Wat voor cup e.d. heb jij dan?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ga dr niet delen, en zeker niet als ze dikkere borsten heeft dan ik.
Ik pak zo de taxi en ga de stad in jaquote:Op maandag 3 juli 2006 22:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 fles Grolsch en 6 flesjes Bavaria
Ik weet zeker dat ik voor die titel in aanmerking zou komen als jullie zouden stemmen over de Ehv homo (Jerruh ff niet meegerekendquote:Op maandag 3 juli 2006 22:09 schreef amaranta het volgende:
Denk je dat Artic homo is?
Beugel natuurlijkquote:Op maandag 3 juli 2006 22:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik pak zo de taxi en ga de stad in ja
1pijpje grolsch, of een beugel grolsch?
Ik weet wel beter en het boeit me niet of anderen het van me denkenquote:
Ik zou eerlijk gezegd op iemand anders stemmen.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:57 schreef febster het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik voor die titel in aanmerking zou komen als jullie zouden stemmen over de Ehv homo (Jerruh ff niet meegerekend)
*stemt*quote:Op maandag 3 juli 2006 22:57 schreef febster het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik voor die titel in aanmerking zou komen als jullie zouden stemmen over de Ehv homo (Jerruh ff niet meegerekend)
Denk het niet, bb heeft al meerdere malen uitleg gegeven over jouw escapades dus.....quote:Op maandag 3 juli 2006 22:57 schreef febster het volgende:
[..]
Mex doet niet mee in de verkiezingquote:Op maandag 3 juli 2006 22:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd op iemand anders stemmen.
Jerruh daargelaten.
Dan hou ik het bij mijn vrouwquote:Op maandag 3 juli 2006 22:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
een uefa cup
ik heb denk ik een middelmatige c cup
Pfff, mijn escapades zijn meer dat ik teveel drink hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 23:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Denk het niet, bb heeft al meerdere malen uitleg gegeven over jouw escapades dus.....
Die woont ook samen met een vrouw en bedrijft daarmee, als het goed is, regelmatig de liefde dus ja, vrij logischquote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:03 schreef febster het volgende:
[..]
Die woont ook samen met een vrouw en bedrijft daarmee, als het goed is, regelmatig de liefde dus ja, vrij logisch
wat houden we over? Flow, r8al, Omega?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb het hier niet over Mex of Jerruh of Artic of Blieblie of Febster of Juup of Danpy
praxis polos?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
die praxis polos zijn niet flatteus he juup
onregelmatig dusquote:
read againquote:
Flow is een metroman, dat is hipquote:Op maandag 3 juli 2006 23:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
als ik niet beter zou weten
EN IK WEET WEL BETER
zou ik stemmen op FD
De enige keer dat jij mijn borsten hebt kunnen/mogen aanschouwen was ik in praxiskleren gehuldquote:
Dan lach ik me wel een dag een breukquote:Op maandag 3 juli 2006 23:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
EN IK WEET WEL BETER
zou ik stemmen op FD
Mooi zo.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik weet wel beter en het boeit me niet of anderen het van me denken![]()
ik op bluemanquote:Op maandag 3 juli 2006 23:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
EN IK WEET WEL BETER
zou ik stemmen op FD
Jaquote:Op maandag 3 juli 2006 23:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
als zou blijken dat FD wel bi-sexueel danwel homo is?
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:10 schreef amaranta het volgende:
Maar recentelijk ontdekten wel al dat FD vader is van het kind van Kelly Pfaff.
Die had al een vriendin voordat ie geboren wasquote:
Das het type kerel die struikelt over vriendinnen, en hoe dat weet niemandquote:Op maandag 3 juli 2006 23:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die had al een vriendin voordat ie geboren was
mijn plop is op...heb nog 1 flesje...bewaar ik voor morgenquote:Op maandag 3 juli 2006 23:10 schreef Juup© het volgende:
Plop zij er hier iets, en het was niet mijn achterste
Aha, alsof ik daar naar keekquote:Op maandag 3 juli 2006 23:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
De enige keer dat jij mijn borsten hebt kunnen/mogen aanschouwen was ik in praxiskleren gehuld
net zoals een vriend van rob, die kerel is echt lelijker dan een aap, maar heeft vriendinnen (en mooie met dikke tieten) bij de vleetquote:Op maandag 3 juli 2006 23:11 schreef febster het volgende:
[..]
Das het type kerel die struikelt over vriendinnen, en hoe dat weet niemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |