quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:50 schreef CioccolatoFondente het volgende:
Een paar sterke gasten regelen om de herrieschopper een lesje te leren werkt ook niet altijd. Dat heb ik namelijk zelf ondervonden.
Ik had last van een agressieve, herrie makende zuipschuit van een buurman die graag in de hal piste. Afijn, schijtert als ik ben dus twee vechtersbazen geregeld om het wat in te toomen. Ik bel aan bij de buurman, blijken het ouwe (cel) maten te zijn.![]()
Gevolg, twee blauwe ogen, tand door lip, scheve neus en opgezwolle ballen. Daarnaast m'n tv, stereo en videorecorder gejat door de heren die ik 100 gulden had betaald om de buurman een lesje te leren.
Ik vond die van mij tijdens de grote zolderopruiming.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:21 schreef Jill-RMC het volgende:
Laatst toen ik een oude foto tegen kwam waar ik opstond met een bibberpen. (Bibberpen, je weet wel, jaar of 10 geleden helemaal in. Grote pen die bibberde en waar je mee kon schrijven in verschillende kleuren). Ik kreeg ineens een flashback naar het moment waarop ik de pen vol trots liet zien aan mn tantes en die toen helemaal in een scheur lagen en aan mn vader vroegen of dat "wel speelgoed voor kleine kinderen was." Op dat moment als lief klein onschuldig meisje snapte ik er nix van, maar nu ik er aan terug dacht snapte ik m ineens.
drommels!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:16 schreef murp het volgende:
dat ik laatst achter kwam dat de baron van bassie en adriaan, adriaan zelf was..![]()
Dat was wel heel erg aan het begin hequote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:16 schreef murp het volgende:
dat ik laatst achter kwam dat de baron van bassie en adriaan, adriaan zelf was..![]()
Dan wordt het nu tijd voor de volgende openbaring:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:36 schreef Grumpey het volgende:
Wat voor mij ook een hele openbaring was toen ik 8 was, dat australie best heel groot is, groter dan het hele continent van europa.
[afbeelding]
overigens kom ik er nu pas achter via die site dat australie evengroot als de VS is, en dat de afstand van perth naar de andere kant van het eiland 5.200 km is, enorm dus.
[afbeelding]
Zo heb ik hem wel eens gebruiktquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:21 schreef Jill-RMC het volgende:
Laatst toen ik een oude foto tegen kwam waar ik opstond met een bibberpen. (Bibberpen, je weet wel, jaar of 10 geleden helemaal in. Grote pen die bibberde en waar je mee kon schrijven in verschillende kleuren). Ik kreeg ineens een flashback naar het moment waarop ik de pen vol trots liet zien aan mn tantes en die toen helemaal in een scheur lagen en aan mn vader vroegen of dat "wel speelgoed voor kleine kinderen was." Op dat moment als lief klein onschuldig meisje snapte ik er nix van, maar nu ik er aan terug dacht snapte ik m ineens.
hoe bedoel je?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:14 schreef jna het volgende:
[..]
Dat was wel heel erg aan het begin he![]()
(dit om verwarring te voorkomen)
Inderdation.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:00 schreef teamlead het volgende:
Wiki de Viking
daar kom ik dus nu pas achter
bron?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:08 schreef jna het volgende:
[..]
Aan het begin van Bassie en Andriaan, later was iemand anders de baron
laat zn kop dan eens zien... adriaan als baron en de andere baron???quote:Op maandag 17 juli 2006 23:34 schreef DuranK het volgende:
Die baron was laatst op het nieuws want hij werd lastig gevallen door zatte studenten die drommels drommels drommels door de telefoon riepen![]()
Dat moet Paul van Gorcum geweest zijn, want als het Adriaan zou zijn, zou hij als Adriaan in het nieuws zijn en niet als baron.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:49 schreef murp het volgende:
[..]
laat zn kop dan eens zien... adriaan als baron en de andere baron???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |