uh ja hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 13:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou ik ga nieuwe autoradio en speakers kopen maar ik kan dat niet inbouwen so I need some help....zit je op MSN nu?
heheh je wil niet weten wat wij doen als we moeten komen voor een vogel in de schoorsteen..quote:Op maandag 3 juli 2006 13:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha vraag of JP z'n brandweerpak aantrekt en als een echte held de vogel red uit de schuur
quote:Op maandag 3 juli 2006 15:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
heheh je wil niet weten wat wij doen als we moeten komen voor een vogel in de schoorsteen.... Voorzichtig eruit en in een doos...En op de kazerne kop eraf en in de kliko..
Klinkt vreemd maar zo gaat het echt.![]()
De groene of de grijze Kliko?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:00 schreef jpjedi het volgende:
.En op de kazerne kop eraf en in de kliko..
wie spaart er vogelhoofdjes bij jullie op de kazerne danquote:Op maandag 3 juli 2006 15:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
heheh je wil niet weten wat wij doen als we moeten komen voor een vogel in de schoorsteen.... Voorzichtig eruit en in een doos...En op de kazerne kop eraf en in de kliko..
wat is daarvoor de reden dan?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 juli 2006 14:08 schreef Sickert het volgende:
beetje naar het hokje van Ferdi zn meisje gekeken
[afbeelding]
zie hier Wokkie in zn 2 verdiepings appartementje
Niet lullig bedoeld maar je hebt geen idee waarom deze topic reeks er is he ?quote:Op maandag 3 juli 2006 14:00 schreef pkwarts het volgende:
Die andere topics zal ik nu even op slot doen en laten we het dan maar weer over BF2 hebben
mooie blauwe kast...quote:Op maandag 3 juli 2006 14:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
uh ja hoor
maar weet niet precies wat je allemaal wil![]()
kom op msn dan slet!
trouwens had nog wat in elkaar geknutseld voor Wokkie
beetje naar het hokje van Ferdi zn meisje gekeken
[afbeelding]
zie hier Wokkie in zn 2 verdiepings appartementje
quote:Op maandag 3 juli 2006 17:08 schreef UnleashMitch het volgende:
We hebben 1 regel en dat is offtopic = BF2
denk het mooi niet ben vanaf 4 uur al bezig met me mountainbike te fixen voor de vakantie en daar ga ik vanaaf ook nog mee verder en aangezien jij al een tijd bezig bent me je pc te "backupen"quote:Op maandag 3 juli 2006 15:22 schreef Timminater het volgende:
[..]
wie spaart er vogelhoofdjes bij jullie op de kazerne dan![]()
drbravo, ben vandaag langer buiten geweest dan jou hoor, en dat weet ik wel heel zeker.
JP, welke betalingen heb je al ontvangen ???
zeg je helemaal verkeerd, pc staat te backuppen boven, en ik zit lekker buiten op het terras te DS-enquote:Op maandag 3 juli 2006 17:26 schreef drbravo het volgende:
[..]
denk het mooi niet ben vanaf 4 uur al bezig met me mountainbike te fixen voor de vakantie en daar ga ik vanaaf ook nog mee verder en aangezien jij al een tijd bezig bent me je pc te "backupen"![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 17:08 schreef UnleashMitch het volgende:
We hebben 1 regel en dat is offtopic = BF2
hey homo, flikker op, je staat op mijn poot, je lijkt mijn nicht wel!quote:Op maandag 3 juli 2006 17:22 schreef RudyCarell het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het hier de laatste weken wel een erg hoog Libelle-niveau heeft gekregen...
We kunnen dus als BF2-ers best wel eens vaker:
HOMO'S
zeggen...
quote:Op maandag 3 juli 2006 11:17 schreef Timminater het volgende:
nu net wakker, lekker tiesto goed hard opstaan met subwoofer op 30% om effe wakker te worden, moet zeggen werkt goed
ik welquote:Op maandag 3 juli 2006 13:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Make Love, Not War!
Kevin jij bent vast wel handig met autoradio's en speakers?
quote:Kevin Betaald
JP auto voor 3 personen extra Betaald
Lies Betaald
Veermans rijd met punisher mee Betaald
Frank auto voor 3 personen extra
Raffie Betaald
Ferdi Betaald
RudyCarell Betaald
Timminater Betaald
Kogelvoer (onder voorbehoud)
Postman Betaald
Razorback Betaald