Brandweer Velsenquote:
Misschien helpt het als ik zeg dat het op een dag als vandaag geen reet uitmaakt wat voor kleur hij heeft ? Gister ook zo bloed heet in de auto.. nou die airco heeft goed z'n werk gedaan !quote:Op zondag 2 juli 2006 13:14 schreef Incolumis het volgende:
net efe aan de auto zitten sleutelen, wat is het dan heet als je een zwarte auto hebt![]()
en bloed is goed hequote:Op zondag 2 juli 2006 18:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo ook weer bijgelezen.
Heb vandaag een rustdag.
Gisteren paar uur in de stad gelopen en vanalles en nog wat gekocht, waaronder een horloge. Ik was er niet naar op zoek, maar ineens zag ik hem leggen en dacht die is wel leuk.
Later nog eens terug gekomen en gevraagd of ik hem even mocht zien. De verkoopster haalt hem uit de vintrine en ik voel even doe hem om mijn pols en zeg:"Ik neem hem."
Soms ben ik veelste impulsief met aankopen
Gisteravond ook nog een feestje gahad en toen ben ik nog met mijn blote voeten door de tuin gelopen, niet wetende dat er allemaal doornen/naalden in lagen.
Pincet heeft overuren gemaakt en nu heb ik best wel last van mijn voeten
Pijn is fijn
Gefeliquote:Op zondag 2 juli 2006 22:09 schreef UnleashMitch het volgende:
*huisje heeft![]()
Meer volgt nog, nu eerst 24 kijken met
Ik ruik hier een house warming party!!quote:Op zondag 2 juli 2006 22:09 schreef UnleashMitch het volgende:
*huisje heeft![]()
Was inderdaad weer een zeer geslaagd dagje. Helaas gaat zo'n dagje strand altijd gepaard met file maar ja dat hoort er bij als je in Nederland naar het strand wilt gaan. Het heeft onze dag in ieder geval NIET verpestquote:Op zondag 2 juli 2006 22:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo terug van een dagje strand! Was supergezellig!!
Ik ookquote:
Noordwijk, altijd gezellig... Waar ga je ergens heen?quote:Op maandag 3 juli 2006 09:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ook
Vrijdag lekker vrij en dan met het team gaan we het hele weekend Noordwijk onveilig maken
quote:Op maandag 3 juli 2006 09:36 schreef escape_nl het volgende:
Wie zijn die 2 jongens op de laaste foto?
Links inderdaad Frankquote:Op maandag 3 juli 2006 09:36 schreef escape_nl het volgende:
Wie zijn die 2 jongens op de laaste foto?
het is dat je het zelf zegtquote:Op maandag 3 juli 2006 09:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Met gele shirt ben ik. En nee ik moet niet poepen
quote:
nou het vliegen met mij was op Midnight sun. toch een paar keer de bomen ingevlogenquote:Op maandag 3 juli 2006 09:36 schreef escape_nl het volgende:
Gisteren lekker gevolgen met puni, 6 potjes gespeeld, 4 x goud, 1 x zilver en 1 x brons.
good Job Fredjequote:Op zondag 2 juli 2006 22:09 schreef UnleashMitch het volgende:
*huisje heeft![]()
Eet jij nou maar een keer je bord leegquote:
zijn er hier wel een paar hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 11:49 schreef staticdata het volgende:
vraag me af of er mensen zijn die nooit buitenkomen
en raketjes zijn lekker
ik heb de meeste uren gespeeld dus het zal wel op mij slaan, 1577 uur om precies te zijn.quote:
dat is wel nodig met al dat bf2 gelulquote:Op maandag 3 juli 2006 12:10 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ik heb de meeste uren gespeeld dus het zal wel op mij slaan, 1577 uur om precies te zijn.
Ik zal maar een discussie ontketenen hierzo om een beetje leven in de bouwerij
te brengen
Ja leuk, discussie!quote:Op maandag 3 juli 2006 12:10 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ik heb de meeste uren gespeeld dus het zal wel op mij slaan, 1577 uur om precies te zijn.
Ik zal maar een discussie ontketenen hierzo om een beetje leven in de bouwerij
te brengen
dus er zijn mensen die nooit naar buiten gaan voor school,werk, of wat dan ook. dan ben ik benieuwd wie die boffer is.quote:
timminaterquote:Op maandag 3 juli 2006 12:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
dus er zijn mensen die nooit naar buiten gaan voor school,werk, of wat dan ook. dan ben ik benieuwd wie die boffer is.
ben toch wel benieuwd wie sickie in gedachte had dan. die tekst is niet zonder intentie geschreven![]()
Dus pc uit het jaar 0, en een besturingsprogramma uit 2007.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:48 schreef drbravo het volgende:
maar ik heb dan ook een pc die uit het jaar 0 komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |