quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:11 schreef ivetje het volgende:
[..]
Geloof me, als ik de dingen die er inliggen zo los in de kast leg is het een veel grotere zooiEn dat het er in die boxen rommelig uitziet vind ik niet zo erg, zolang het maar niet door de hele kamer slingert ben ik al lang blij. Zitten bijvoorbeeld handleidingen en post in etc, verder nog lampen, kaarten en 1 bak met allerlei zooitjes
Mijn kamer moet ruim lijken omdat ik rust wil in mijn kamer. Anders ga ik voor de knusheid wel naar een bruin café. Toch bedankt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, geef de muren een kleurtje zou ik zeggen..
Het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar waarom moet je kamer ruim lijken?? Is gezelligheid niet belangrijker??
En waarom is een bruin café zo gezellig denk je??
[..]
Dankje..![]()
Uhmm, nee. M'n laatste expositie is lang geleden...
Ik denk dat het het schilderijtje wordtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:46 schreef ivetje het volgende:
Als je een lichte kleur zoals lichtblauw of geel ofzo gebruikt wordt je kamer niet "kleiner" hoor. Bij donkere kleuren wel, zoals rood, donkerpaars etc. Je zou dus 1 muur een fris kleurtje kunnen geven of iets met sjablonen ofzo doen in een bepaalde kleur.
Verder helpt een schilderijtje ook al een hele hoop hoor
Je kan ook lichte kleuren nemen?? Heb ik in mijn woonkamer gedaan omdat ik graag films kijk vanwege het camerawerk enzo. En dan heb ik liever niet dingen om m'n tv staan die ook de aandacht trekken van m'n ogenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Mijn kamer moet ruim lijken omdat ik rust wil in mijn kamer. Anders ga ik voor de knusheid wel naar een bruin café. Toch bedankt.
Misschien dat ik toch de boekenkast van een likje verf ga voorzien. Nog even nadenken welke kleur dit moet worden.
Op jouw kamer??quote:Zou je het wel leuk vinden om te gaan exposeren?
quote:Op zondag 9 juli 2006 17:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Nee, bekijk je website bij krabbels![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |