True, true. Mij ook niet trouwensquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:14 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Ach die naakte homo's vallen mij iig niet lastig![]()
quote:
en dan zeg je ook nog dat je lelijk bent en dan wil je op het naaktstrand? Nou ik bedankquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:41 schreef PICHT het volgende:
Wanneer gaan we nu een meppel meet houden op het naaktstrand een leuke plek?
Echte schoonheid zit binnenin, jeweetsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:42 schreef Djep het volgende:
[..]
en dan zeg je ook nog dat je lelijk bent en dan wil je op het naaktstrand? Nou ik bedank![]()
Ik ben er nog nooit geweest, laat staan dat ik wist dat er hier een naakststrand is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:45 schreef Djep het volgende:
Maar PICHT, jij ben dus niet op eikelstein? ehh blijdestein?(vroegah ook wel de bloemen genoemd)
Ga ik doen, maar je zei zelf in je onderschrift dat je lelijk bent.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:45 schreef PICHT het volgende:
[..]
Anders blader je in mn fotobouque en oordeel je zelf![]()
jij loopt achter zegquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:46 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, laat staan dat ik wist dat er hier een naakststrand is.
Nou je geeft het antwoord al, je foto's zijn te groot. Wat ga je daaraan doen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:47 schreef Djep het volgende:
[..]
Ga ik doen, maar je zei zelf in je onderschrift dat je lelijk bent.
Vertel je mij dan hoe ik foto's van mezelf upload, want ze zijn te groot?
Ikweets, jij helpt graag![]()
Ja, en ik heb donderdag mn p uitreiking en mag naar het derde jaarquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:49 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
jij deed toch ook mwd op windesheim?
Ehh, ik denk nieuwe maken....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:48 schreef PICHT het volgende:
[..]
Nou je geeft het antwoord al, je foto's zijn te groot. Wat ga je daaraan doen?
Ik ook als het goed isquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:49 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ja, en ik heb donderdag mn p uitreiking en mag naar het derde jaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |