Ga ik vanmiddag eens testen.. balenquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:25 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Is je GW data file nog wel goed dan? Anders maak je eerst even een backup van die data file, dan even alles herinstalleren en dan je back up data file over de nieuwe overwriten.
Ah ok, ik had wat posts teruggelezen en daar gaf je aan niet lid willen worden omdat je nog in een andere guild zat...quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:39 schreef torn_Machina het volgende:
Joolz, ik zit gewoon in de Fok! guild hoor. Ik heb Borreke zelf gisteravond ge-invite.
Volgens mij heb je alleen mijn assassin nog nooit gezien, misschien daarom de verwarring.
Ik heb me nog niet op de site geregistreerd. Zal ik binnenkort wel doen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ah ok, ik had wat posts teruggelezen en daar gaf je aan niet lid willen worden omdat je nog in een andere guild zat...
Maareh, heb je je ook geregistreerd op de site? Want dan kan ik je daar officer maken, maar volgens mij gebruikt niet iedereen dezelfde username...s
Als je echt zeker wil zijn, kun je een price check aanvragen, maar ook daar krijg je niet altijd dezelfde prijzen als antwoord terug...quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:35 schreef torn_Machina het volgende:
Volgens mij is dat een redelijk prijs hoor, meestal worden deze voor een paar K verkocht.
Soms weet GW zelf wanneer libraries/data niet helemaal lekker meer is, en dan voert hij een repair uit.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:48 schreef -Xaer0- het volgende:
GW.dat terug zetten werkt gewoon na een reinstall. Hij doet het hier gewoon weer (ik had repair install gekozen)
Jep je had toen afgelopen weekend ook op me 2de pc van die rare problemen toch. Ik was toch een wit blokje haha.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:52 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Soms weet GW zelf wanneer libraries/data niet helemaal lekker meer is, en dan voert hij een repair uit.
Beetje vreemd dat je dat nu met de hand moest doen...
Nou maar hopen dat hij het bij mij thuis nog doet straks
quote:
Dat was bij jou wel het geval, op de 2e pc.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:58 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
Jep je had toen afgelopen weekend ook op me 2de pc van die rare problemen toch. Ik was toch een wit blokje haha.
Even restarten en GW haalt weer wat data op en lost het probleem (hopelijk) op.
Mooi dat het weer werkt. Elke maand maak ik zelf altijd een back up van mijn gw.dat file. Als er dan eens iets gebeurd dan hoef ik niet alles weer te downloaden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:48 schreef -Xaer0- het volgende:
GW.dat terug zetten werkt gewoon na een reinstall. Hij doet het hier gewoon weer (ik had repair install gekozen)
Jij logt uit nadat ik betaald heb?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik geef voor 2k per persoon les over hoe het NIET moet
Dat doe ik zelfs gratis.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik geef voor 2k per persoon les over hoe het NIET moet
Nee, zo ben ik niet; je krijgt uiteraard serieus lesquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:46 schreef DarkY.NL het volgende:
wow 130k en 10 ectos.. ik vind 1 ecto al veel :>
[..]
Jij logt uit nadat ik betaald heb?
tijd = ook geld hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:47 schreef torn_Machina het volgende:
Dat doe ik zelfs gratis.
Kies maar gewoon uit wat je leuk lijkt, later kun je toch wisselen van tweede prof wanneer je wil. (zit wel een prijskaartje aan van 500 goud )quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:54 schreef Borreke het volgende:
Hey Backdoor Suprise, ik kan nu m'n tweede prof kiezen, heb je hulp vanaaf wel nodig, ook met skills kiezen etc.
Eric, wij zullen huilen als je niet meer speeltquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:19 schreef EricG het volgende:
O ja even een mededeling: Ik ga morgen op vakantie en ben dus 2 weken niet online. Dus niet dat jullie al gaan juichen dat ik gestopt ben met spelen
Ik moet nog 4 weken werken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:19 schreef EricG het volgende:
O ja even een mededeling: Ik ga morgen op vakantie en ben dus 2 weken niet online. Dus niet dat jullie al gaan juichen dat ik gestopt ben met spelen
Ik nog 3 geloof ik, daarna heb ik 5 week vakantiequote:
Ik zal jullie ook missenquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Eric, wij zullen huilen als je niet meer speelt
Ik zal aan je denken als ik lekker aan het strand ligquote:
Ik heb al 3 weken vakantie, en ga er nog 6 tegemoetquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik nog 3 geloof ik, daarna heb ik 5 week vakantie
Krijg jij ook doorbetaald?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:47 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik heb al 3 weken vakantie, en ga er nog 6 tegemoet![]()
Ik zit nog op schoolquote:
Juistem, daar zit het verschil dusquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:50 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik zit nog op schoolMaar m'n krantjes doe ik gewoon tijdens de vakantie, da's maar 2 keer per week.
Alvast veel plezier toegewenst op je vakantie heb je btw het adres al van de dichtsbijzijnde internetcafe gevonden? :pquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:50 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik zit nog op schoolMaar m'n krantjes doe ik gewoon tijdens de vakantie, da's maar 2 keer per week.
Ik denk het niet, ja wellicht om een mailtje te sturen of een post te plaatsen, maar om GW te spelen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:49 schreef torn_Machina het volgende:
Zou Eric zo wanhopig zijn?
Als je niet meer Oranje over het forum wil gaan, moet je effe posten in: Ik wil weer zwart worden - deel 2quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:55 schreef DarkY.NL het volgende:
het zou wat zijn he :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |