Perfect.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:59 schreef Aurelianus het volgende:
Ik hoop dat ik dit goed heb gedaan.
Het was me dan ook te veel moeite. De volgende keer let ik wel op wanneer de 300ste post er dreigt aan te komen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:00 schreef Croupouque het volgende:
Het ziet er uiterst professioneel uit, moet ik zeggen.
Kijkt eens aan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:00 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hier, een biertje.
Alleen al omdat je John de Wolf in je ava hebt.
Voor de verandering, Litso.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:02 schreef Litso het volgende:
Goed topic, Aurelianus.
Is dat iemand die geen seks wil hebben uit angst om in stukjes te breken? Herkenbaar!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Bij deel 700 gooi ik dat slet-imago om en word ik weer het frigiele trutje dat ik altijd was.
Liar liar pants on fire!!1quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Vanaf dat deel ga ik ook een ritme kweken.
Ik denk dat het aan jou ligt. Ik word gewoon nerveus van je en ga de meest mongolide fouten maken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Is dat iemand die geen seks wil hebben uit angst om in stukjes te breken?
Oeh, dan moet ik oppassen. Ik sta in ONZ nog op een 100% TTT-score qua geopende topics.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:01 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Het was me dan ook te veel moeite. De volgende keer let ik wel op wanneer de 300ste post er dreigt aan te komen.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Is dat iemand die geen seks wil hebben uit angst om in stukjes te breken?
Iedere BeF is een TTT.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Oeh, dan moet ik oppassen. Ik sta in ONZ nog op een 100% TTT-score qua geopende topics.
Dat zou aardig zonde zijn inderdaad. Of het beste deel van BeF ooitquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Oeh, dan moet ik oppassen. Ik sta in ONZ nog op een 100% TTT-score qua geopende topics.
Voor de zekerheid kun je altijd nog één van je tig andere klonen er bij pakken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Daar heb je ook alleen de naaktscene's van gelezen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:06 schreef Croupouque het volgende:
'De bef-bijbel'.
Oh wacht eens even, volgens mij staat die zelfs in mijn vaders boekenkast.
Het zou die sufkutten (mods) wel eens wat werk verschaffen met weet ik veel hoeveel topics per dag.quote:
Ik heb er razendsnel door heen gebladerd, het was meer natte vinger-werk.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Daar heb je ook alleen de naaktscene's van gelezen?
Foto?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, wacht, hier ga ik me helemaal uitlullen jongens.
Het is gewoon een samentrekking van 'labiel' en 'frigide'.
Als dát mij niet beschrijft weet ik het ook niet meer.
of een samentrekking van Fraubitch en Giel Beelen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, wacht, hier ga ik me helemaal uitlullen jongens.
Het is gewoon een samentrekking van 'labiel' en 'frigide'.
Als dát mij niet beschrijft weet ik het ook niet meer.
In Klaagbaak is er altijd wel een topic over gothics te vinden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:09 schreef MarkNMGN het volgende:
Zijn er nergens leuke topic's waar ik één of andere subcultuur kan bashen ofzo?
Gothicsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:10 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
In Klaagbaak is er altijd wel een topic over gothics te vinden.
Ja hoor. Nog voorkeuren?quote:
Ok. Je hebt het voor elkaar gekregen me te beledigen. Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:09 schreef Litso het volgende:
[..]
of een samentrekking van Fraubitch en Giel Beelen.
Je vergeet Maikuuul.quote:
En hem wel zomaar sturen he?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja hoor. Nog voorkeuren?
[[afbeelding]]
[..]
Ok. Je hebt het voor elkaar gekregen me te beledigen. Gefeliciteerd.
Jep.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:13 schreef Litso het volgende:
[..]
En hem wel zomaar sturen he?Zeker die ene die je laatst toch maar hebt 'weggegooid' omdat ie te pikant voor me was he?
Ik moet het toch interessant houden hequote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:15 schreef clumsy_clown het volgende:
De foto als 'pikant' bestempelen geeft overigens een heel fout beeld voor de mensen die dat lezen beeb.
Of romantisch samen een MRI-scan laten maken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:16 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik vind je zo ook wel aardig, hoor. Een aurafoto, dat zou wel tof zijn.
Knul, heb ik óóit een herkenbare foto op internet gezet? Hm?! En denk je dat ik zómaar m'n principes opzij gooi, omdat het toevallig Croupouque betreft? Hm?!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:15 schreef Litso het volgende:
C, ik waarschuw je vast. Achter dat lieve flimlachje schuilt een feeks, een serpent
Ja weet ik veel of je hem ondertussen al op msn hebt, met bijbehorende voice conversation en webcam?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Knul, heb ik óóit een herkenbare foto op internet gezet? Hm?! En denk je dat ik zómaar m'n principes opzij gooi, omdat het toevallig Croupouque betreft? Hm?!
Verder heb je wel gelijk overigens.
Magnetisme is zóóó kinderachtig.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Of romantisch samen een MRI-scan laten maken.
Liiiiiiitso is jalooeeeehoeeeers. Liiiiiiiitso is jalooeeeeehoeeeeeers.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja weet ik veel of je hem ondertussen al op msn hebt, met bijbehorende voice conversation en webcam?
"Wat zit je hypofyse prachtig vandaag, schat."quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Of romantisch samen een MRI-scan laten maken.
Geheel onterecht! Ik ben juist jaloers op hem en zijn prachtige krullen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Liiiiiiitso is jalooeeeehoeeeers. Liiiiiiiitso is jalooeeeeehoeeeeeers..
"Zie je niets aan me?"quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:24 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Wat zit je hypofyse prachtig vandaag, schat."
Ik had die dingen écht veel eerder moeten laten staanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Geheel onterecht! Ik ben juist jaloers op hem en zijn prachtige krullen.
"Is dat een endotheliale dysfunctie in je bloedvat of ben je gewoon blij om me te zien?"quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:28 schreef Litso het volgende:
[..]
"Zie je niets aan me?"
"Eehm.. ?"
"Ik heb mijn pancreas strak laten trekken!"
Ik, als toch-geen-geneeskunde-studente zijnde, stel een fallectomie voor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Is dat een endotheliale dysfunctie in je bloedvat of ben je gewoon blij om me te zien?"
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik, als toch-geen-geneeskunde-studente zijnde, stel een fallectomie voor.
Nee, dat was Sexy_Romeo.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:34 schreef Litso het volgende:
C.! Ben jij ooit crew geweest?
Duh, ONZ-mod. Lits, je fok-kennis laat je hier finaal in de steek.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:34 schreef Litso het volgende:
Ik ben moderator van ONZ geweest. Een paar maanden, tot een onvrijwillige fallectomie een einde maakte aan mijn carrière.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:34 schreef Litso het volgende:
Oh. Ik ben geloof ik even in de war.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Duh, ONZ-mod. Lits, je fok-kennis laat je hier finaal in de steek.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:38 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ben moderator van ONZ geweest. Een paar maanden, tot een onvrijwillige fallectomie een einde maakte aan mijn carrière.
Van 21 december 2004 tot en met 27 februari 2005. Toen had jij vast nog een andere naam.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh. Ik ben geloof ik even in de war.
Wanneer ongeveer? Ik ben een paar maanden niet op Fok geweest. Zo ongeveer rond de komst van Replique enzo.
Februari, maart vorig jaar. Gok ik. Een week of twee. Hij is democratisch gekozen met ODOLS enzo!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh. Ik ben geloof ik even in de war.
Wanneer ongeveer? Ik ben een paar maanden niet op Fok geweest. Zo ongeveer rond de komst van Replique enzo.
Als ik het me goed herinner was ik toen ZixS, en ik kan me er echt vrij weinig van herinneren dat je mod wasquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:42 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Van 21 december 2004 tot en met 27 februari 2005. Toen had jij vast nog een andere naam.
Anyway, ik was heel slecht. En ik vond het maar niks.
Was het nog zo lang? Dat had ik echt niet gedacht!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:42 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Van 21 december 2004 tot en met 27 februari 2005. Toen had jij vast nog een andere naam.
Anyway, ik was heel slecht. En ik vond het maar niks.
Ik zat in die tijd in Nigeria en ik was er nog vakerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Okee, ik was een paar weekends gedurende die maanden aanwezig.
Ik had voor de grap een sollicitatiebrief geschreven waarin ik uitlegde dat ik ongeschikt was. Maar ik ben een aandachtshoer en kreeg niet genoeg aandacht, dus stelde ik me serieus 'verkiesbaar'. Vervolgens werd ik het nog ook en werd ik aan alle kanten gefeliciteerd, terwijl ik er vanaf het begin al weinig zin in had. Maar ik heb het toch geprobeerd, je komt er op zo'n moment immers niet meer onderuit. Maar ik was alleen in het weekend aanwezig, dit had ik in het sollicitatieproces al aangegeven, en dat werkte schijnbaar niet. Dus toen was ik weer een vrij man.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Februari, maart vorig jaar. Gok ik. Een week of twee. Hij is democratisch gekozen met ODOLS enzo!
Die brief was erg grappig, dat weet ik nog wel jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:49 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik had voor de grap een sollicitatiebrief geschreven waarin ik uitlegde dat ik ongeschikt was. Maar ik ben een aandachtshoer en kreeg niet genoeg aandacht, dus stelde ik me serieus 'verkiesbaar'. Vervolgens werd ik het nog ook en werd ik aan alle kanten gefeliciteerd, terwijl ik er vanaf het begin al weinig zin in had. Maar ik heb het toch geprobeerd, je komt er op zo'n moment immers niet meer onderuit. Maar ik was alleen in het weekend aanwezig, dit had ik in het sollicitatieproces al aangegeven, en dat werkte schijnbaar niet. Dus toen was ik weer een vrij man.
Ach, je bent wél met GotC naar de bios geweest.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:50 schreef Croupouque het volgende:
En het bracht me ook niet de groupies die ik had verwacht.
Ik hoorde dat je morgen alweer weg moest?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zat in die tijd in Nigeria en ik was er nog vaker
Ik heb daarna nog een hele tijd in de geheime fora kunnen meelurken omdat ze waren vergeten om hem weer blauw-af te maken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die brief was erg grappig, dat weet ik nog wel ja
Maar je hebt ook een avondje met SR gemod, weet ik nog. Toffe sluitposts waren dat!
Dat weet ik nog heel erg goed, ik was die dag zó ziek! En de film was Team America.quote:[..]
Ach, je bent wél met GotC naar de bios geweest.
Misschien morgenavond, anders woensdagochtend inderdaad.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je morgen alweer weg moest?.
Team America is best tofquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:56 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb daarna nog een hele tijd in de geheime fora kunnen meelurken omdat ze waren vergeten om hem weer blauw-af te maken.
[..]
Dat weet ik nog heel erg goed, ik was die dag zó ziek! En de film was Team America.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:56 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb daarna nog een hele tijd in de geheime fora kunnen meelurken omdat ze waren vergeten om hem weer blauw-af te maken.
Helaas. Kom nog eens terugquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:57 schreef Croupouque het volgende:
Maar nu ben ik weg, ik ben veel te aanwezig. Doeg!
Het was gezellig.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:57 schreef Croupouque het volgende:
Maar nu ben ik weg, ik ben veel te aanwezig. Doeg!
Te snel.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Misschien morgenavond, anders woensdagochtend inderdaad.
[..]
Ach, dan verdrink ik tenminste weer in de zee in plaats van in jouw ogen...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 04:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het was gezellig.
[..]
Te snel..
Dat was écht te lame hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 04:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach, dan verdrink ik tenminste weer in de zee in plaats van in jouw ogen...
Welterusten! En ik zal een minuut stilte houden voor Feyenoordquote:Op dinsdag 4 juli 2006 04:03 schreef MarkNMGN het volgende:
Nou mensen, het begint weer licht te worden, ik ga maar eens op bed aan
Morgen een hete dag met veel zwemmen in het vooruitzicht... dus dat wordt weer lekker verbranden.![]()
Trusten!![]()
Je vond het echt wel tof! Ik durf te wedden dat je van je stoel glibberde!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 04:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat was écht te lame hoor! Jep, je was goed zat
.
Mwoah, volgens mij was het vlak daarna dat McD "Aaaaaaals daaaaaat geeen neuken woooordt!" riep. Ik heb vooral goed gelachen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 04:06 schreef rompompom het volgende:
Je vond het echt wel tof! Ik durf te wedden dat je van je stoel glibberde!
Partypooper is het toch ookquote:Op dinsdag 4 juli 2006 04:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwoah, volgens mij was het vlak daarna dat McD "Aaaaaaals daaaaaat geeen neuken woooordt!" riep. Ik heb vooral goed gelachen.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 04:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Partypooper is het toch ook
Lachen is gezond! Slapen ook, trouwens. Ik kies momenteel even voor dat laatste.
Het is dan ook te verdomde warm om in bed te gaan liggen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 04:20 schreef Croupouque het volgende:
ik heb geen zin om naar bed te gaan.
Zo had ik er nog niet tegenaan gekeken. Een verfrissende blik, mijn waarde.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 04:22 schreef Litso het volgende:
Dan ga je niet.
Zo ben ik.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 04:23 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Zo had ik er nog niet tegenaan gekeken. Een verfrissende blik, mijn waarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |