Ik was nat, hij wilde droogblijven, en hij kwam aangerend ivb met de timerquote:Op maandag 3 juli 2006 15:20 schreef r8ality het volgende:
Wat sta je ontzettend krampachtig te doen op die foto trouwens. Heeft het mannelijke sujet soms een besmettelijke ziekte ofzo?.
http://fotoboek.fok.nl/r8alityquote:Op maandag 3 juli 2006 15:26 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Ik was nat, hij wilde droogblijven, en hij kwam aangerend ivb met de timer
Waar blijven jouw foto's?
dat doet ie toch alquote:Op maandag 3 juli 2006 15:28 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik klikte
Maar dat je ff je probleemzone toelicht aan de hand van een foto?
Niet voor linkse boomknuffelaars inderdaad.quote:
Lantaarnpaal knuffelaar was het toch?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Niet voor linkse boomknuffelaars inderdaad.
*meld. Kunnen we Senneke terug in het meer duwenquote:Op maandag 3 juli 2006 15:37 schreef FlowDesign het volgende:
Nondeju wat is het warm
Joost, gaan we nou woensdag naar E3 ?
studeren yo, noodzakelijk kwaad enzoquote:Op maandag 3 juli 2006 15:45 schreef r8ality het volgende:
We komen je wel halen. Als je vriendje tenminste niet meegaat.
Artic, de af en toe best komische helmonderquote:Op maandag 3 juli 2006 15:04 schreef ArTiC het volgende:
Als j het negeert gaat het misschien wel weg
Man the harpoons!!quote:Op maandag 3 juli 2006 15:43 schreef r8ality het volgende:
[..]
*meld. Kunnen we Senneke terug in het meer duwen.
Bouw een airco in?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:56 schreef r8ality het volgende:
Niet zeuren. Ik kook straks ook m'n donkergroene Volvo met leren bekleding uit.
Beter dan koken in je leren kleding....quote:Op maandag 3 juli 2006 15:56 schreef r8ality het volgende:
Niet zeuren. Ik kook straks ook m'n donkergroene Volvo met leren bekleding uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |