En dat BE en de A van Amsterdam danquote:
Die had je zeker nog niet, in jullie tijd?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:33 schreef Sanne het volgende:
[..]
Op PI's letten, alsof ik daar tijd voor heb.![]()
![]()
Die hadden wij niet nodig.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die had je zeker nog niet, in jullie tijd?
Wij welquote:
Inconsequent post gedrag is ook een vak apart natuurlijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dat BE en de A van Amsterdam dan [afbeelding]
Er staat trouwens wel een erg groot aandeel Zhenar in die avatarquote:
En geen Svensationalquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er staat trouwens wel een erg groot aandeel Zhenar in die avatar
Ja, heel hardquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hou het op knock out door de hitte.
Hier wel tenminste... Ik zou wat over hebben voor een onweersbuitje nu.
Boodschappen doen volstaat al om je compleet kapot te zweten, laat staan een tent opzettenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Net even tentje opgezet (kijken of 'ie niet beschimmeld is), en ik zweette al als een otter.
. Bah.
Zodat het zo lekker gaat ruiken buitenquote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zodat het zo lekker gaat ruiken buiten.
En nog leuker, ik moet zo naar de stad omquote:
Ik krijg het naderhand alleen maar warmer van koud douchen. Even heet douchen, is het daarna net alsof het buiten heel koel is.quote:
Gister niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:40 schreef MissBliss het volgende:
Ik moet zode bus in
en daarna de trein, maar die hebben vaak wel airco.
Ookal? Het is een verschikking, nietwaar?quote:
Dat heb ik wel eens gehoord ja, maar daar kan ik mezelf niet toe zetten met dit weerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik krijg het naderhand alleen maar warmer van koud douchen. Even heet douchen, is het daarna net alsof het buiten heel koel is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |