Ik zie niet helemaal in waarom.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar het is wel van wezenlijk belang in de discussie.
Ja. Dat klopt. Maar nu niet meer. Waar leven Palestijnen beter, in de bezette gebieden of in Jordanië. Ik durf wel voor Jordanië te kiezen.quote:Overigens heeft Jordanië weinig recht van spreken wat betreft de behandeling van de Palestijnen, want als ergens de Palestijnse bevolkingsgroep decennialang onderdrukt is dan is het daar wel.
Ik niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik zie niet helemaal in waarom.
[..]
Ja. Dat klopt. Maar nu niet meer. Waar leven Palestijnen beter, in de bezette gebieden of in Jordanië. Ik durf wel voor Jordanië te kiezen.
Ja precies. Op de rug gaan liggen en de pootjes omhoog. Gewoon doen wat de meester beveelt.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:30 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Waarom is die bezetting er? Steeds worden de maatregelen afgezwakt, en na aanslagen weer aangescherpt. De Palestijnen moeten eens nadenken en intern de aanslagen stoppen, dan zijn de problemen zo voorbij.
En dat zijn mensen die openlijk steun betuigen aan de mensen die de soldaat ontvoert hebben, het lijkt me dan niet meer dan logisch dat je deze aanpakt. Sterker nog, als ik de leider zou zijn van Israel zou ik hen ook doden als de soldaat gedood wordt, tenslotte waren ze het er zelf mee eens.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel ontvoert 64 parlemenstleden ?
herriner je dat nog
Oow nee - Israel vermoordt geen onschuldige mensen
ben je gaza-strand vergeten
Aanslagen komen na de agressie van Israelquote:Op maandag 3 juli 2006 21:30 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Waarom is die bezetting er? Steeds worden de maatregelen afgezwakt, en na aanslagen weer aangescherpt. De Palestijnen moeten eens nadenken en intern de aanslagen stoppen, dan zijn de problemen zo voorbij.
Tussen op je rug liggen en bomaanslagen plegen zit uiteraard nog een flink stuk....quote:Op maandag 3 juli 2006 21:32 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja precies. Op de rug gaan liggen en de pootjes omhoog. Gewoon doen wat de meester beveelt.
dan ben je een massa-moordenaar en iemand die oorlogsmisdaden begaatquote:Op maandag 3 juli 2006 21:32 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
En dat zijn mensen die openlijk steun betuigen aan de mensen die de soldaat ontvoert hebben, het lijkt me dan niet meer dan logisch dat je deze aanpakt. Sterker nog, als ik de leider zou zijn van Israel zou ik hen ook doden als de soldaat gedood wordt, tenslotte waren ze het er zelf mee eens.
Als de Palestijnen een normale regering hadden gekozen was het nooit zover gekomen, maar de Palestijnen hebben liever terroristen aan de macht, en dan moet je ook zelf de gevolgen dragen.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Aanslagen komen na de agressie van Israel
er is vorige week een terroristische aanslag gepleegd op de elektriciteitscentrale van Palestijnen
Dat kan, maar, zoals ik al zei, ik zie niet in waarom dat per se belangrijk is, laat staan als het gaat om de huidige crisis.quote:
Ik steun helemaal niets, maar als een militair ontvoert wordt lijkt het me logisch dat mensen die blij zijn dat hij vermoord wordt zelf ook hard aanpakt.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:33 schreef Meki het volgende:
[..]
dan ben je een massa-moordenaar en iemand die oorlogsmisdaden begaat
dit steun je wel en van 1 soldaat niet
Dan moet jij dus boos zijn op de Arabische wereld. Maar dat doet onze Meki niet, nee stel je voor zeg.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:21 schreef Meki het volgende:
[..]
het gaat mij om de Palestijnen die onderdrukt worden door Israeliers
Wat nu interesant is is de vraag waarom alle moslims niet tegen Jordanie gingen zeuren, maar wel tegen Israel?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat kan, maar, zoals ik al zei, ik zie niet in waarom dat per se belangrijk is, laat staan als het gaat om de huidige crisis.
Alweer een goedkeuring van aanslagenquote:Op maandag 3 juli 2006 21:34 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Als de Palestijnen een normale regering hadden gekozen was het nooit zover gekomen, maar de Palestijnen hebben liever terroristen aan de macht, en dan moet je ook zelf de gevolgen dragen.
Hoeveel tanks hebben de Palestijnen? Hoeveel Apaches? Hoeveel F15's en F'16s kado gehad van de Amerikanen?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:33 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Tussen op je rug liggen en bomaanslagen plegen zit uiteraard nog een flink stuk....
Omdat die voor een belangrijk deel voortkomt uit het verleden en de houding van de totalitaire Arabische regimes ten opzichte van Israël. De houding van Israël komt niet uit de lucht vallen, maar is het gevolg van meer dan vijftig jaar moeten overleven in een vijandige omgeving.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat kan, maar, zoals ik al zei, ik zie niet in waarom dat per se belangrijk is, laat staan als het gaat om de huidige crisis.
waarom ?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:35 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dan moet jij dus boos zijn op de Arabische wereld. Maar dat doet onze Meki niet, nee stel je voor zeg.
Onzin, steeds worden rustige perioden verstoord door moslims die weer ergens een aanslag plegen, als ze dit niet doen en de Israeliers accepteren kan iedereen daar normaal leven, maar ja dat willen sommige mensen niet, en wat is dan makkelijker dan gewoon de Israeliers de schuld te geven van de problemen?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Alweer een goedkeuring van aanslagen
Palestijnen kiezen zelf wie ze kiezen
Hamas is geen terroristische partij maar een politieke partij die democratisch is gekozen door de bevolking
Israel heeft terroristen aan de macht die oorlogsmisdaden begaan die miljoenen Palestijnen onderdrukken
Hebben ze een reden om oorlog te voeren? Ze kunnen simpelweg geen aanslagen plegen en normaal samenleven met de Israeliers, maar dat is teveel moeite....quote:Op maandag 3 juli 2006 21:36 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hoeveel tanks hebben de Palestijnen? Hoeveel Apaches? Hoeveel F15's en F'16s kado gehad van de Amerikanen?
Geef ze een gelijkwaardig leger en ik geef je op een briefje dat er geen zelfmoordaanslagen meer gepleegd worden.
steun jij de terroristische aanslag op de elektriciteitcentrale van Palestijnen ??.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:37 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Onzin, steeds worden rustige perioden verstoord door moslims die weer ergens een aanslag plegen, als ze dit niet doen en de Israeliers accepteren kan iedereen daar normaal leven, maar ja dat willen sommige mensen niet, en wat is dan makkelijker dan gewoon de Israeliers de schuld te geven van de problemen?![]()
Palestijnen hebben een reden - namelijk zich verzetten tegen de bezettersquote:Op maandag 3 juli 2006 21:38 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Hebben ze een reden om oorlog te voeren? Ze kunnen simpelweg geen aanslagen plegen en normaal samenleven met de Israeliers, maar dat is teveel moeite....
Is die vraag interessant of niet gewoon overduidelijk? Overigens, álle moslims? Syrië en Jordanië hebben nog gevochten erom.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:35 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Wat nu interesant is is de vraag waarom alle moslims niet tegen Jordanie gingen zeuren, maar wel tegen Israel?
Je weet uberhaupt dat Israel sinds 1967 de Palestijnse gebieden bezet houdt?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:38 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Hebben ze een reden om oorlog te voeren?
Als een elektriciteitscentrale wordt gebombardeerd, dan is het toch helemaal niet belangrijk hoeveel Palestijnen er onderdrukt worden in, zeg, Irak? Nee, dat is dan irrelevant.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Omdat die voor een belangrijk deel voortkomt uit het verleden en de houding van de totalitaire Arabische regimes ten opzichte van Israël. De houding van Israël komt niet uit de lucht vallen, maar is het gevolg van meer dan vijftig jaar moeten overleven in een vijandige omgeving.
Als de Palestijnen eens zouden beginnen met die soldaat los te laten komt het heus wel goed..quote:Op maandag 3 juli 2006 21:40 schreef Meki het volgende:
[..]
steun jij de terroristische aanslag op de elektriciteitcentrale van Palestijnen ??.
Hamas wou Israel bijna erkennen - Wat doet ISRAEL die verpest het weer met aanslagen plegen
Dat weet ik, ik weet ook dat de Israeliers er al lang uit willen, maar dat ze steeds als ze een duimbreed geven een paar bomaanslagen krijgen....quote:Op maandag 3 juli 2006 21:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je weet uberhaupt dat Israel sinds 1967 de Palestijnse gebieden bezet houdt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |