Ga ik vanmiddag eens testen.. balenquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:25 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Is je GW data file nog wel goed dan? Anders maak je eerst even een backup van die data file, dan even alles herinstalleren en dan je back up data file over de nieuwe overwriten.
Ah ok, ik had wat posts teruggelezen en daar gaf je aan niet lid willen worden omdat je nog in een andere guild zat...quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:39 schreef torn_Machina het volgende:
Joolz, ik zit gewoon in de Fok! guild hoor. Ik heb Borreke zelf gisteravond ge-invite.
Volgens mij heb je alleen mijn assassin nog nooit gezien, misschien daarom de verwarring.
Ik heb me nog niet op de site geregistreerd. Zal ik binnenkort wel doen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ah ok, ik had wat posts teruggelezen en daar gaf je aan niet lid willen worden omdat je nog in een andere guild zat...
Maareh, heb je je ook geregistreerd op de site? Want dan kan ik je daar officer maken, maar volgens mij gebruikt niet iedereen dezelfde username...s
Als je echt zeker wil zijn, kun je een price check aanvragen, maar ook daar krijg je niet altijd dezelfde prijzen als antwoord terug...quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:35 schreef torn_Machina het volgende:
Volgens mij is dat een redelijk prijs hoor, meestal worden deze voor een paar K verkocht.
Soms weet GW zelf wanneer libraries/data niet helemaal lekker meer is, en dan voert hij een repair uit.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:48 schreef -Xaer0- het volgende:
GW.dat terug zetten werkt gewoon na een reinstall. Hij doet het hier gewoon weer (ik had repair install gekozen)
Jep je had toen afgelopen weekend ook op me 2de pc van die rare problemen toch. Ik was toch een wit blokje haha.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:52 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Soms weet GW zelf wanneer libraries/data niet helemaal lekker meer is, en dan voert hij een repair uit.
Beetje vreemd dat je dat nu met de hand moest doen...
Nou maar hopen dat hij het bij mij thuis nog doet straks
quote:
Dat was bij jou wel het geval, op de 2e pc.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:58 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
Jep je had toen afgelopen weekend ook op me 2de pc van die rare problemen toch. Ik was toch een wit blokje haha.
Even restarten en GW haalt weer wat data op en lost het probleem (hopelijk) op.
Mooi dat het weer werkt. Elke maand maak ik zelf altijd een back up van mijn gw.dat file. Als er dan eens iets gebeurd dan hoef ik niet alles weer te downloaden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:48 schreef -Xaer0- het volgende:
GW.dat terug zetten werkt gewoon na een reinstall. Hij doet het hier gewoon weer (ik had repair install gekozen)
Jij logt uit nadat ik betaald heb?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik geef voor 2k per persoon les over hoe het NIET moet
Dat doe ik zelfs gratis.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik geef voor 2k per persoon les over hoe het NIET moet
Nee, zo ben ik niet; je krijgt uiteraard serieus lesquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:46 schreef DarkY.NL het volgende:
wow 130k en 10 ectos.. ik vind 1 ecto al veel :>
[..]
Jij logt uit nadat ik betaald heb?
tijd = ook geld hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:47 schreef torn_Machina het volgende:
Dat doe ik zelfs gratis.
Kies maar gewoon uit wat je leuk lijkt, later kun je toch wisselen van tweede prof wanneer je wil. (zit wel een prijskaartje aan van 500 goud )quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:54 schreef Borreke het volgende:
Hey Backdoor Suprise, ik kan nu m'n tweede prof kiezen, heb je hulp vanaaf wel nodig, ook met skills kiezen etc.
Eric, wij zullen huilen als je niet meer speeltquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:19 schreef EricG het volgende:
O ja even een mededeling: Ik ga morgen op vakantie en ben dus 2 weken niet online. Dus niet dat jullie al gaan juichen dat ik gestopt ben met spelen
Ik moet nog 4 weken werken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:19 schreef EricG het volgende:
O ja even een mededeling: Ik ga morgen op vakantie en ben dus 2 weken niet online. Dus niet dat jullie al gaan juichen dat ik gestopt ben met spelen
Ik nog 3 geloof ik, daarna heb ik 5 week vakantiequote:
Ik zal jullie ook missenquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Eric, wij zullen huilen als je niet meer speelt
Ik zal aan je denken als ik lekker aan het strand ligquote:
Ik heb al 3 weken vakantie, en ga er nog 6 tegemoetquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik nog 3 geloof ik, daarna heb ik 5 week vakantie
Krijg jij ook doorbetaald?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:47 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik heb al 3 weken vakantie, en ga er nog 6 tegemoet![]()
Ik zit nog op schoolquote:
Juistem, daar zit het verschil dusquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:50 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik zit nog op schoolMaar m'n krantjes doe ik gewoon tijdens de vakantie, da's maar 2 keer per week.
Alvast veel plezier toegewenst op je vakantie heb je btw het adres al van de dichtsbijzijnde internetcafe gevonden? :pquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:50 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik zit nog op schoolMaar m'n krantjes doe ik gewoon tijdens de vakantie, da's maar 2 keer per week.
Ik denk het niet, ja wellicht om een mailtje te sturen of een post te plaatsen, maar om GW te spelen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:49 schreef torn_Machina het volgende:
Zou Eric zo wanhopig zijn?
Als je niet meer Oranje over het forum wil gaan, moet je effe posten in: Ik wil weer zwart worden - deel 2quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:55 schreef DarkY.NL het volgende:
het zou wat zijn he :p
En necro... al ben k met mijne gestopt.. vond der geen ruk aanquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:18 schreef EricG het volgende:
Wil er misschien ook iemand les over 55-hp monks of rangers?
Zelf zie ik Factions meer als een expansion dan als een standalone spel. In Prophecies duurde het lvlen tot 20 vrij lang, maar in Factions is dit totaal geen probleem. Bijna elke quest geeft nu 3k experience zodat je snel lvled en direct er vol tegenaan kan gaan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:33 schreef J3113 het volgende:
nog mensen die eerst GW speelden en daarna factions? vraag me af of er genoeg nieuws is om het leuk te houden..
D'r zit een internetcafé in/vlakbij het hotelquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:41 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
Alvast veel plezier toegewenst op je vakantie heb je btw het adres al van de dichtsbijzijnde internetcafe gevonden? :p
Mag je op zo'n internetcafé computer dingen installeren?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:06 schreef DarkY.NL het volgende:
je kan het via internet installerenduurt wel een tijdje hoor haha
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:24 schreef DarkY.NL het volgende:
Snoop schudt nee, maar ik zou het niet weten
Daar heb ik wel eens van gehoord ja, maar ik ga niet écht op vakantie Guild Wars spelen hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:25 schreef Pizzahut het volgende:
ik heb portable guildwars, als je thuis gw hebt geinstaleert kopier de de hele gw directory naar een externe harde schijf en doe daar portableguildwars.exe bij.
neem je schijf mee naar internet cafe douw je externe erin en open portableguildwars.exe en je kan zonder instalatie spelen.
Portable Guild Wars is hier te downen: http://www.puddingbroodje.nl/download/pgw.zip
Helemaal gratis!
Nee ik ook niet, ik gebruik het voor op school enzo.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:32 schreef EricG het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens van gehoord ja, maar ik ga niet écht op vakantie Guild Wars spelen hoor
Nou... quest waarbij je van persoon A naar persoon B moet, die je vervolgens naar persoon C stuurt, die weer de oplossing heeft bij persoon D en daarna weer voor de reward naar persoon A. Ik vind veel Cantha City quest maar ruk eigenlijkquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:59 schreef torn_Machina het volgende:
Bij GW:P lag alles veel verder uit elkaar. De map van Factions kan wel kleiner zijn maar de ruimte is ook beter gebruikt.
Quests wel, maar met missies valt het allemaal reuze meequote:Op donderdag 6 juli 2006 20:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nou... quest waarbij je van persoon A naar persoon B moet, die je vervolgens naar persoon C stuurt, die weer de oplossing heeft bij persoon D en daarna weer voor de reward naar persoon A. Ik vind veel Cantha City quest maar ruk eigenlijk
Spiteful spiriter + MM ftw in Sorrows furnacequote:Op donderdag 6 juli 2006 20:15 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Quests wel, maar met missies valt het allemaal reuze mee
Trouwens, Xearo, een Necro is heel erg veelzijdig, je kunt er zo veel mee doen.
Minion Master vind ik zelf erg cool, maar ook blood magic kan sterk zijn.
2 necro's zijn ook erg sterk, 1 minion master, voor de damage en dan 1 curses necro erbij, om de foes te verzwakken. Je snijdt dan door mobs alsof het met een heet mes door boter gaat
Helaas is er wel goede samenwerking nodig, dat kan eigelijk alleen met mensen waarvan je weet hoe ze spelen.
Ach, scheelt weer wat bandwidth op de GW servers.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:53 schreef EricG het volgende:
Dit was btw mijn laatste post, tot over 2 weken![]()
![]()
Je signaturequote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:33 schreef Ungeheuer het volgende:
MMORPG:Many Men Online Role Playing Girls
Hey! Guess who's backquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:22 schreef -Marc- het volgende:
tvp...
Veel plezier op vakantie!quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:53 schreef EricG het volgende:
[..]
Spiteful spiriter + MM ftw in Sorrows furnace
Dit was btw mijn laatste post, tot over 2 weken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:07 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ach, scheelt weer wat bandwidth op de GW servers.
Mooi hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:33 schreef Ungeheuer het volgende:
Yay, ik heb eindelijk m'n Kurzick 15k nu ook. Ben superblij ermee.
[afbeelding]
Die is wel goed inderdaadquote:
Vind ik het geval voor bijna alle profession.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:14 schreef DarkY.NL het volgende:
de kurzick armors zijn toch veruit de mooiste voor vrouwelijke warriors
Female Canthan Tormentor 15kquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Vind ik het geval voor bijna alle profession.
Jep, ik vind het er erg mooi uitzien.quote:
Wat is je IGN? Dan voeg ik die toe aan de (volgende) op.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:04 schreef maniack28 het volgende:
Later tvp.. ik wil nog steeds gladiator 15k, maar ik heb maar 35k
Maak je meteen even 50k over?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:13 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wat is je IGN? Dan voeg ik die toe aan de (volgende) op.
Oh, je staat er al tussen
Hehehehe, als ik genoeg had wel, maar ik heb nog niet eens een vijfdequote:
Dat is jammer, maar ik denk dat ik ook eens wat dingen ga uitproberenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:10 schreef torn_Machina het volgende:
Wil ik eindelijk eens met mijn ritualist een paar farm builds uitproberen, ben ik vanavond weer niet thuis.![]()
Weet niet of iemand dat al gelezen had, maar volgens mij is het een goede zaak.quote:Bots Banned 6 July 2006
In order to maintain a solid game economy, we constantly monitor the game for the use of cheats and exploits. Over the course of the last week, we banned more than 4,000 accounts of players using "bot" programs intended to mine the game for gold and items. The use of such programs is strictly against our User Agreement, and their use can have a negative effect on the game's economy and on all players who play the game legitimately. We will remain diligent on the matter of bot use, and will continue to take action against those accounts involved in such use.
Heeeeerlijkquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:03 schreef torn_Machina het volgende:
Joolz, ik heb me even aangemeld. Ben je nu blij?![]()
In GvG en PvP werkt het ook prachtig.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:28 schreef torn_Machina het volgende:
Tjah, ik vind teamspeak meer iets voor mensen die FPS spelen. Zelf heb ik het nog nooit gebruikt.
Marc, hoe zit dat, speel je geen GW?quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:22 schreef -Marc- het volgende:
tvp...
Ik vidn het een vreselijk programma om te gebruiken. Niet het programma zelf, maar de mensen die het gebruiken. Altijd trof ik krakende stemmen waardoor eht geluid bloedirritant was, piepstemmetjes (ie. mannetjes van twaalf jaar), idioten die begonnen te schelden via TS, etc. Tevens ben ik heel slecht in het herkennen van stemmen waardoor ik nooit doorhad wie tegen mij aan zat te ouwehoeren tijdens GW.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:43 schreef Jo0Lz het volgende:
In GvG en PvP werkt het ook prachtig.
Ook met moeilijke missies en dergelijke is het handig in PvE.
En iemand leren spelen gaat ook geweldig in TS.
Ik vind het een onmisbaar programma, alhoewel niemand in deze guild het nog gebruikt, heb ik het ALTIJD gebruikt bij mijn vorige Guild.
Het callen van dingen is ook wel handig, maar met TS kun je supersnel comminiceren.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:46 schreef DarkY.NL het volgende:
ik heb ook jarenlang FPS's gedaan, maar doordat er teamchat etc is is TS er eigenlijk overbodig.
Je weet van te voren wat je taak in een FPS is. EN je kan er minder gehealth worden in het algemeen.
GW heeft healers/nukers/etc etc. HIermee kan je snel je teammates vertellen wie veel dmg doet /wie juist niet. Of bijv welke monk health of smite etc etc :>
Jep dat was echt wel beterquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dan help ik even mee met het volstowuen van dit topic. Ik wacht geduldig op de volgende!
Was iemand net als ik trouwens ook zo gecharmeerd van de Dragon Arena? Geweldige afwisseling
Ik gebruik het in combinatie met mijn G15 keyboard, die dan keurig laat zien wie spreekt en wie heeft gesproken! HEerlijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik vidn het een vreselijk programma om te gebruiken. Niet het programma zelf, maar de mensen die het gebruiken. Altijd trof ik krakende stemmen waardoor eht geluid bloedirritant was, piepstemmetjes (ie. mannetjes van twaalf jaar), idioten die begonnen te schelden via TS, etc. Tevens ben ik heel slecht in het herkennen van stemmen waardoor ik nooit doorhad wie tegen mij aan zat te ouwehoeren tijdens GW.
Nee, dat programma hoeft voor mij niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |