Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar beloof me wel 1 ding
je gezicht mag er niet op gaan lijken hoor![]()
Nee het zal nooit benzine kunnen vervangen. Maar voor voertuigen van gemeenten en zo kan het als milieuvriendelijk alternatief gebruikt worden. zeker bij toepassingen in vervuilde gebieden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
't Kost meer brandstof om 't te verbouwen dan dat 't oplevert, dus ik betwijfel dat.
Dat je gezicht niet met de mondhoeken omlaag moet gaan staan, zoals de takken van een treurwilg omlaag hangen.quote:
Ik heb niet echt controle over mijn gezicht.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat je gezicht niet met de mondhoeken omlaag moet gaan staan, zoals de takken van een treurwilg omlaag hangen.
Ik heb liever dat ze wat omhoog staan![]()
Toch houdt ik nu gewoon het beeld voor me van een glimlachende Vanitasvanitatumetomniava voor mee. Hij heerlijk thuis genietend in de schaduw van een grote boom met een kopje heerlijke thee. terwijl er andere mensen op warme kantoren zitten te ploeteren in deze hittegolf voor hun dagelijks broodquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik heb niet echt controle over mijn gezicht.
ja luxe basilicum mosterd op brabants roggebroodquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:12 schreef Sunjammer het volgende:
Mosterdbrood?
Nu, ik ben wel aan 't werk, hoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Toch houdt ik nu gewoon het beeld voor me van een glimlachende Vanitasvanitatumetomniava voor mee. Hij heerlijk thuis genietend in de schaduw van een grote boom met een kopje heerlijke thee. terwijl er andere mensen op warme kantoren zitten te ploeteren in deze hittegolf voor hun dagelijks brood![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja luxe basilicum mosterd op brabants roggebrood![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Toch houdt ik nu gewoon het beeld voor me van een glimlachende Vanitasvanitatumetomniava voor mee.
Ik ookquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu, ik ben wel aan 't werk, hoor.
Het is vast ook geen echte havanna in je smiley.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:52 schreef BB_Koning het volgende:
Ik klaag over het warme weer, nu voel me een neppe Nederlander van Zuid-Amerikaanse komaf![]()
Verder is-ie wel kaal en gekleed in enkel een vloerkleed?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:26 schreef Stroekie het volgende:
deze meneer mist enig facial hair dat Vanitasvanitatumetomniava wel bezit![]()
Ik heb weinig moeite met mooie oosterse kleding, alleen heb ik er het geld nog niet voor :-/quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
Verder is-ie wel kaal en gekleed in enkel een vloerkleed?
Hmja, ik moet mij nodig scheren....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
deze meneer mist enig facial hair dat Vanitasvanitatumetomniava wel bezit![]()
scheelt weer een graad in de gevoelstemperatuur oftewel de windshieldfactorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hmja, ik moet mij nodig scheren....
Geeft wel isolering.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:23 schreef Stroekie het volgende:
scheelt weer een graad in de gevoelstemperatuur oftewel de windshieldfactor![]()
Nou ik geef de kapser in het voorjaar en zomer toch ook altijd opdracht om m'n haren meer te kortwieken dan in de winterquote:
Nee, ik heb nu mijn arm op de mat, pols netjes op het anti-rsi-heuveltje en de muis op de tafel. Best prettig...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:28 schreef Stroekie het volgende:en is het alweer gelukt om de muis te dresseren zodat hij weer kunstjes op de mat laat zien ?
Ze zijn allemaal super droog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |