonja het volgende:
Loes is gisteren gecastreerd, het gaat goed met 'r, maar die kap is erg vervelend
[afbeelding]
Het was een mannetjequote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:30 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Loes is een vrouwennaam, en het gaat goed met haar.... Hoe kan ze dan gecastreerd zijn?
Ah okquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:35 schreef tonja het volgende:
Bij poezen spreekt men in de volksmond van sterilisatie, maar aangezien de eierstokken verwijderd worden is het officieel dus een castratie.
Vandaar.
Leuke poezels! Die foto met dat tongetje!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:23 schreef Darkomen het volgende:
Wat een lieve en mooie katten hier allemaal zeg, ik lag in een deuk om een aantal van die koppies.
Omdat ik dus ook katten gek ben hier onze 2
[afbeelding]
Links Sophie, later sofie, nu Zoeffie. Naam is veranderd na mate het karakter naar voren kwam.
Heel lief maar erg schichtig, maar zolang het rustig in huis is komt ze altijd op schoot, is vaak niet langer dan 10 min buiten weer ff binnen, weer naar buiten.
Rechts dan Lilith, buffy maar word nu wel vaker boeffie genoemt.
1 jaar ouder dan Zoeffie,
Een lievere kat bestaat niet, super speels, altijd knuffelen, en supersexy smoeiltje
Zij is wel vaker buiten, jaagt, erg ondeugend ook, wil overal bij zijn.
kan ook heel leuk chagarijnig mekkeren maar zal nooit haar nagels gebruiken of meppen.
Nog wat foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is net Moekquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:23 schreef Darkomen het volgende:
afbeelding
Rechts dan Lilith, buffy maar word nu wel vaker boeffie genoemt.
1 jaar ouder dan Zoeffie,
Een lievere kat bestaat niet, super speels, altijd knuffelen, en supersexy smoeiltje
Zij is wel vaker buiten, jaagt, erg ondeugend ook, wil overal bij zijn.
kan ook heel leuk chagarijnig mekkeren maar zal nooit haar nagels gebruiken of meppen.
[afbeelding]
Aaah arme poes, maar wel verstandig.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:26 schreef tonja het volgende:
Loes is gisteren gecastreerd, het gaat goed met 'r, maar die kap is erg vervelend
[afbeelding]
Ze kunnen zo lekker lui zijn he!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:31 schreef Viking84 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Taco weer(net geschoten).
Iedere keer als ik de camera wil loskoppelen van de pc doet 'ie weer iets schattigs.
loezeke met kapquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:26 schreef tonja het volgende:
[afbeelding]
Ik ben verliefd!quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Baileys als babypoezzz, ook lekker onder het dekbed, koppie op m'n kussen![]()
[afbeelding]
Nou, dat durf ik niet aan. Het gaat erom dat ze de hechtingen er niet uit likt. Het went al aardig met kap. Ze rent ermee achter Harry en touwtjes aan, en kan overal op springen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:54 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Aaah arme poes, maar wel verstandig.
Kan ze niet zodner de kap? Buffy heeft namenlijk ook een kap gemoeten omdat ze haar achterpootje helemaal open had gehaalt toen zenet een jaar was.
Ze heeft 10 minuten met de kap gelopen voordat we hem eraf hebben gedaan (zie liep overal tegenaan) en daarna heeft ze niet meer aan haar pootje gezeten.
Beter het zekere voor het onzekere nemen toch? Dalijk gaat het fout, dan kost het en meer geld waarschijnlijk, en het is ook niet het beste voor de poesquote:Op zondag 16 juli 2006 14:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou, dat durf ik niet aan. Het gaat erom dat ze de hechtingen er niet uit likt. Het went al aardig met kap. Ze rent ermee achter Harry en touwtjes aan, en kan overal op springen.
Wat een mooie kat!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:26 schreef Coconut het volgende:
Sinds vandaag woont Spock bij ons in huis![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Edit: foto toegevoegd
Kruimel_20 en Nilasha thanks! De voerbakjes zijn van Present Time, o.a. te koop bij Expo. Spock heeft trouwens 1 groen oog en 1 felblauw oogquote:Op maandag 17 juli 2006 16:26 schreef Nilasha het volgende:
Coconut wat een superleuke voerbakjes heb je daar staan. Waar heb je die vandaan? Spock is prachtig, mooie blauw ogen.
Xientje toch!Wat ben je een lekker vrouwtje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |