Er zijn homo's die pas op latere leeftijd hun gevoelens serieus nemen.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die had al een vriendin voordat ie geboren was
Er is nog hoopquote:Op maandag 3 juli 2006 23:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
net zoals een vriend van rob, die kerel is echt lelijker dan een aap, maar heeft vriendinnen (en mooie met dikke tieten) bij de vleet
Ik ben niet zo van het depri zijn. Ik word in Sittard en op stadions raar aangekeken als ik soms iets te enthousast inleef in de muziek op mijn ipod, en dus mee neurie/zing/dansquote:
Veel homo's hebben iets vrouwelijks, en dat trekt (raar maar waar) vrouwen aan.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:11 schreef febster het volgende:
[..]
Das het type kerel die struikelt over vriendinnen, en hoe dat weet niemand
Deze is te makkelijk om in te koppenquote:Op maandag 3 juli 2006 23:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Er zijn homo's die pas op latere leeftijd hun gevoelens serieus nemen.
En ik heb mijn gevoelens al lang geleden serieus genomen en ben dus hetero
Zou ik niet kunnen. Als ik bier heb, moet het op ook.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn plop is op...heb nog 1 flesje...bewaar ik voor morgen![]()
Zelfbeheersing Juup, *zennnn*quote:Op maandag 3 juli 2006 23:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zou ik niet kunnen. Als ik bier heb, moet het op ook.
Jij bent gefrustreerd over jouw boezem he?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
net zoals een vriend van rob, die kerel is echt lelijker dan een aap, maar heeft vriendinnen (en mooie met dikke tieten) bij de vleet
Tssssquote:Op maandag 3 juli 2006 23:14 schreef amaranta het volgende:
Juup ik heb wel bier het is alleen geen Grolsch.
1,50 oer flesje
Geloof me, ik heb ook iets vrouwelijks, en qua aantrekkingskracht heb ik de laatste jaren ook niet te klagen, maar tis eigenlijk wel altijd vriendschappelijk.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Veel homo's hebben iets vrouwelijks, en dat trekt (raar maar waar) vrouwen aan.
nee ik ben gefascineerd door tietenquote:Op maandag 3 juli 2006 23:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij bent gefrustreerd over jouw boezem he?
Schijt aan een ander, het gaat er om of jij het naar je zin hebt.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:14 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het depri zijn. Ik word in Sittard en op stadions raar aangekeken als ik soms iets te enthousast inleef in de muziek op mijn ipod, en dus mee neurie/zing/dans
Kan me de boezem van haar niet direct herinneren, maar kan me ook niet herinneren dat ze plat was. En C is prima natuurlijkquote:Op maandag 3 juli 2006 23:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij bent gefrustreerd over jouw boezem he?
Ik ben impulsief. EN al i k eenmaal begin met drinken stop ik niet totdat ik vol zit (en dat duurt lang) of totdat ik neerval.quote:
Join the club.quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:18 schreef febster het volgende:
[..]
Kan me de boezem van haar niet direct herinneren, maar kan me ook niet herinneren dat ze plat was. En C is prima natuurlijk
Ik doe het er niet minder om hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 23:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Schijt aan een ander, het gaat er om of jij het naar je zin hebt.
Beidequote:
Niet bij de praxis iig.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer een lage decoleté aan
Jij mag al het bier uit mijn koelkast hebben voor 10 euro.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij haalt nu nog 8 grolsch beugels, en ik kom ze dan gratis opdrinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |