Heb jij 1000 euro voor me?quote:
Mietjequote:Op maandag 3 juli 2006 15:59 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Beter dan koken in je leren kleding....
Fuck wat is het heet straks ... zie er nu al tegenop.
Ik vind morgen ook prima. Desnoods 2 dagenquote:Op maandag 3 juli 2006 15:59 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Waarom niet morgen? Woensdag moet ik dingen doen enzo....
Handig, motorrijdenquote:Op maandag 3 juli 2006 15:59 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Beter dan koken in je leren kleding....
Fuck wat is het heet straks ... zie er nu al tegenop.
Omdat Joost gisteren vroeg of ik woensdag mee ga met hem en Bart naar het E3.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:59 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Waarom niet morgen? Woensdag moet ik dingen doen enzo....
Waar moest je heen dan?quote:Op maandag 3 juli 2006 16:04 schreef FlowDesign het volgende:
Ik wil cruise control in m'n auto. Bij lange afstanden rijden krijg ik pijn in m'n rechterbil![]()
Gisteren heb ik hele einden gereden met m'n linkervoet op het gaspedaal
Geef ff 8000 euro. Dan koop ik de 240 van mijn vader. Inclusief airco.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar koop je een echte auto (2e hands) voor waar de airco al in zit
Ach... zolang ik rijd is er weinig aan de hand. Maar stilstaan...... oh man. Sta je dan in je volledig zwart-lederen pakquote:
Ik krijg van die slapende voetzolen en kramp in m'n kuit van dat gasgeven op lange afstanden. En je portemonnee zit dan ook niet fijn. Dus ook eenmaal een cruisecontrol graagquote:Op maandag 3 juli 2006 16:04 schreef FlowDesign het volgende:
Ik wil cruise control in m'n auto. Bij lange afstanden rijden krijg ik pijn in m'n rechterbil![]()
Als ik moest kiezen dan wist ik het wel. Maar ik ben dan ook normaal.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:06 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb gewoon een peugeot 206 met airco.
En tankpas!.
Heb ik dan momenteel wel geen zak aan omdat ik met de trein ga, maar toch!.
Vrijdag ben ik van Eindhoven naar Lelystad op en neer gereden en gisteren van Goirle naar Hoek van Holland en weer terug.quote:
Dat is geen gaspedaal... dat noemen ze trappersquote:Op maandag 3 juli 2006 16:04 schreef FlowDesign het volgende:
Je gaat toch ook niet autorijden met je portemonnaie in je kontzak?quote:Op maandag 3 juli 2006 16:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik krijg van die slapende voetzolen en kramp in m'n kuit van dat gasgeven op lange afstanden. En je portemonnee zit dan ook niet fijn. Dus ook eenmaal een cruisecontrol graag.
quote:Op maandag 3 juli 2006 16:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen dan wist ik het wel. Maar ik ben dan ook normaal.
Ik rijd wel met ARKO lekker tussen de file doorquote:Op maandag 3 juli 2006 16:09 schreef r8ality het volgende:
Je gaat toch niet met die rijdende gele ramp op wielen. Zet het spoor een stukje uit en dan ben je vanavond om 23.00 wel thuis. Dan sta ik nog liever met een aircomobiel in de file.
Je wil niet weten hoeveel mensen ik gisteren op (SuperSport) motoren (op de snelweg) heb zien rijden met alleen een t-shirt en een korte broek aan. Ik denk dat sommigen zelfs met slippers aan rijdenquote:Op maandag 3 juli 2006 16:10 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik rijd wel met ARKO lekker tussen de file door
alle RITSEN kunnen openquote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 16:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik denk dat sommigen zelfs met slippers aan rijden![]()
teh l33tquote:Op maandag 3 juli 2006 16:21 schreef bleiblei het volgende:
Uit een testscript:
"One line appears in teh list with possible spool items."
Ik moest gelijk aan Little Gamers denken
Eensch.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:21 schreef FlowDesign het volgende:
Ik kan echt niet autorijden met slippers aan. Met blote voeten gaat nog beter maar dat is ook kut.
tis niet echt fijn rijden neequote:Op maandag 3 juli 2006 16:21 schreef FlowDesign het volgende:
Ik kan echt niet autorijden met slippers aan. Met blote voeten gaat nog beter maar dat is ook kut.
Daar heb ik geen ervaring meequote:Op maandag 3 juli 2006 16:22 schreef prittje.nl het volgende:
[..]
tis niet echt fijn rijden nee
maar rijden met hoge hakken is nog erger![]()
en wat zijn dan echte schoenen???quote:Op maandag 3 juli 2006 16:22 schreef ArTiC het volgende:
autorijden moet zowiezo met echte schoenen
Little Gamers
vrouwen moeten zowiezo niet autorijdenquote:Op maandag 3 juli 2006 16:22 schreef prittje.nl het volgende:
[..]
tis niet echt fijn rijden nee
maar rijden met hoge hakken is nog erger![]()
alles behalve slippers en hoge hakken enzoquote:
Goh, ik wist niet dat jij ook positieve eigenschappen hadquote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 16:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Goh, ik wist niet dat jij ook positieve eigenschappen had
Dit is al de tweedequote:
I know.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:06 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ach... zolang ik rijd is er weinig aan de hand. Maar stilstaan...... oh man. Sta je dan in je volledig zwart-lederen pak![]()
Ga eens op mijn kamer zittenquote:Op maandag 3 juli 2006 16:38 schreef FlowDesign het volgende:
Het is hier gewoon te warm om fatsoenlijk te kunnen nadenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |