Tja, ik kijk eerder naar het geheel. Alles moet in proportie zijn. Dus geen klein ielig meiske met DD cup ofzo, of een gezet meiske met aa.quote:
Volgens mij heb ik je idd een keer in de Thomas gezien met warm weer en toen kon ik gelijk je navel ook begroeten iddquote:Op maandag 3 juli 2006 23:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer een lage decoleté aan
Weet jij hoe ontzettend het daar tocht bij die deur.quote:
Waarom verbaast mij dat niet?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:17 schreef febster het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb ook iets vrouwelijks.
10 euro per flesje is wel erg duur.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij mag al het bier uit mijn koelkast hebben voor 10 euro.
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:21 schreef febster het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je idd een keer in de Thomas gezien met warm weer en toen kon ik gelijk je navel ook begroeten idd
Dan sta ik na een slok of 3 je de rest van de avond zuur aan te kijken, en waarschijnlijk moet ik alquote:Op maandag 3 juli 2006 23:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waarom verbaast mij dat niet?
Ik ben een flink stuk ouder dan jou, maar toch zou ik wel eens een zuipwedstrijd tegen jou willen houden(met alleen grolsch dan he)
Warmbloedig hequote:Op maandag 3 juli 2006 23:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet jij hoe ontzettend het daar tocht bij die deur.
Ik had daar zelfs in de zomer 2 shirts over elkaar aan en een thermotrui
Dat je überhaupt dronken wordt van die limonade drankjesquote:Op maandag 3 juli 2006 23:25 schreef febster het volgende:
[..]
Dan sta ik na een slok of 3 je de rest van de avond zuur aan te kijken, en waarschijnlijk moet ik alna 2 bier puur om de smaak
Oke, wodka-jus dan?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:25 schreef febster het volgende:
[..]
Dan sta ik na een slok of 3 je de rest van de avond zuur aan te kijken, en waarschijnlijk moet ik alna 2 bier puur om de smaak
¤10,- voor 9 flesje bavaria (bocht) is VEEEL te duur.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:25 schreef amaranta het volgende:
9 flesjes bier
een aangebroken fles wijn
een aangebroken fles baileys
Het zijn bavaria flesjes en Wieckse Witte flesjesquote:Op maandag 3 juli 2006 23:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
¤10,- voor 9 flesje bavaria (bocht) is VEEEL te duur.
De rest lust ik niet.
Grolsch is een limonadedrankjequote:Op maandag 3 juli 2006 23:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat je überhaupt dronken wordt van die limonade drankjes
Die zooi die hij drinkt..breezer stuffquote:
Krijg ik wel weg denk ik, ik krijg over het algemeen alles wel weg zolang het geen bier is.quote:
Tequila my friend, tequilaquote:Op maandag 3 juli 2006 23:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat je überhaupt dronken wordt van die limonade drankjes
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het zijn bavaria flesjes en Wieckse Witte flesjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |