Ik heb deze kaart ook enkele keren gezien op vakantie in Australië. Maar meestal zie je gewoon de kaart zoals wij die zien, of eentje met Australië midden onderinquote:
Ik wist t allang, heeft mn moeder me eens verteld toen ik 8 was ofzoquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:56 schreef xuanery het volgende:
ik kwam er gisteren pas achter dat Lucy in the Sky with Diamonds gewoon voor LSD staat.. daar gaat mijn prachtige kinderdroom van een beeldschoon engelenmeisje die in de blauwe lucht schittert. Hehe. Ik ben mijn kinderlijke onschuld nog lang niet verloren
ja lach me maar uit![]()
LOL kom ik dus nu achter hequote:Op donderdag 13 juli 2006 09:56 schreef xuanery het volgende:
ik kwam er gisteren pas achter dat Lucy in the Sky with Diamonds gewoon voor LSD staat.. daar gaat mijn prachtige kinderdroom van een beeldschoon engelenmeisje die in de blauwe lucht schittert. Hehe. Ik ben mijn kinderlijke onschuld nog lang niet verloren
ja lach me maar uit![]()
Kut heyquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:36 schreef Grumpey het volgende:
Wat voor mij ook een hele openbaring was toen ik 8 was, dat australie best heel groot is, groter dan het hele continent van europa.
[afbeelding]
overigens kom ik er nu pas achter via die site dat australie evengroot als de VS is, en dat de afstand van perth naar de andere kant van het eiland 5.200 km is, enorm dus.
[afbeelding]
De waarheid daarvan hangt nog altijd in het midden. En het mooie is dat we het nooit zullen weten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:56 schreef xuanery het volgende:
ja lach me maar uit![]()
Het gaat hier om dingen begrijpen hè.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:37 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik heb nooit geweten dan Ron Brandsteder van poepsex houdt.
O ja, natuurlijk! Ik heb er wel altijd schubben in gezien, maar nooit die link gelegd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:01 schreef The_Voice_Within het volgende:
Niet echt wereldschokkende, maar ik kwam er gister achter dat die bussen Andrélon shampoo, eigenlijk een haar moeten voorstellen met die schubben aan de zijkant.
[afbeelding]
Je moet het er ook maar net in zien..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:01 schreef The_Voice_Within het volgende:
Niet echt wereldschokkende, maar ik kwam er gister achter dat die bussen Andrélon shampoo, eigenlijk een haar moeten voorstellen met die schubben aan de zijkant.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:18 schreef Mokz het volgende:
<3 is een hartje, draai hem maar een kwartslag naar links.
Ik vind het meer op een ijsje lijkenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:18 schreef Mokz het volgende:
<3 is een hartje, draai hem maar een kwartslag naar links.
En dan te bedenken er maar 17 miljoen mensen wonen, iets meer of net zoveel als in Nederland!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:18 schreef Gitanki het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat het grootste gedeelte woestijn is
quote:<3 "heart" as in "I <3 U"; sometimes parodically extended to "<33333" or replaced with "less-than-three"
<8 "heart" as in "I <8 you" but shows infinite love. This maintains the heart shape and also maintains a similarity between 8 and the infinity symbol.
</3 a broken heart, often used alone
<# "hate" as in "I <# you" (the # symbol shares the 3 key on some keyboard layouts)
Ik dacht ook eerst altijd dat het ijsje was hoor.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:25 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ik vind het meer op een ijsje lijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |