da's 'owned' maar dan afgekort, het wordt ook wel powned genoemd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:09 schreef Stansfield het volgende:
Ik probeer er nog steds achter te komen wat pwnd betekend.
komt van een typo van owned, de o zit naast de pquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:09 schreef Stansfield het volgende:
Ik probeer er nog steds achter te komen wat pwnd betekend.
Ik heb nog nooit 'powned' gezien tot deze post hoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
da's 'owned' maar dan afgekort, het wordt ook wel powned genoemd.
pwnd mag ookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 'powned' gezien tot deze post hoor.
Bronquote:It derives from being “owned” in an online FPS game, like DOOM or QUAKE.
If someone frags you, esp. quickly, they consider you “owned”. If they type “owned” in the text message box too quickly (because they’re too busy shooting stuff), they hit the “p” key instead of the “o” key, because those keys are spatially local, and they end up typing “pwned”. Eventually, “pwned” became more popular to type than “owned”.
I totally p0wned those rebels!
Het is toch glas in lood?quote:Op maandag 3 juli 2006 18:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Glas is gesmolten steen en dus inderdaad vloeibaar.
In oude kerken met glas en lood ramen kun je zien dat glas vloeibaar is. De looddeeltjes die de kleur maken van dat glas zinken langzaam naar beneden en hopen zich op onder aan het glas
Je bent me voor.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:35 schreef Undergod het volgende:
[..]
Het is toch glas in lood?
Die "strips" die de verschillende soorten glas scheiden zijn toch van lood.
Dus volgens mij zijn het niet looddeeltjes die de kleur maken.
quote:
Klopt, en de stukjes glas zijn geschilderd. Het is niet het glas dat zakt maar de verf die langzaamerhand naar beneden zakt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:35 schreef Undergod het volgende:
[..]
Het is toch glas in lood?
Die "strips" die de verschillende soorten glas scheiden zijn toch van lood.
Dus volgens mij zijn het niet looddeeltjes die de kleur maken.
Dat dan wel weer wel omdat je het vaak uit context van zin kan halen...quote:
LMKquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:01 schreef SeaOfLove het volgende:
Oké maar vertel dan op zijn minst wat het betekent
Ik wist wel wat er met pwned bedoeld werd, maar ik wist niet waar het vandaan kwam.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat dan wel weer wel omdat je het vaak uit context van zin kan halen...
Bij mij heeft het een tijd geduurd voor ik wist wat TVP betekende![]()
En ik maar denken dat het let me know betekende...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:13 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
LMK
Love Mae King
Lovemaking
User.
De search doet het toch weer?
Ben newbie...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:13 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
LMK
Love Mae King
Lovemaking
User.
De search doet het toch weer?
En dan nog (1) verkeerd ookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:07 schreef Rev- het volgende:
NOTK = nog over een te komen
VA = various artist
heeft me tijdje gekost om daar achter te komen
Je bent me net voorquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:40 schreef maestro1980 het volgende:
[..]
En dan nog (1) verkeerd ook
NOTK = Nader overeen te komen
Ik zou het juist logisch vinden om door iets vloeibaars heen te kunnen kijken (denk aan water, drank..)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:19 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
En btw, glas is inderdaad vloeibaar, wanneer je bijvoorbeeld kijkt naar een oud raam dan zie je dat het glas onderin dikker is dan boven, het zakt dus uit.
Tis echt waar sorry. Alhoewel ik het sterk betwijfel dat mensen glas vloeibaar vinden omdat je erdoorheen kan kijken.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |