Eigenlijk Steven Demetrious Georgious of zoietsquote:Op maandag 3 juli 2006 16:41 schreef GLO het volgende:
Eigenlijk Yusuf Islam
te laat gekeken, te druk aan 't werk
Neleos +1quote:Op maandag 3 juli 2006 16:39 schreef Neleos het volgende:
Cat Stevens?
Haha, ja, ook. Maar ik bedoel dat-ie in de hoedanigheid van Yusuf Islam op de foto stond.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:42 schreef Neleos het volgende:
[..]
Eigenlijk Steven Demetrious Georgious of zoiets![]()
Hij is ietwat misleidend inderdaad.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ken 'm ook, en volgens mij is de hoes niet representatief voor het genre, klopt dat?
quote:As with anyalbum,
requires at least a few listens to pull together, but its particular brand of schizophrenia isn't nearly as impenetrable as that of
, even if it will still make you marvel at the fact that such a defiantly odd, uncommercial band recorded for Warner Bros.
Titel! Titel!quote:Op maandag 3 juli 2006 17:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik weet het! Het is Mr. Bungle!!
Geweldig. Fuck Lowlands, Pinkpop, (old school) Dynamo en Werchter. Roskilde is echtquote:
Potver. En de line-up was ook al zo subliem. Volgend jaar nog maar een keer proberen.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Geweldig. Fuck Lowlands, Pinkpop, (old school) Dynamo en Werchter. Roskilde is echt![]()
Echt doen. Roskilde is echt geweldigquote:Op maandag 3 juli 2006 18:04 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Potver. En de line-up was ook al zo subliem. Volgend jaar nog maar een keer proberen.
quote:Op maandag 3 juli 2006 17:32 schreef Ascaroth het volgende:
Hun muzikale aartsvijanden brachten rond dezelfde tijd een bijna gelijknamig album uit.
Nope. Maar het is wel een bekende band zonder het hoofdpersonage...quote:Op maandag 3 juli 2006 19:02 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Faith No More zonder Mike Patton?
Die dus. KAPITEIN ROODBAARD+ 1quote:Op maandag 3 juli 2006 19:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
mr big?
ietsjes meer westelijker, maar je zit al behoorlijk warmquote:Op maandag 3 juli 2006 19:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
India toch?
nee, wel islamitisch. Nog ietsjes westelijker.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
Pakistan dan zeker
zie de vraag weer veel te laatquote:Op maandag 3 juli 2006 19:23 schreef methodmich het volgende:
Iran dan?
quote:Op maandag 3 juli 2006 19:23 schreef methodmich het volgende:
Iran dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |