Zo laat nog????? Kindjes op een basisschool?? Sjeempie .. dat was vroeger wel anders ..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:49 schreef Razorback het volgende:
Kut basischool kindjes hebben hier feest op school, gvd ga slapen of draai fatsoenlijke muziek dan, Oooh pizza, pizza, pizza![]()
Het was bijna niet doorgegaan. Jp's pieper ging om 00:00 uur weer .. gelukkig kon hij daar onderuit komen. Hij was al zo enorm moe! Als hij toen weer was gegaan en tot 6 uur had moeten sjouwen dan had hij vandaag een dag nodig gehad om bij te komen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 08:21 schreef UnleashMitch het volgende:
Tandjes poetsen en op naar JP
Racen op de Ring Remblokken vervangen
Het lijkt me echt vreselijk dat onregelmatige werk. Zit je net lekker thuis moet je maar hopen dat je niet opgeroepen wordt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 08:36 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Het was bijna niet doorgegaan. Jp's pieper ging om 00:00 uur weer .. gelukkig kon hij daar onderuit komen. Hij was al zo enorm moe! Als hij toen weer was gegaan en tot 6 uur had moeten sjouwen dan had hij vandaag een dag nodig gehad om bij te komen.
En nu was de kans groot dat hij om 6 uur weer nodig zou zijn geweest maar de pieper is GELUKKIG niet gegaan...
dan moet je niet bij de brandweer gaan hequote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Het lijkt me echt vreselijk dat onregelmatige werk. Zit je net lekker thuis moet je maar hopen dat je niet opgeroepen wordt.Geef mij maar lekker vaste tijden dan zonder bang te zijn dat je pieper afgaat.
Denk dat het best vervelend is of niet?
Tja... maar misschien vind hij brandjes blussen wel heel leuk! Of hij dacht Lies vind mannen in pak heel sexyquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:24 schreef dekkered het volgende:
[..]
dan moet je niet bij de brandweer gaan he
Tja de mappen die er nu instaan zijn het leukst, de rest vind ik 3x niks!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:34 schreef escape_nl het volgende:
Ik wil graag voor vanavond de roulatie weer eens veranderen zoals beloofd, elke maand andere mappen dus bij deze geef je voorkeur maar door en ik zal er een mix van maken voor de aankomende maand.
antiek, maar niemand heeft tegenwoordig nog een gameport in zijn pcquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:42 schreef drbravo het volgende:
@ timminater
heb strouwens me ouwe joystick weer gevonden
lag achter me bed in een doos
Daarvoor zijn gordijnen uitgevondenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
![]()
Gister in Bibelot gewerkt...was gezellige avond, wel lang! Van 19:00 t/m 05:00 uur...
En dan is het al licht als je in bed ligt, dat vind ik zo erg he...
je moet je ogen ook dicht doen als je wilt slapenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
![]()
Gister in Bibelot gewerkt...was gezellige avond, wel lang! Van 19:00 t/m 05:00 uur...
En dan is het al licht als je in bed ligt, dat vind ik zo erg he...
X-Fi kaart?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik heb ff zitten kloten bij me geluidsinstellingen in Bf2... heb het nu op HARDWARE ipv SOFTWARE gezet... geluid klinkt een stuk beter maar het schieten hoor je nu veel harder dan de rest. Wil ik mezelf horen lopen dan moet ik me geluid een stuk harder zetten waardoor het schieten veel TE hard klinkt... Is dit te veranderen?
Helaas heb ik geen gordijnen die geen licht doorlatenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:50 schreef Razorback het volgende:
[..]
Daarvoor zijn gordijnen uitgevonden![]()
Fushe Pass 64quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:34 schreef escape_nl het volgende:
Ik wil graag voor vanavond de roulatie weer eens veranderen zoals beloofd, elke maand andere mappen dus bij deze geef je voorkeur maar door en ik zal er een mix van maken voor de aankomende maand.
nou denk dat je het zelf dan niet beseft, want heb je het wel regelmatig horen zeggen hoor. misschien dat je er nu op gaat letten als je het zegtquote:
je stopt met bofquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:57 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
vanavond voorlopig mn laatste rondje oorlog(zie bibber pakt zn biezen op bof),dus mij maakt het niet uit
cool, kom straks nog ff kijkenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:18 schreef escape_nl het volgende:
Heb net Zatar, Kubra en Daqing erin gezet
Inderdaad heerlijk dagje! Met Ferdi die ook genoten heeft volgens mij. Zo'n dag was ook leuk geweest voor Kef en Veertje. Hopelijk durven ze nog eens mee voor een herkansingquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:05 schreef jpjedi het volgende:
Heerlijk Ringdagje gehad en nu eens zonder pech. Nu maar eens relaxen en hopen dat ik niet meer hoef op te komen voor nablussen want daar zijn ze nog steeds mee bezig.
quote:Frank zegt:
Der liggen vast wat dikke tieten op het strand
JeePee zegt:
nou dan neem je camera maar mee
JeePee zegt:
JeePee zegt:
dan hebben de rest van de boffers er ook nog wat aan
we willen foto's zien van je toekomstige huisjequote:Op zondag 2 juli 2006 10:37 schreef UnleashMitch het volgende:![]()
Vandaag niet naar het strand
![]()
Over een minuutje of 10 op weg voor een bezichtiging van een grote bovenwoning in ArnhemBen benieuwd !
JP staat overigens zo vast als een huis op weg naar het strandIn de tunnel dus ook nog eens zonder zon
Arme JP
Ringen was idd superen ook dat was allemaal Voske z'n schuld.
Nepgamersquote:Op zondag 2 juli 2006 12:04 schreef -Raffie- het volgende:
iedereeen zit lekker buiten te genieten van het mooie weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |