Niet hier,,quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:13 schreef PICHT het volgende:
Oja, details Brian.
Vies, ik kan daar niet in. Je kan me ook mailen, dan blijft het vertrouwelijk. Geen tubgirl.quote:
He van mij zijn nooit foto's gemaakt!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:16 schreef PICHT het volgende:
[..]
Vies, ik kan daar niet in. Je kan me ook mailen, dan blijft het vertrouwelijk. Geen tubgirl.
Ik zie er anders één als avatar! Tenzij je dat niet bent.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:53 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
He van mij zijn nooit foto's gemaakt!
Ik doelde op ander soort foto'squote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:56 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ik zie er anders één als avatar! Tenzij je dat niet bent.
Jij moest hem ook over doen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:00 schreef PICHT het volgende:
Hee voor de competentietoets he, daar had ik de allerhoogste score van de tweede en eerstejaars
Niet uit mijn klas in ieder geval, wij hebben slechts drie kerels waarvan er geen assessor was. Ik denk dat ik al weet wie je bedoeld maar die vent is een nicht dachtik.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:02 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Jij moest hem ook over doen?
Ik had trouwens een hele leuke jongen die mij dingetjes ging uitleggen voor de toets, weet zijn naam alleen niet. Ook een 2e jaars
Dan zou ik het zo snel niet weten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:07 schreef -babydoll- het volgende:
Hij was geen assessor, ging alleen het inleiding gesprekje doen (casus uitdelen enzo) en hij had een wenkbrauwpiercing
Waarom zet je dat hier neerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:11 schreef Djep het volgende:
Hoi Sven,![]()
Nee gisteren heb ik geen rugby gezien. Maar ik was errug brak gisteren. En het buikschuiven heb ik zelf ook niet kunnen volgen, ik moest werken> Maar fijn dat jij het leuk vond. Vertel je nog even meer over dat rugby gebeuren? En dank voor je tip over de settings, welliswaar had ik dat al geprobeerd. Nu heb ik het nogmaals geprobeerd en het lukte![]()
.
Tot snel weer!![]()
Helaas bezet, reserve, dat klinkt erg standvastig!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:05 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Ik ben al bezet helaas, maar hij mag reserve zijn![]()
is daar iets mis mee?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:07 schreef PICHT het volgende:
[..]
Helaas bezet, reserve, dat klinkt erg standvastig!
Welke opties?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:16 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Jij bent voor alle opties open houden?
Ja maar ik heb nu geen duidelijkheid over de opties. Wat versta je onder standvastig?quote:
Laat maar zitten, ik ben moequote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:22 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nu geen duidelijkheid over de opties. Wat versta je onder standvastig?
Ik ben je ook maar aan het etteren. Je moet zelf doen wat je goed lijkt tenslotte. Wat ik er van vind doet er niet toe. Trouwens, ik herken die kerel nu ineens weer met die piercing, hij heeft normaal gesproken een pet op zn kop en ik heb er levenslooppsychologie mee gevolgd. Naam weet ik nog niet.quote:
Ja die! Ik vroeg mij af of hij ook zijn P gehaald heeft, omdat hij zei dat hij ook misschien psychologie wilde doen net als ik. Thats allquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:28 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ik ben je ook maar aan het etteren. Je moet zelf doen wat je goed lijkt tenslotte. Wat ik er van vind doet er niet toe. Trouwens, ik herken die kerel nu ineens weer met die piercing, hij heeft normaal gesproken een pet op zn kop en ik heb er levenslooppsychologie mee gevolgd. Naam weet ik nog niet.
Zou niet zo slim zijn om na het 2e jaar psychologie te gaan studeren, dan heb je praktisch een jaar vergooit. Ik ken die knaak verder ook niet, ik vond hem wel maf. Hij had zn huiswerk in ieder geval nooit af en was driekwart van de lessen afwezigquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:31 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Ja die! Ik vroeg mij af of hij ook zijn P gehaald heeft, omdat hij zei dat hij ook misschien psychologie wilde doen net als ik. Thats all
Stoere jongenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:33 schreef PICHT het volgende:
[..]
Zou niet zo slim zijn om na het 2e jaar psychologie te gaan studeren, dan heb je praktisch een jaar vergooit. Ik ken die knaak verder ook niet, ik vond hem wel maf. Hij had zn huiswerk in ieder geval nooit af en was driekwart van de lessen afwezig
Hee, ik nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:35 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Stoere jongenmaar ja daar heb je alleen maar jezelf mee uiteindelijk. Ik ben gelukkig al toegelaten in Groningen
![]()
Ben jij niet ingeloot?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:36 schreef PICHT het volgende:
[..]
Hee, ik nietHij. Gefeliciteerd! Ga je ook op kamers daar?
Hee we lopen echt zo erg langs elkaar heenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:40 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Ben jij niet ingeloot?
Ik ken meer fokkers uit meppel ja
idd ik ga slapen. Weltrusten julliequote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:45 schreef PICHT het volgende:
[..]
Hee we lopen echt zo erg langs elkaar heenIk ga geen psychologie studeren en ik had het net over de wenkbrauw-piercing-kerel-die-ook-wel-eens-een-pet-draagt. Je bent moe, laten we het daar op houden.
Tot Meppels!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:47 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
idd ik ga slapen. Weltrusten jullie![]()
rottdog & me. Maar zij komt eigenlijk nooit buiten [Oud]quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:36 schreef p-etr-a het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer mensen die elkaar van buiten Fok! kennen hier? Ik weet nu guitarist.nl en babydoll, guitarist.nl en _mimic, ik en PICHT... Verder nog?
Die ken ik idd niet. Is dat jouw vriendin?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:58 schreef Berkery het volgende:
[..]
rottdog & me. Maar zij komt eigenlijk nooit buiten [Oud]![]()
Ahja, dat was me toen niet opgevallen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:04 schreef Berkery het volgende:
Ja, in het vorige topic kwam ze even zwaaien
Meppel
Nu ruikt het naar roggebrood. Niet altijd gelukkig! Maar soms wel.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:05 schreef Integrity het volgende:
Ik vond Meppel vroeger altijd naar kattebrokken ruiken.
ACM.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:08 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ahja, dat was me toen niet opgevallen.Alsnog.
[..]
Nu ruikt het naar roggebrood. Niet altijd gelukkig! Maar soms wel.
Misschien eet je teveel roggebroodquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:08 schreef p-etr-a het volgende:
Nu ruikt het naar roggebrood. Niet altijd gelukkig! Maar soms wel.
Hoi Sven,quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom zet je dat hier neer. En dat rugby was ook niet gister, maar donderdag
. Zolang geleden vroeg ik het namelijk al
.
Neuh, je hebt niks gemist, maar we waren langs de Wold AA aan het rugby'en, dus ik dacht, misschien heb je wat gezienquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:26 schreef Djep het volgende:
Nee helaas donderdag avond heb ik niks van rugbytoestanden meegekregen. Maar ik geloof dat ik dus iets gemist heb?? Tell me more....
Doei Sven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |