quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Verhip! Nu ik die stemmen in mijn hoofd vergelijk lijkt dat inderdaad wel op elkaar!
Nog zo'n stem waar ik veel later achterkwam: De stem van KITT is Mr. Feeny uit Boy Meets World!
Ik ook, zat steeds te wachten tot een kale neger "You all look the same to me" tegen hem zei.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:27 schreef Saphira200 het volgende:
Oh ik zat bij dat elvenhoofd juist de hele tijd te denken aan de matrix
ten overvloede de feiten:quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:00 schreef Miss_kausalaya het volgende:
weet niet of het echt zo is, maargoed mocht et wel zo zijn, ben ik er dus vandaag achtergekomen dat een magnum uit alleen maar roomboter bestaat?!
Ik moest steeds denken aan 'Priscilla, Queen Of The Desert'quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:27 schreef Saphira200 het volgende:
Oh ik zat bij dat elvenhoofd juist de hele tijd te denken aan de matrix
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:10 schreef rameijer het volgende:
[..]
Ik moest steeds denken aan 'Priscilla, Queen Of The Desert'
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:10 schreef rameijer het volgende:
[..]
Ik moest steeds denken aan 'Priscilla, Queen Of The Desert'
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Verhip! Nu ik die stemmen in mijn hoofd vergelijk lijkt dat inderdaad wel op elkaar!
Nog zo'n stem waar ik veel later achterkwam: De stem van KITT is Mr. Feeny uit Boy Meets World!
quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:56 schreef xuanery het volgende:
ik kwam er gisteren pas achter dat Lucy in the Sky with Diamonds gewoon voor LSD staat.. daar gaat mijn prachtige kinderdroom van een beeldschoon engelenmeisje die in de blauwe lucht schittert. Hehe. Ik ben mijn kinderlijke onschuld nog lang niet verloren
ja lach me maar uit![]()
Dat is toeval, volgens deheer Lennonquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nooooooooit geweten! Een clue is natuurlijk wel het feit dat het liedje zwaar psychedelisch klinkt maar toch.
beetje pleonasme hoorquote:
De stem van KITT was Mr. Feeny?quote:
voor iemand die meestal erg scherp is op het forum, let je niet echt goed opquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:54 schreef Biancavia het volgende:
Ik kwam er pas heel laat achter dat die ouwe LOTR elf dezelfde acteur is als Mr. Smith van the Matrix.
[afbeelding]
[afbeelding]
Je ondertitel klopt niet volgens mij. Volgens mij moet het zijn: luxureous ofzoiets.quote:
Ik ben sowieso heel slecht in gezichten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor iemand die meestal erg scherp is op het forum, let je niet echt goed op![]()
Hé inderdaad, er zit wel een fout in, maar volgens Google is het luxury ipv luxeryquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je ondertitel klopt niet volgens mij. Volgens mij moet het zijn: luxureous ofzoiets.![]()
Potverdorie, ik moest toch een paar keer heel goed kijken!quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:10 schreef TC03 het volgende:
Dat in het logo van de Tour de France de letters 'our' een mannetje op een fiets vormen.
[afbeelding]
Het was me nog nooit eerder opgevallen, alhoewel ik wel het idee had dat ik hem wel eens vaker ergens gezien had.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:54 schreef Biancavia het volgende:
Ik kwam er pas heel laat achter dat die ouwe LOTR elf dezelfde acteur is als Mr. Smith van the Matrix.
[afbeelding]
[afbeelding]
Lol, je kunt er inderdaad twee mannetjes in zienquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:52 schreef __Saviour__ het volgende:
ik dacht eerst van waarom zit ie met z'n kop tegen het wiel aan, maar het moet dus andersom.
Mooi verzonnen, zulke logo's zijn de beste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |