heb je nu wel of geen borderline, want dat leek me vrij duidelijk uit je op. was geen geintje van me.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:12 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dat is zeker kut. Wordt ook mede in stand gehouden door mensen die bij het minste of geringste al met (heftige) stoornissen beginnen te smijten.
Dan ontstaat het beeld al snel dat borderliners niks meer dan huilies/krassertjes/aanstellers zijn. Nogal triest wel.
Laten we het erop houden dat het nooit officieel vastgesteld is. Wel benieuwd hoe je tot die conclusie uit je eerste post komt. Eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je nu wel of geen borderline, want dat leek me vrij duidelijk uit je op. was geen geintje van me.
als ik je dat zou vertellen dan zou je hele op niks meer waard zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat het nooit officieel vastgesteld is. Wel benieuwd hoe je tot die conclusie uit je eerste post komt. Eigenlijk.
Oh ja, dat is waar ook, goed punt welquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als ik je dat zou vertellen dan zou je hele op niks meer waard zijn![]()
het ging me even om de ouders die dat soort dingen vaststellen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:27 schreef PeZu het volgende:
wat heeft dislexie met amateur psiegologie te maken?
iedereen kan wel een psychiater gebruiken, ik ken niemand die wel normaal is, jij?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:27 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Nou velen hier kunnen anders wel een psycholoog (of zelfs psychiater)
gebruiken volgens mij![]()
Ja, heb je ervaringen met goede psychiaters dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:24 schreef amornl87 het volgende:
ik heb het zelfde, punt is dat mn ouders het er vaak nog mee eens zijn ook
het is triest om te moeten vermelden dat psychiators inderdaad; waardeloos zijn en in rare pakjes rondlopen en rare mensen zijn
Hoezo? Dat is alleen handig wanneer iemand een probleem heeft met zijn/haar stoornis.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:27 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Nou velen hier kunnen anders wel een psycholoog (of zelfs psychiater)
gebruiken volgens mij![]()
ik wel met een hele rits, ze snappen er alleen nog steeds helemaal niks van....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:31 schreef Agorias het volgende:
[..]
Ja, heb je ervaringen met goede psychiaters dan?
doe eens een analysequote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:41 schreef Agorias het volgende:
Maar betekent dat dan dat de fout bij de psychiaters ligt?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:34 schreef Nosh het volgende:
Laat staan die keer dat ik een hele boekenkast op ISBN-nummer begon te sorteren.
Hoe voel je je nou? Wil je een ballon?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:27 schreef Agorias het volgende:
Mijn vader is psychiater...
Haafse Sjonnie?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:58 schreef PeZu het volgende:
pff ik loop bij 3 spiegiejaters, en ik rook 8 gram wiet per dag maar het helpt geen ene kankuhmoer
Ik ga alleen erregens werken als ik er kan blowen. Dus ik werk nooit meer'quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:58 schreef PeZu het volgende:
pff ik loop bij 3 spiegiejaters, en ik rook 8 gram wiet per dag maar het helpt geen ene kankuhmoer
lekker in een coffeeshopje werken?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik ga alleen erregens werken als ik er kan blowen. Dus ik werk nooit meer'
Wacht maar, het komt nog wel!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:50 schreef Rnej het volgende:
[..]
jij wordt vaak geanalyseerd, of niet?
mijn opa was net overleden en er was een meid en die was ervan overtuigd dat de ergste pijn nog moest komen... en dat dat binnenkort was en 100x erger dan ik me nu voelde...
echt zo'n "LET MAAR OP! IK HEB GELIJK" - idee![]()
"eh, ik heb me kapot gejankt op de begrafenis vorige week ja... daarna voelde ik me opgelucht en best vrolijk enzo... wat lul je in godsnaam?"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |