De keuken badkamer en toilet is inderdaad gedeeld, maar dat had ik toch vermeld in de OP?quote:Op maandag 3 juli 2006 13:19 schreef kroegtijger het volgende:
10m2?? da's niet zo heel veel.... ik neem aan dat keuken en badkamer e.d. gesamelijk is? En wat moet er nog meer je kamer in?? bed, buro, kast, tv, etc?? maar op zich wel te doen. Heb zelf een tijdje op kamers gezeten wat bij elkaar zo'n 15m2 was, en dat ging prima.
Dankjewel Ivetje, maar Tilburg is wel een beetje uit de route en ik wil hem graag naar mijn eigen manier inrichten. Nogmaals bedanktquote:Op maandag 3 juli 2006 17:12 schreef ivetje het volgende:
Ik heb eventueel nog een boekenkast over zoals jij daar aangeeft. Op te halen in Tilburg momenteel, maar na mijn vakantie kan het ook in Vianen (moet ik hem even ophalen in Tilburg).
Voor 10 euro mag je hem hebben hoor
Gejat zijnquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:21 schreef ivetje het volgende:
Wat doet die gele ikea-tas bij jou thuis??
En dan te bedenken dat je voor 50 cent of een euro de blauwe kan kopen...je bent een crimineel voor een euroquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Gejat zijn
Ik had hem in mijn tas gedaan om het voor later te gebruiken.
Eenmaal thuis had ik em al.
idd haha.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:37 schreef Mikkie het volgende:
Wat een verschrikkelijk tafelkleedje is dat zeg
Dat van die blauwe tas wist ik niet echt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:33 schreef ivetje het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je voor 50 cent of een euro de blauwe kan kopen...je bent een crimineel voor een euro![]()
Ziet er wel leuk uit overigens, en alles past er nog in ook. Dat had ik eigenlijk niet verwacht als ik zo hoorde wat je er allemaal in wilde zetten. Maar goed gedaan zo![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:37 schreef Mikkie het volgende:
Wat een verschrikkelijk tafelkleedje is dat zeg
Leuk, Utrecht!quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:23 schreef The6thgate het volgende:
[..]
[quote]ik ben vandaag begonnen met verhuizen naar mn kamer in utrecht. eerst naar ikea gereden om een bed+matras te bestellen. vervolgens een klerenkast+boekenkast(al eerder bij ikea gehaald) en een bankje in mn kamer gedropt
Hoe groen?quote:en 1 groene muur wit geschilderd.
Succes met het in elkaar zetten, over het algemeen is het vrij makkelijk met een gebruiksaanwijzing erbij.quote:zaterdag moet ik weer terug en wordt mn bed tussen 8 en 18 bezorgdfijn dat ik uit maastricht moet komen dus dat wordt een extreem vroeg en lang dagje.....denk dat ik maar mn tv meeneem om me de hele dag te vermaken mochten die kasten snel in elkaar zitten
Fijn he, die Trust boxjes?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Mijn studeer/eet/ontvangsthoekje:
[afbeelding]
stolmen hoogslaper+matras, expedit boekenkast (2x4 vakjes) en de anebode klerenkast (maar dan 1 smalle met planken). oh ja en een wasmandquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:41 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Leuk, Utrecht!
Is er ook een IKEA in Utrecht ook? Welke producten heb je precies gekocht en waarom bij IKEA? Ik ben altijd beniewd naar de beweegredenen van mensen rond een aankoop.
zegmaar limegroen, maar dan net wat groenerquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:41 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hoe groen?
70 euroquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:41 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hoe duur kost het bezorgen als ik vragen mag?
Stolmen Hoogslaper plus matras.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:33 schreef The6thgate het volgende:
[..]
stolmen hoogslaper+matras, expedit boekenkast (2x4 vakjes) en de anebode klerenkast (maar dan 1 smalle met planken). oh ja en een wasmand
[..]
zegmaar limegroen, maar dan net wat groenerniet echt mijn kleur. heb nu gewoon alle muren wit, mss ooit nog wat anders.
[..]
70 eurokwam ook nog extra bij doordat ik op de 1e etage woon. het is dat ik geen keus heb....ons busje is te klein en we hebben geen trekhaak
Plundra. 1 dag nadat ik heb gewinkeld, jammer hoor!quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:44 schreef Adelante het volgende:
Stolmen hoogslaper is nu in de plundra! (uitverkoop), kun je meteen die gejatte gele tas terug brengen
Moet je daar niet zo'n aparte rail voor op het dak voor hebben?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan bind je toch dingen op het dak? Ik heb met onze station alles naar binnen gepropt, tot tussen de voorstoelen door. Een aantal lange dingen op het dak, matras op het dak, dan kom je er zonder aanhanger ook.
klopt daarom nam ik die ook. ik was eerst van plan de tromso te kopen tot ik zag dat deze maar 20 euro duurder is en op zich wel wat steviger oogt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:44 schreef Adelante het volgende:
Stolmen hoogslaper is nu in de plundra! (uitverkoop), kun je meteen die gejatte gele tas terug brengen
ik heb 2 vakken in de breedte en 4 hoog. een grotere variant nam net wat teveel ruimte in. deze kast is iig qua layout erg handig aangezien ik allerlei verschillende dingen erin moet dumpen (van pannen tot deoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:31 schreef ivetje het volgende:
Je hebt dan idd een imperial nodig op je auto
The6thgate: Die expedit boekenkast is geweldig!! Wij hebben hem ook, zie fotoWelke heb jij, 5 vakken of de 4 vakken-uitvoering? Het in elkaar zetten is trouwens wel een hels karwei
[afbeelding]
Ik heb zelf ook een aneboda-kast op onze extra slaapkamer en een ladenkast ervan op onze eigen slaapkamer. Vind het nog wel meevallen qua lelijkheidquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:06 schreef The6thgate het volgende:
die klerenkast kan mooier idd, maar hij is erg smal en dat bespaart dus ruimte aangezien mn kamer klein is. die van mij is dus idd die van de foto, maar dan voor de helften alleen met planken
[..]
ik heb 2 vakken in de breedte en 4 hoog. een grotere variant nam net wat teveel ruimte in. deze kast is iig qua layout erg handig aangezien ik allerlei verschillende dingen erin moet dumpen (van pannen tot deo).
Een imperial, is dat moeilijk te bevestigen of duur?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:31 schreef ivetje het volgende:
The6thgate: Die expedit boekenkast is geweldig!! Wij hebben hem ook, zie fotoWelke heb jij, 5 vakken of de 4 vakken-uitvoering? Het in elkaar zetten is trouwens wel een hels karwei
[afbeelding]
Die fatboyquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:31 schreef ivetje het volgende:
[afbeelding]
Succes met de voorbereidingen!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:06 schreef The6thgate het volgende:
[..]
klopt daarom nam ik die ook. ik was eerst van plan de tromso te kopen tot ik zag dat deze maar 20 euro duurder is en op zich wel wat steviger oogt.
die klerenkast kan mooier idd, maar hij is erg smal en dat bespaart dus ruimte aangezien mn kamer klein is. die van mij is dus idd die van de foto, maar dan voor de helften alleen met planken
[..]
ik heb 2 vakken in de breedte en 4 hoog. een grotere variant nam net wat teveel ruimte in. deze kast is iig qua layout erg handig aangezien ik allerlei verschillende dingen erin moet dumpen (van pannen tot deo).
over de imperial op het dak....we hebben geen rail op het busje zitten. en of ik geld teveel heb....nee maar ik betaal het niet zelf![]()
dat in elkaar zetten moet ik ook nog ff zienvertrek morgen om 5.30
als ik in utrecht ben schilderen en daarna de kasten in elkaar zetten en hopen dat mn bed een beetje vroeg komt
Die boxen vind ik erg lelijk ogen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:15 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een aneboda-kast op onze extra slaapkamer en een ladenkast ervan op onze eigen slaapkamer. Vind het nog wel meevallen qua lelijkheid
Hebben ze die expedit dan ook nog in andere formaten? Ik dacht dat het 4x4 of 5x5 was, dat is iig het enige wat ik heb zien staanMaar idd, je moet er de ruimte voor hebben, en de 4x4 vond ik er niet uit zien. Hij is te hoog om als dressoir door te gaan, maar te laag voor een gewone kast omdat je erop kan kijken. Vond dat erg lelijk.
En idd, het zijn hele handige kasten want je kan er echt vanalles in kwijt. Owja, als je dingen erin wil doen die er rommelig uitzien. Ze hebben bij ikea manden of van die boxen (zie mijn foto) die er precies inpassen, zijn ook vreselijk handig.
Onze hele woonkamer is erg strak, dus dan staan rieten manden daar niet bij. Vandaar die doorzichtige boxenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Die boxen vind ik erg lelijk ogen.
Manden zou ik overwegen.
Wat zou ik er eventueel aan kunnen doen (kleine ingreep) om het geheel wat kleuriger maar ook nog steeds duidelijk en niet te druk, waardoor het dus kleiner lijkt, te maken?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Je kamer ziet nog wel wat witjes hoor..
Die doorzichtige boxen veranderen in ieder geval niet de chaos die je probeert weg te werken, sorry.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:07 schreef ivetje het volgende:
[..]
Onze hele woonkamer is erg strak, dus dan staan rieten manden daar niet bij. Vandaar die doorzichtige boxenOp de foto lijken ze trouwens veel blauwer dan ze zijn hoor.
En een imperial kan volgens mij alleen maar als je al 2 van die rail-dingen op je auto hebt. Daar kan je dan van die " balken" voor kopen die je er dwars op bevestigd. Je kan dus niet op een auto zonder imperial er 1 zetten volgens mij
Geloof me, als ik de dingen die er inliggen zo los in de kast leg is het een veel grotere zooiquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Die doorzichtige boxen veranderen in ieder geval niet de chaos die je probeert weg te werken, sorry.
Nou, geef de muren een kleurtje zou ik zeggen..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Wat zou ik er eventueel aan kunnen doen (kleine ingreep) om het geheel wat kleuriger maar ook nog steeds duidelijk en niet te druk, waardoor het dus kleiner lijkt, te maken?
Dankje..quote:P.S. Mooie website! Exposeer je ook?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:11 schreef ivetje het volgende:
[..]
Geloof me, als ik de dingen die er inliggen zo los in de kast leg is het een veel grotere zooiEn dat het er in die boxen rommelig uitziet vind ik niet zo erg, zolang het maar niet door de hele kamer slingert ben ik al lang blij. Zitten bijvoorbeeld handleidingen en post in etc, verder nog lampen, kaarten en 1 bak met allerlei zooitjes
Mijn kamer moet ruim lijken omdat ik rust wil in mijn kamer. Anders ga ik voor de knusheid wel naar een bruin café. Toch bedankt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, geef de muren een kleurtje zou ik zeggen..
Het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar waarom moet je kamer ruim lijken?? Is gezelligheid niet belangrijker??
En waarom is een bruin café zo gezellig denk je??
[..]
Dankje..![]()
Uhmm, nee. M'n laatste expositie is lang geleden...
Ik denk dat het het schilderijtje wordtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:46 schreef ivetje het volgende:
Als je een lichte kleur zoals lichtblauw of geel ofzo gebruikt wordt je kamer niet "kleiner" hoor. Bij donkere kleuren wel, zoals rood, donkerpaars etc. Je zou dus 1 muur een fris kleurtje kunnen geven of iets met sjablonen ofzo doen in een bepaalde kleur.
Verder helpt een schilderijtje ook al een hele hoop hoor
Je kan ook lichte kleuren nemen?? Heb ik in mijn woonkamer gedaan omdat ik graag films kijk vanwege het camerawerk enzo. En dan heb ik liever niet dingen om m'n tv staan die ook de aandacht trekken van m'n ogenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Mijn kamer moet ruim lijken omdat ik rust wil in mijn kamer. Anders ga ik voor de knusheid wel naar een bruin café. Toch bedankt.
Misschien dat ik toch de boekenkast van een likje verf ga voorzien. Nog even nadenken welke kleur dit moet worden.
Op jouw kamer??quote:Zou je het wel leuk vinden om te gaan exposeren?
quote:Op zondag 9 juli 2006 17:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Nee, bekijk je website bij krabbels![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |