Fushe Pass 64quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:34 schreef escape_nl het volgende:
Ik wil graag voor vanavond de roulatie weer eens veranderen zoals beloofd, elke maand andere mappen dus bij deze geef je voorkeur maar door en ik zal er een mix van maken voor de aankomende maand.
nou denk dat je het zelf dan niet beseft, want heb je het wel regelmatig horen zeggen hoor. misschien dat je er nu op gaat letten als je het zegtquote:
je stopt met bofquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:57 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
vanavond voorlopig mn laatste rondje oorlog(zie bibber pakt zn biezen op bof),dus mij maakt het niet uit
cool, kom straks nog ff kijkenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:18 schreef escape_nl het volgende:
Heb net Zatar, Kubra en Daqing erin gezet
Inderdaad heerlijk dagje! Met Ferdi die ook genoten heeft volgens mij. Zo'n dag was ook leuk geweest voor Kef en Veertje. Hopelijk durven ze nog eens mee voor een herkansingquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:05 schreef jpjedi het volgende:
Heerlijk Ringdagje gehad en nu eens zonder pech. Nu maar eens relaxen en hopen dat ik niet meer hoef op te komen voor nablussen want daar zijn ze nog steeds mee bezig.
quote:Frank zegt:
Der liggen vast wat dikke tieten op het strand
JeePee zegt:
nou dan neem je camera maar mee
JeePee zegt:
JeePee zegt:
dan hebben de rest van de boffers er ook nog wat aan
we willen foto's zien van je toekomstige huisjequote:Op zondag 2 juli 2006 10:37 schreef UnleashMitch het volgende:![]()
Vandaag niet naar het strand
![]()
Over een minuutje of 10 op weg voor een bezichtiging van een grote bovenwoning in ArnhemBen benieuwd !
JP staat overigens zo vast als een huis op weg naar het strandIn de tunnel dus ook nog eens zonder zon
Arme JP
Ringen was idd superen ook dat was allemaal Voske z'n schuld.
Nepgamersquote:Op zondag 2 juli 2006 12:04 schreef -Raffie- het volgende:
iedereeen zit lekker buiten te genieten van het mooie weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |