Perfect.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:59 schreef Aurelianus het volgende:
Ik hoop dat ik dit goed heb gedaan.
Het was me dan ook te veel moeite. De volgende keer let ik wel op wanneer de 300ste post er dreigt aan te komen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:00 schreef Croupouque het volgende:
Het ziet er uiterst professioneel uit, moet ik zeggen.
Kijkt eens aan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:00 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hier, een biertje.
Alleen al omdat je John de Wolf in je ava hebt.
Voor de verandering, Litso.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:02 schreef Litso het volgende:
Goed topic, Aurelianus.
Is dat iemand die geen seks wil hebben uit angst om in stukjes te breken? Herkenbaar!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Bij deel 700 gooi ik dat slet-imago om en word ik weer het frigiele trutje dat ik altijd was.
Liar liar pants on fire!!1quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Vanaf dat deel ga ik ook een ritme kweken.
Ik denk dat het aan jou ligt. Ik word gewoon nerveus van je en ga de meest mongolide fouten maken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Is dat iemand die geen seks wil hebben uit angst om in stukjes te breken?
Oeh, dan moet ik oppassen. Ik sta in ONZ nog op een 100% TTT-score qua geopende topics.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:01 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Het was me dan ook te veel moeite. De volgende keer let ik wel op wanneer de 300ste post er dreigt aan te komen.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Is dat iemand die geen seks wil hebben uit angst om in stukjes te breken?
Iedere BeF is een TTT.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Oeh, dan moet ik oppassen. Ik sta in ONZ nog op een 100% TTT-score qua geopende topics.
Dat zou aardig zonde zijn inderdaad. Of het beste deel van BeF ooitquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Oeh, dan moet ik oppassen. Ik sta in ONZ nog op een 100% TTT-score qua geopende topics.
Voor de zekerheid kun je altijd nog één van je tig andere klonen er bij pakken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Daar heb je ook alleen de naaktscene's van gelezen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:06 schreef Croupouque het volgende:
'De bef-bijbel'.
Oh wacht eens even, volgens mij staat die zelfs in mijn vaders boekenkast.
Het zou die sufkutten (mods) wel eens wat werk verschaffen met weet ik veel hoeveel topics per dag.quote:
Ik heb er razendsnel door heen gebladerd, het was meer natte vinger-werk.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Daar heb je ook alleen de naaktscene's van gelezen?
Foto?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, wacht, hier ga ik me helemaal uitlullen jongens.
Het is gewoon een samentrekking van 'labiel' en 'frigide'.
Als dát mij niet beschrijft weet ik het ook niet meer.
of een samentrekking van Fraubitch en Giel Beelen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, wacht, hier ga ik me helemaal uitlullen jongens.
Het is gewoon een samentrekking van 'labiel' en 'frigide'.
Als dát mij niet beschrijft weet ik het ook niet meer.
In Klaagbaak is er altijd wel een topic over gothics te vinden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:09 schreef MarkNMGN het volgende:
Zijn er nergens leuke topic's waar ik één of andere subcultuur kan bashen ofzo?
Gothicsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:10 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
In Klaagbaak is er altijd wel een topic over gothics te vinden.
Ja hoor. Nog voorkeuren?quote:
Ok. Je hebt het voor elkaar gekregen me te beledigen. Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:09 schreef Litso het volgende:
[..]
of een samentrekking van Fraubitch en Giel Beelen.
Je vergeet Maikuuul.quote:
En hem wel zomaar sturen he?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja hoor. Nog voorkeuren?
[[afbeelding]]
[..]
Ok. Je hebt het voor elkaar gekregen me te beledigen. Gefeliciteerd.
Jep.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:13 schreef Litso het volgende:
[..]
En hem wel zomaar sturen he?Zeker die ene die je laatst toch maar hebt 'weggegooid' omdat ie te pikant voor me was he?
Ik moet het toch interessant houden hequote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:15 schreef clumsy_clown het volgende:
De foto als 'pikant' bestempelen geeft overigens een heel fout beeld voor de mensen die dat lezen beeb.
Of romantisch samen een MRI-scan laten maken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:16 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik vind je zo ook wel aardig, hoor. Een aurafoto, dat zou wel tof zijn.
Knul, heb ik óóit een herkenbare foto op internet gezet? Hm?! En denk je dat ik zómaar m'n principes opzij gooi, omdat het toevallig Croupouque betreft? Hm?!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:15 schreef Litso het volgende:
C, ik waarschuw je vast. Achter dat lieve flimlachje schuilt een feeks, een serpent
Ja weet ik veel of je hem ondertussen al op msn hebt, met bijbehorende voice conversation en webcam?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Knul, heb ik óóit een herkenbare foto op internet gezet? Hm?! En denk je dat ik zómaar m'n principes opzij gooi, omdat het toevallig Croupouque betreft? Hm?!
Verder heb je wel gelijk overigens.
Magnetisme is zóóó kinderachtig.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Of romantisch samen een MRI-scan laten maken.
Liiiiiiitso is jalooeeeehoeeeers. Liiiiiiiitso is jalooeeeeehoeeeeeers.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja weet ik veel of je hem ondertussen al op msn hebt, met bijbehorende voice conversation en webcam?
"Wat zit je hypofyse prachtig vandaag, schat."quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Of romantisch samen een MRI-scan laten maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |