plexiglas vloeibaar? kristalvloeibaar?vershoudfolievloeibaar? ijsvloeibaar?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:21 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ik zou het juist logisch vinden om door iets vloeibaars heen te kunnen kijken (denk aan water, drank..)
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:54 schreef RemcoDelft het volgende:
Glas in lood hoeft niet perse een kleurtje te hebben... De kleurtjes werden gemaakt door metaaloxides toe te voegen. En glas zakt ook zonder kleurtjes uit: kijk maar eens naar oude ramen, daar zie je de verschillende brekingsindex.
Dat heeft met het productieproces te maken, zoals ik ook al eerder gepost hebquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:19 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
En btw, glas is inderdaad vloeibaar, wanneer je bijvoorbeeld kijkt naar een oud raam dan zie je dat het glas onderin dikker is dan boven, het zakt dus uit.
Tis echt waar sorry. Alhoewel ik het sterk betwijfel dat mensen glas vloeibaar vinden omdat je erdoorheen kan kijken.........
je kunt toch ook niet door koffie heen kijkenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:21 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ik zou het juist logisch vinden om door iets vloeibaars heen te kunnen kijken (denk aan water, drank..)
quote:Op maandag 3 juli 2006 16:29 schreef wonderer het volgende:
Ik vraag me ineens af of een sticky (joint) zo heet omdat de hars (hasj) plakkerig is. Of zit er geen hars in maar wiet?
expert talking herequote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:49 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Allereerst is het stickie, dus niet sticky, dus niet plakkerig.
Maar hasj bestaat wel uit hars van de cannabis sativa.
Haha idd! Ik snapte nooit hoe een scheidsrechter kon onthouden welke spelers hij allemaal al een kaart had gegeven, tot ik er dus achter kwam dat hij er wat op schrijft.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:13 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Herkenbaar!
En het viel me ook pas heel laat op dat hij er wat op schrijft...
[..]
Haha, LOL!![]()
![]()
En zelfs DAN hebben sommige scheidsrechters en NOG moeite meequote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha idd! Ik snapte nooit hoe scheidsrechters nou konden onthouden welke spelers hij allemaal al een kaart had gegeven, tot ik er dus achter kwam dat hij er wat op schrijft.
Haha ja, ik hoorde dat iemand op 't wk 3 gele kaarten kreeg voordat hij eruit werd gestuurd of zo?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:08 schreef thaduck het volgende:
[..]
En zelfs DAN hebben sommige scheidsrechters en NOG moeite mee
Klopt, pas bij de 3e had ie het door..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha ja, ik hoorde dat iemand op 't wk 3 gele kaarten kreeg voordat hij eruit werd gestuurd of zo?
Ik vraag me werkelijk af wat voor hash jij gerookt hebt dan, want voor zover ik weet is het de samengeperste THC kristallen (samen met restafval) en niet de hars.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:49 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Allereerst is het stickie, dus niet sticky, dus niet plakkerig.
Maar hasj bestaat wel uit hars van de cannabis sativa.
Hahaha toevallig kwam ik daar GISTER pas achter....quote:Op maandag 3 juli 2006 16:58 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik kwam er pas later achter dat het logo van de Albert Heijn een A en een H voor moet stellen.
De koffie waar ik zaterdags beun kun je wel doorheen kijken.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:31 schreef 14.gif het volgende:
[..]
je kunt toch ook niet door koffie heen kijken
Nu je 't zegt....quote:Op zondag 9 juli 2006 20:02 schreef Inbox4me het volgende:
Gister zag ik de reclame van Karwei, waarin een mannenstem altijd een tekst opleest zónder gebruik te maken van pauzes: hij ratelt als het ware aan één stuk door.
Pas gister legde ik de connectie met de slogan 'Geen punt bij Karwei' en het feit dat die stem doorratelt: er staan geen punten in zijn tekst
disclaimer: dat is althans wat ik ervan maak
Mijn middelbare school leraar Engels zei dat het een combinatie was van beetles en 'beat'.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:22 schreef MichielPH het volgende:
Jaren terug bedacht ik mij dat het logisch zou zijn dat de naam The Beatles niets heeft te maken met beestjes, maar dat het is afgeleid van 'beats'.
Maar of het werkelijk zo is?
quote:Many people ask what are Beatles? Why Beatles? Ugh, Beatles, how did the name arrive? So we will tell you. It came in a vision--a man appeared in a flaming pie and said unto them "From this day on you are Beatles with an A." "Thank you, Mister Man," they said, thanking him.
He, bedankt!quote:Op zondag 9 juli 2006 20:26 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Mijn middelbare school leraar Engels zei dat het een combinatie was van beetles en 'beat'.
Nou ja, zover was jij natuurlijk ook al, maar hoe ze eraan komen?
http://www.abbeyrd.net/named.htm
Het Loo, Bergeijk?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:27 schreef Lollifant het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat de Loseweg de weg is die naar Het Loo gaat.
Ik dacht dat het een (nutte)lozeweg was.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |