Na het intensief volgen van de wedstrijden en de discussies ervoor en erna, ga ik nu toch ook eens reageren.
@Offy: Iemand die een fout maakt en ook de fout weer weet te herstellen
![]()
. Voor mij was het duidelijk dat je de prijs had afgestaan en dat je toch van TheMarco, wegens logistieke problemen, je waardering voor je foto hebt ontvangen. Jammer van al die discussies achteraf.
@Danny: Ik begrijp dat er een beslissing genomen moest worden. Dank voor het openen van een topic hierover in FOT en het communiceren van die beslissing. Uiteraard heb ik geen flauw idee wat er achter de schermen heeft gespeeld. Alleen de tweede zin van de eerste alinea had imho wel iets anders geformuleerd kunnen worden of had je weg kunnen laten. Ik kan me voorstellen dat users die niet achter de schermen kunnen kijken dat als natrappen zien.
Verder wil ik nog even kwijt dat de posters binnen FOT zich beter op verbeteringen in het reglement kunnen gaan richten dan zuigen over wedstrijden die al af zijn gesloten.... dan stuur je lekker volgende maand nog maar eens een foto in. Bij een goede fotograaf zijn goede foto's geen gelukstreffers meer.
Ik hoop niet dat dit het einde van de FOT-wedstrijden gaat betekenen, want het is enorm leuk om het stemmen e.d. tot aan de SC aan toe, te volgen.... misschien dat ik in de toekomst ook nog wel mee ga doen, dan is er iig ook geen gezeur meer over wie de prijs gaat krijgen
"An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing."