Het verhaal was, dat er evenveel calorieën in een Magnum zitten als in een pakje roomboter.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:00 schreef Miss_kausalaya het volgende:
weet niet of het echt zo is, maargoed mocht et wel zo zijn, ben ik er dus vandaag achtergekomen dat een magnum uit alleen maar roomboter bestaat?!
quote:Op zondag 9 juli 2006 21:15 schreef Blue-eyes het volgende:
Vroeger dacht ik altijd dat je bij het openen van een gekookt eitje ook wel eens een (gekookt) kuikentje kon tegenkomen.
Kun je nagaan hoeveel stress ik elke zondagochtend had als we bij het ontbijt weer een gekookt eitje aten. En wat een enorme opluchting het was als ik in mijn ei geen snaveltje en veertjes tegenkwam![]()
Dat met 'pond' en 'ons' heb ik ook nooit echt begrepen.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:24 schreef PsygoN het volgende:
De waardes van grammen,onsen, ponden en kilo's .
Zoals 100 gram is 1 ons en 2 pond is 1 kilo.
Weet nog goed dat me ma boos werd vroeger omdat ik het maar niet begreep hahaha. Het kwam er op 1 of andere manier gewoon niet in![]()
Sterker nog, het is niet 'Asics', maar 'Oasics'!quote:Op zondag 9 juli 2006 22:23 schreef KillerRabbit75 het volgende:
[afbeelding]
Dat het niet 'Dasics' is maar 'Asics'
Halve kilogramquote:Op zondag 9 juli 2006 21:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat met 'pond' en 'ons' heb ik ook nooit echt begrepen.
Nogal nutteloos ook. Zeg gewoon 'een halve kilo', of '300 gram' .
quote:Op zondag 9 juli 2006 21:15 schreef Blue-eyes het volgende:
Vroeger dacht ik altijd dat je bij het openen van een gekookt eitje ook wel eens een (gekookt) kuikentje kon tegenkomen.
Kun je nagaan hoeveel stress ik elke zondagochtend had als we bij het ontbijt weer een gekookt eitje aten. En wat een enorme opluchting het was als ik in mijn ei geen snaveltje en veertjes tegenkwam![]()
Dat zou je niet zeggen als je naar de link kijkt.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:24 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Sterker nog, het is niet 'Asics', maar 'Oasics'!
Schijnt niet zo te zijn, maar het is wel vet, ik weet wel ongeveer hoe het is om bevroren roomboter te eten, bij een of ander restaurant ijs als toetje, was gewoon bevroren roomboter ofzoquote:Op zondag 9 juli 2006 21:14 schreef kwintenstraler het volgende:
[..]
Het verhaal was, dat er evenveel calorieën in een Magnum zitten als in een pakje roomboter.
Of dat waar is weet ik niet. Ik heb nog nooit een pakje roomboter op![]()
behalve dan het logo gewoon een a is....quote:Op zondag 9 juli 2006 22:24 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat denk ik nog steedsquote:Op zondag 9 juli 2006 21:15 schreef Blue-eyes het volgende:
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:24 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zo leer je steeds meer tijdens dit topicquote:Op zondag 9 juli 2006 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
behalve dan het logo gewoon een a is....
het is gewoon asics Anima Sana In Corpore Sano
het betekent zoiest als een gezonde geest in een gezond lichaam....quote:Op maandag 10 juli 2006 00:16 schreef jna het volgende:
[..]
[..]
Zo leer je steeds meer tijdens dit topic![]()
![]()
Ik wou al zeggen, ik heb pas geleden gelezen dat iemand dat wel was overkomen. Misschien was jij dat wel?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:13 schreef thaduck het volgende:
Dat denk ik nog steedsMaar ik ben dan ook ECHT een keer een kuikentje tegengekomen
Nope dat was ik in ieder geval niet. Wij hadden vroeger eieren van de 'eierboer' (man die rondreed met eigen eieren, peren, etc.) en een van de eieren was blijkbaar door zijn check gekomen. Het ei was ook al lastig te breken en toen ik hem begon te snijden had ik opeens een kuikentjequote:Op maandag 10 juli 2006 00:23 schreef Serendips het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, ik heb pas geleden gelezen dat iemand dat wel was overkomen. Misschien was jij dat wel?
Maar diegene had eieren van eigen kippen gebruikt en niet goed opgelet of het ei misschien niet bevrucht was.
Het lijkt me trouwens wel smerig; sta je klaar om een omelet te bakken, drijft er opeens een zielig, dood beestje in je pan...
quote:Op maandag 3 juli 2006 16:13 schreef Scorpie het volgende:
ik zag gisteren dat glas "vloeibaar" is en we er daarom doorheen kunnen kijkennooit geweten!
Teer is evenmin vloeibaar als bijvoorbeeld lava. Het is door hitte zodanig gesmolten dat het vloeibaar lijkt. Glas is ook niet vloeibaar, trouwens: het is een snel gestolde vloeistof. Kwik is wel weer vloeibaar, maar daar kun je dan weer niet doorheen kijkenquote:Op maandag 3 juli 2006 16:27 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Teer is ook een vloeistof, alleen kan je daar niet doorheen kijken... Lijkt me dat er meer achter zit bij glas.
Ik dacht altijd dat het basics wasquote:Op zondag 9 juli 2006 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
Whaha, ik Basics op 1 of andere manier. Kwam er pas achter in het Kill-Bill-tijdperk, toen die schoenen zo huge werden.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:23 schreef KillerRabbit75 het volgende:
[afbeelding]
Dat het niet 'Dasics' is maar 'Asics'
quote:Op maandag 10 juli 2006 01:23 schreef Saphira200 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het basics was![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |