Mijn favoriet is Rambuttri Village Inn aan Rambutrri Road... http://www.khaosan-hotels.com ...vlakbij Khao San Road....behoorlijk nieuw, brandschoon en een zwembad op het dak...quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:52 schreef da_blonde het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor een goedkoop hostel in Bangkok? Ik vertrek aanstaande woensdag (nog meer hier op het forum??) en moet in Bangkok nog overnachten. Graag zou ik in het district Pratunam zitten of bij het Koningspaleis!
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:58 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Mijn favoriet is Rambuttri Village Inn aan Rambutrri Road... http://www.khaosan-hotels.com ...vlakbij Khao San Road....behoorlijk nieuw, brandschoon en een zwembad op het dak...
[afbeelding]
Tussen de 10 en de 15 Euro per nacht....reserveren alleen nodig tijdens hoogseizoen dec/jan/feb
ik zal met smart wachtenquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sorry beetje vergetenZal kijken of ik ze er morgen op kan zetten.
terroRobbiequote:Op maandag 14 augustus 2006 20:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sorry beetje vergetenZal kijken of ik ze er morgen op kan zetten.
Als je van uitgaan houdt is er maar 1 eiland.......Ko Phangan (Ibiza van Azie)quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:19 schreef Shining_x het volgende:
haha winkelcentrum, ik bedoelde eigenlijk plaatsnamen/ eilandjesOnderweg naar australië wil ik dus een stopover in thailand maken. ( voor 2/3 weken)
ik ben trouwens 24
Iemand verder nog tips??
Wellicht dat die kalende man van 40 jaar of ouder naar Phuket gaat, maar hij zou toch echt eerder naar Pattaya gaan dacht ik zoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:46 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Als je van uitgaan houdt is er maar 1 eiland.......Ko Phangan (Ibiza van Azie)
Tenzij je een 40 jarige kalende man met bierbuik, Engelse hooligan of wanhopige boer uit Manderveen bent dan boek je natuurlijk een Arke vakantie naar Samui of Phuket...
Pattaya is geen eiland zoals gevraagd en bovendien alleen voor de gevorderde viespeuken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:32 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Wellicht dat die kalende man van 40 jaar of ouder naar Phuket gaat, maar hij zou toch echt eerder naar Pattaya gaan dacht ik zo![]()
Dus ik ga ervan uit dat de meeste (zo niet alle) Fokkers niets te zoeken hebben in Pattaya![]()
Sorry maar het ligt eraan wat je zoekt want ik ben in Pattaya geweest en zolang ik niet door het hoerengedeelte kom vind ik het onwijs leuk daar om even een paar dagen te verblijven, op het strand te hangen, winkelcentra bezoeken en naar de heinekenbar te gaanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:25 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Pattaya is geen eiland zoals gevraagd en bovendien alleen voor de gevorderde viespeuken.
Nouuu.ik was er in juni dit jaar op Phangan,en het was aardig rustig verder.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:46 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Als je van uitgaan houdt is er maar 1 eiland.......Ko Phangan (Ibiza van Azie)
Tenzij je een 40 jarige kalende man met bierbuik, Engelse hooligan of wanhopige boer uit Manderveen bent dan boek je natuurlijk een Arke vakantie naar Samui of Phuket...
Ik denk dat het EK voetbal voor spelers jonger dan 21 jaar weinig uitmaakt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:58 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Nouuu.ik was er in juni dit jaar op Phangan,en het was aardig rustig verder.
Als je uit zou willen gaan kon dat wel,maar toch viel het wel heel erg mee.
Nu waren wij er wel met het EK,dus misschien dat het daar aan ligt![]()
Al verbeterdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat het EK voetbal voor spelers jonger dan 21 jaar weinig uitmaakt.
Hangt er vanaf waar je zit, twee jaar terug tijdens het EK voor grote mensen was het elke avond BOING BOING BOING op Had Rin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |