Mijn godquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:14 schreef skiczukie het volgende:
Please, doe voortaan geen spatie tussen een woord en een leesteken.
Je moetquote:
Ja iddquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:33 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het is algemeen, ik zie het steeds meer op Fok! Verloedering van de Nederlansche taal.
En nu weer movenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:33 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het is algemeen, ik zie het steeds meer op Fok! Verloedering van de Nederlansche taal.
Licht i.p.v. lligt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:36 schreef skiczukie het volgende:
[..]![]()
Wat was die geweldige blunder van jou laatst ook alweer, 'vondt'? Kom op man.
Zoals ik al eerder zei, je post ook belachelijk veel. Maar als je het wilt, 'Graag gedaan.'.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Licht i.p.v. lligt.
Maar leuk dat je me volgt, ik voel me vereerd.
De Niro en Pacino speelden in dezelfde film. Heat. We moesten geloven dat ze ij één scene te zien waren maar het was een stand in van Pacino op de rug gefilmd en de Niro en profiler.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:38 schreef Harry_Sack het volgende:
ze zouden alledrie eens in een film moeten spelen om het beeld compleet te maken
Ik zat net te denken aan Deer Hunter, waar je Christopher Walken en Robert deNiro als vrienden zag spelen. Je kan het je gewoon niet meer voorstellen, 2 topacteurs die samen de show stelenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Niro en Pacino speelden in dezelfde film. Heat. We moesten geloven dat ze ij één scene te zien waren maar het was een stand in van Pacino op de rug gefilmd en de Niro en profiler.
Maar dat zou mooi zijn idd. Ben wel benieuwd wiens naam dan als eerste op de filmposter komt.
In de Godfather deel II is de wisselwerking tussen De Niro en Pacino wel mooi. Ze domineren allebei maar kunnen elkaar niet in de weg zitten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:43 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik zat net te denken aan Deer Hunter, waar je Christopher Walken en Robert deNiro als vrienden zag spelen. Je kan het je gewoon niet meer voorstellen, 2 topacteurs die samen de show stelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |