Zit er daar een tandarts?quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:57 schreef PICHT het volgende:
Wat is de über duitser aan het slotplantsoen toch ook een leuke tandarts
Hij niet, ik wel. Hij had het de vorige keer verneukt en nu mag ik gratis. Extra tijd voor hemquote:
Erg vind ik het niet nee. Dan kom ik ook nog eens de deur uitquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:57 schreef Pleun het volgende:
Dus jijbent blij als je naar de tandarts mag? Ben je wel helemaal lekker, of ligt het aan het weer?
Dat was sarcastisch bedoeldquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:14 schreef Pleun het volgende:
Wat een vreselijk sociaal leven heb jij! Arme jij...
Maar ik weet wat! Ga eens naar de Schiphorst ofzo, zijn ze heel blij mee!
Op dit moment ben ik anti zwemmen in de natuur, laatst in nijeveen gezwommen en ik zit onder de bulten, vlekken en andere rare dingen waarvan ik het niet eens kan beschrijven. Kutbeestjes die steken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:16 schreef Djep het volgende:
Als ik vanmiddag vrij ben ga ik DIRECT zwemmen.... pff wat is t warm, blegh
Je moet ook wat weerstand opbouwen. En ja, ik heb ook een schaafplek op mijn been van het zwemmen in de Geul. Een beetje harder worden, PICHT, net als bij de tandarts.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:19 schreef PICHT het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik anti zwemmen in de natuur, laatst in nijeveen gezwommen en ik zit onder de bulten, vlekken en andere rare dingen waarvan ik het niet eens kan beschrijven. Kutbeestjes die steken.
Nou ik ga zometeen naar de intratuin, wat planten kopen. Meer zuurstof! Vanaf morgen is het toch gedaan met het warme weer. Onweer in Meppel!quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:21 schreef Pleun het volgende:
[..]
Ja hoor, het is veel te heet voor iets anders
Ik heb weerstand genoeg, alleen die beesten prikken er zo doorheen waardoor ik met de gebakken peren zitquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:22 schreef Djep het volgende:
[..]
Je moet ook wat weerstand opbouwen. En ja, ik heb ook een schaafplek op mijn been van het zwemmen in de Geul. Een beetje harder worden, PICHT, net als bij de tandarts.
Oh ja en die teek heb ik gewoon verwijderd.
Dan ga je zometeen toch gezellig mee planten kopen!quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:23 schreef Pleun het volgende:
Ik ga vanmiddag en vanavond werken. En intratuin verdient al genoeg aan mij: ik vergeet ze steeds water te geven. Moet dus steeds nieuwe kopen
Ik bedoel dus: je hebt geen moeite met de tandarts, als je nou net zo flink met zwemmen was, dan was er niks aan het handje!quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:24 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ik heb weerstand genoeg, alleen die beesten prikken er zo doorheen waardoor ik met de gebakken peren zitMaar wat bedoel je met een beetje harder worden bij de tandarts?
In het najaar weer. Het zal nog wel vaker zo heet worden. Blijf aan de gang zo...quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:24 schreef PICHT het volgende:
[..]
Dan ga je zometeen toch gezellig mee planten kopen!
Teken zijn klotebeestenquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:22 schreef Djep het volgende:
[..]
Oh ja en die teek heb ik gewoon verwijderd.
Ik haat beestjesquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:26 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik bedoel dus: je hebt geen moeite met de tandarts, als je nou net zo flink met zwemmen was, dan was er niks aan het handje!
Nou ik gooi de honden nog ff in de Wold aa en dan aan het werk![]()
Met de benauwdheid valt het wel mee vind ik, het is eerder vies droog heet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:25 schreef -babydoll- het volgende:
Mijn god wat is het benauwd!
Op Bleidensteinquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:16 schreef Djep het volgende:
Als ik vanmiddag vrij ben ga ik DIRECT zwemmen.... pff wat is t warm, blegh
Tenzij je er vanaf nu tot 7 uur vanavond onder blijft staan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:48 schreef -babydoll- het volgende:
Het heeft gewoon geen zin om te douchen
Zwemmen wil ik best, op het balkon in een zwembad. Geen gezeik van andere mensen, beestjes en ruimtegebrek. Alleen kan ik het dan geen zwemmen noemen maar eerder dobberen. Ook lekker. Een bad met ijskoud bier.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:56 schreef Svensational het volgende:
Jezus Picht, zeik toch niet zo! Ga gewoon zwemmen
!
Beestjes zijn inderdaad super irritant! Vooral muggen als je er allergisch voor bentquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:00 schreef PICHT het volgende:
[..]
Zwemmen wil ik best, op het balkon in een zwembad. Geen gezeik van andere mensen, beestjes en ruimtegebrek. Alleen kan ik het dan geen zwemmen noemen maar eerder dobberen. Ook lekker. Een bad met ijskoud bier.
Heerlijk, iemand die ook niet niet van beestjes houdt. Nadeel van een zwembad is dat het er zo snel druk wordt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:01 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik ga ook liever naar een zwembad dan dat ik naar bleidestein ga
Achjoh valt mee toch!quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:40 schreef -babydoll- het volgende:
Tis echt te warm om iets te doen. Ik wou dat het winter was
Zomerquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:40 schreef -babydoll- het volgende:
Hee, als hoeveelste op de lijst krijg je je P eigenlijk? Ik als 20ste.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:40 schreef -babydoll- het volgende:
Is er een topic over dan? Nooit gezien. Mijn plantje staat niet op een schoteltje.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:09 schreef Djep het volgende:
Nee ik pas goed op met die tekenbeet.
PICHT< houd je stil over mijn badpak
En een venus vliegenvanger, volg je dat topic soms ook? Geef m maar gedemineraliseerd water of gedestilleerd water onder in het schoteltje waar je het plantje op zet! Vind ie lekker!
En nu gauw zwemmen.( Ik kon me kwek weer eens niet stil houden dus ik moest ff posten!)
quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:21 schreef Djep het volgende:
deze dus
maar zet m maar wel op een schoteltje, want hij moet op die manier water hebben.
Pis is wel sterielquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:28 schreef Djep het volgende:
Ik zou er even over heen zeiken, dat schijnt ook erg goed te zijn!
Nou kreeg ik toch het verkeerde idee, ik dacht niet dat je het serieus bedoelde dat ik over mn plant moet gaan pissen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:32 schreef Djep het volgende:
Ja en het moet gedestilleerd water hebben, urine is een goede vervanging, heb ik gehoord. Zeker als je het toch rechtstreeks op de plant gooit.
ik 16e Ja ik sta eropquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:37 schreef PICHT het volgende:
[..]
Hee, als hoeveelste op de lijst krijg je je P eigenlijk? Ik als 20ste.
Doe het joh, je komt er spelenderwijs wel achter!quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:35 schreef PICHT het volgende:
[..]
Nou kreeg ik toch het verkeerde idee, ik dacht niet dat je het serieus bedoelde dat ik over mn plant moet gaan pissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |