Mijn godquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:14 schreef skiczukie het volgende:
Please, doe voortaan geen spatie tussen een woord en een leesteken.
Je moetquote:
Ja iddquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:33 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het is algemeen, ik zie het steeds meer op Fok! Verloedering van de Nederlansche taal.
En nu weer movenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:33 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het is algemeen, ik zie het steeds meer op Fok! Verloedering van de Nederlansche taal.
Licht i.p.v. lligt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:36 schreef skiczukie het volgende:
[..]![]()
Wat was die geweldige blunder van jou laatst ook alweer, 'vondt'? Kom op man.
Zoals ik al eerder zei, je post ook belachelijk veel. Maar als je het wilt, 'Graag gedaan.'.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Licht i.p.v. lligt.
Maar leuk dat je me volgt, ik voel me vereerd.
De Niro en Pacino speelden in dezelfde film. Heat. We moesten geloven dat ze ij één scene te zien waren maar het was een stand in van Pacino op de rug gefilmd en de Niro en profiler.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:38 schreef Harry_Sack het volgende:
ze zouden alledrie eens in een film moeten spelen om het beeld compleet te maken
Ik zat net te denken aan Deer Hunter, waar je Christopher Walken en Robert deNiro als vrienden zag spelen. Je kan het je gewoon niet meer voorstellen, 2 topacteurs die samen de show stelenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Niro en Pacino speelden in dezelfde film. Heat. We moesten geloven dat ze ij één scene te zien waren maar het was een stand in van Pacino op de rug gefilmd en de Niro en profiler.
Maar dat zou mooi zijn idd. Ben wel benieuwd wiens naam dan als eerste op de filmposter komt.
In de Godfather deel II is de wisselwerking tussen De Niro en Pacino wel mooi. Ze domineren allebei maar kunnen elkaar niet in de weg zitten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:43 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik zat net te denken aan Deer Hunter, waar je Christopher Walken en Robert deNiro als vrienden zag spelen. Je kan het je gewoon niet meer voorstellen, 2 topacteurs die samen de show stelen
Maar nooit in dezelfde scenequote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:46 schreef Soul79 het volgende:
[..]
In de Godfather deel II is de wisselwerking tussen De Niro en Pacino wel mooi. Ze domineren allebei maar kunnen elkaar niet in de weg zitten.
Das de grootste onzin. Ze hebben echt wel met ze 2en samengespeeld in die film, in dezelfde scene, op hetzelfde moment. Staan ook genoeg behind the scenes fotos van op het internet waarin je Al, Robert en Mann samen ziet overleggen enzo.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Niro en Pacino speelden in dezelfde film. Heat. We moesten geloven dat ze ij één scene te zien waren maar het was een stand in van Pacino op de rug gefilmd en de Niro en profiler.
Maar dat zou mooi zijn idd. Ben wel benieuwd wiens naam dan als eerste op de filmposter komt.
Je bedoelt DeNiro in The Godfather 2 neem ik aan. En als ik de lijst met films moet aanhalen om het tegendeel van jouw punt te bewijzen zit ik hier morgen nog. Ja ze zijn alledrie over hun top heen maar om te zeggen dat ze al vanaf de jaren 70 aan het wegzekken zijn, nee.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:41 schreef Soul79 het volgende:
Alledrie alleen in de jaren '70.
De Niro in Taxi Driver en de Godfather.
Pacino in de Godfather en Serpico.
Nickholson in One flew.
Later werden ze minder en veel minder.
je vergeet Chinatown man.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:41 schreef Soul79 het volgende:
Alledrie alleen in de jaren '70.
Nickholson in One flew.
Later werden ze minder en veel minder.
Mwah, het is wel overdreven moeilijk gefilmd. Als in, ze laten het niet echt duidelijk zien. Het viel me onlangs weer op namelijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:25 schreef Hare het volgende:
[..]
Das de grootste onzin. Ze hebben echt wel met ze 2en samengespeeld in die film, in dezelfde scene, op hetzelfde moment. Staan ook genoeg behind the scenes fotos van op het internet waarin je Al, Robert en Mann samen ziet overleggen enzo.
Zeik niet zo zeikbalquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je vergeet Chinatown man.
Verder de jaren daarna ook liggen slapen dus?
Ja duh. Schijnt trouwens dat De Niro oorspronkelijk gecast was voor de rol van Paulie in deel I. Dat ging niet door omdat hij bezig was met Mean Streets, gelukkig maar.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:13 schreef japzooi het volgende:
[..]
Je bedoelt DeNiro in The Godfather 2 neem ik aan.
Noem eens wat films dan? Je zit hier morgen toch ook nog welquote:En als ik de lijst met films moet aanhalen om het tegendeel van jouw punt te bewijzen zit ik hier morgen nog. Ja ze zijn alledrie over hun top heen maar om te zeggen dat ze al vanaf de jaren 70 aan het wegzekken zijn, nee.
The Crossing Guard?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:14 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Zeik niet zo zeikbalJij vergeet Five easy pieces
![]()
Na verloop van tijd werden de films slechter en dus Nicholson ook.
About Schmidt is okee, As good as it gets is een draak, Crossing guard gewoontjes en aan The shining vind ik persoonlijk gewoon niks aan. En Batmanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:23 schreef japzooi het volgende:
[..]
The Crossing Guard?
About Schmidt?
As Good As It Gets?
The Shining?
aw fuck it: BATMAN?
Op het einde van de film is het wel duidelijk, hoor. Het is dan ook meer dan één scene waar ze samen in zitten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:14 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Mwah, het is wel overdreven moeilijk gefilmd. Als in, ze laten het niet echt duidelijk zien. Het viel me onlangs weer op namelijk.
uhm....ja.quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Op het einde van de film is het wel duidelijk, hoor. Het is dan ook meer dan één scene waar ze samen in zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
sorry![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door Stansfield op 04-07-2006 13:24:15 ]
Die was ik vergeten!!!quote:
Joh, dat die films niet allemaal voor jou zijn weggelegd, ok, maar ik begrijp dat we het hier over de acteerprestaties van drie grote acteurs hebben. En als het op Nicholson aankomt zie ik zijn acteerprestaties niet wegzakken vanaf de jaren 70. Je zou hoogstens zijn keuze van filmrollen discutabel kunnen noemen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:35 schreef Soul79 het volgende:
[..]
About Schmidt is okee, As good as it gets is een draak, Crossing guard gewoontjes en aan The shining vind ik persoonlijk gewoon niks aan. En Batman![]()
Ik zou zelf A few good men nog noemen, maar hoe briljant hij daar ook is, het blijft een formulefilm. Niet vergelijkbaar met zijn films uit de jaren '70 en begin '80. One flew torent er gewoon hoog bovenuit.
Volgens mij heeft ie gewoon geen zin meer zich geheel te moeten inleven in films. deNiro is toch wel het voorbeeld van een method actor, gaat helemaal in z'n rol zitten, kan daar in z'n gewone leven moeilijk afstand van nemen, en heeft daar nu volgens mij niet echt zin meer in.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Pacino heeft wel Gigli, maar tenminste ook nog Insomnia en The Merchant of Venice. Wat er met De Niro mis is, weet ik ook niet. Die heeft 15 missers op rij (slechte tot enorm matige comedy en nog wat rommelige horrorpulp, waarom toch...).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |