En broodbelegquote:
We zijn de melk vergeten?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:08 schreef Sunjammer het volgende:
Oh jee...
Dat zit al i/h broodroosterquote:
Het is het brood en het rooster...waarom zou het dan de broodrooster zijn?quote:
het is niet een rooster, maar een apparaat dat roostert. 't Mag trouwens allebei, het en de. Om je maar even lekker in verwarring te gooien.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is het brood en het rooster...waarom zou het dan de broodrooster zijn?
Ik krijg er een allochtoon gevoel bij
Daar is een smiley voor!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:17 schreef Sunjammer het volgende:
*gaap*
Je snapt dat het brood intussen verbrand is in het broodrooster?quote:
Is al op hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:52 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je snapt dat het brood intussen verbrand is in het broodrooster?
Ja wat een gedoe voor ontbijtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:05 schreef NathaN het volgende:
Vreetzak!
En grapefruit juice is dat niet?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nog nooit karnemelk gedronken, maar het lijkt me vies.
Echte karnemelk of de aangezuurde magere melk die men in supermarkten voor karnemelk laten doorgaan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Eh, beiden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Echte karnemelk of de aangezuurde magere melk die men in supermarkten voor karnemelk laten doorgaan?
Ow. Dan kun je best ook karnemelk gaan drinken.quote:
Ir. Evert van der Pikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:40 schreef NathaN het volgende:
Raad je citaatje?
Zelden...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Dat is het nog zeer zeker wel, hoor.
Echter bij vlagen
Van de groene koequote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Echte karnemelk of de aangezuurde magere melk die men in supermarkten voor karnemelk laten doorgaan?
Een karnemelk maagdquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik ben dan ook niet de gemiddelde consument die tegenwoordig alleen maar iets lekker vindt als het zoet, gesuikerd, of naar aarbeien smaaktquote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Voordat u een borrel gaat schenken
Luistert u even naar mijn welgemeende raad
Wat zou u ervan denken
Als u voortaan karnemelk drinken gaat
Ik wil geen bier maar karnemelk, karnemelk, karnemelk
Dat is toch zeker goed voor elk, goed voor, elk karnemelk
lekker fris hoor
Voor mij geen vodka pils of jenever
Oh ja oh ja oh jee
Want voordat je het weet heb je last van je lever
Oh ja oh ja oh jee
Van gepimpel wordt je niet wijzer
Daar komen slechts brokken van
Drank brengt alleen maar malaise
Neem dat nou maar van me aan
Dat is toch zeker goed voor elk goed, voor elk, karnemelk
en gezond bovendien
Voor mij geen vodka pils of jenever
Oh ja oh ja oh jee
Want voordat je het weet heb je last van je lever
Oh ja oh ja oh jee
Met een kater en zonder centen
Dan heb je niet veel aan berouw
Je auto aan gruzelementen
En ruzie met moeder de vrouw
Dat is ook niet leuk hoor
Dat is toch zeker goed voor elk goed, voor elk, karnemelk
Dat is toch zeker goed voor elk goed, karnemelk, zo is dat
Nou ja, ik drink ook wel eens een glaasje appelsap of zoiets,
maar karnemelk is wat ik blief.
Dat is gezond, fris, en lekker, probeert u maar eens.
En, geen last van een kater, en dat soort dingen meer.
Ik hou niet zo van dat gepimpel.
Nou ja, één glaasje wijn...
Hij heeft vast ook airco.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:15 schreef Stroekie het volgende:
![]()
U is goed bezig
Hier is het al ver over de 30 graden celsius, en jij levert toch weer een nuttige bijdrage![]()
Zie je wel dat het kan![]()
d'r zijn kattenharen gevonden ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:00 schreef NathaN het volgende:
Waarom wil mijn muis niet meer op de muismat spelen?![]()
Airco is voor Randstedelingen met teveel geldquote:
Hoe poëtisch.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Airco is voor Randstedelingen met teveel geld
Nee hoor, 'k zit hier lekker in de schaduw bij m'n ouders op 't platteland, met uitzicht op 'n felgele mosterdzaad veld
en arko staat dus voor alle ramen kunnen openquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Airco is voor Randstedelingen met teveel geld
Nee hoor, 'k zit hier lekker in de schaduw bij m'n ouders op 't platteland, met uitzicht op 'n felgele mosterdzaad veld
Ach zo.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en arko staat dus voor alle ramen kunnen open
'n beetje. Koolzaad is er tegenwoordig niet meer zo veel, want het is duur om te verbouwen.quote:is dat nog feller van kleur dat mosterdzaad dan koolzaad
terwijl je volgens mij toch in het gebied zit dan van ouds her bekend stond als DE plek voor koolzaad.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'n beetje. Koolzaad is er tegenwoordig niet meer zo veel, want het is duur om te verbouwen.
Ben bekend met het concept...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, 'k zit in de schaduw van een grote treurwilg
Nu, de mosterdzaad verbouwen wij zelf, dus als particulier krijg je daar allicht geen subsidie voor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
terwijl je volgens mij toch in het gebied zit dan van ouds her bekend stond als DE plek voor koolzaad.
Maar denk ook dat het te maken heeft dat je op mosterdzaad wel braakpremie (ja kan er ook niets aan doen zo heet dat nu eenmaal) krijgt van de EG en op koolzaad niet.
't is 'n schier plekje hierzo in ieder gevalquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"doet een poging tot inbeelden, treurwilg als concept"![]()
Niet alleen van die streekquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu, de mosterdzaad verbouwen wij zelf, dus als particulier krijg je daar allicht geen subsidie voor.
Trouwens, wat weet jij veel van deze streek, Stroekie
Maar beloof me wel 1 dingquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
't is 'n schier plekje hierzo in ieder geval
't Kost meer brandstof om 't te verbouwen dan dat 't oplevert, dus ik betwijfel dat.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:48 schreef Stroekie het volgende:
Maar Koolzaad kon wel weer eens populairder gaan worden als alternatieve brandstofleverancier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |