abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39469884
lekker met de voeten koel in het water ....

Tip van de dag:
Ik heb bij de praxis afdekzeil gekocht en gooi dat sávonds over het badje in de tuin heen zodat het schoon blijft.
Met schone voeten in het water, dus klein bakje voor eventuele vieze voeten af te spoelen voor het badje en het water blijft prima schoon!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  maandag 3 juli 2006 @ 12:11:47 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_39470344
Dat is inderdaad een goed idee! En eerst het gietertje afspoelen voordat het in het badje gaat als het eerst in de zandbak gebruikt is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39470455
* Bar_en_Mar zet een grote schaal met watermeloen en aardbeitjes op het bankje neer
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 12:17:33 #4
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39470493
ik moet hier toch wel schoonmaken
luca heeft vrijdag dezelfde stunt als luuke uitgehaald, alleen in zijn zwembad en met een fles zwitsal in het zonnetje. hijzelf was van top tot teen wit, alsmede zijn mega-zwemband en de rand van het zwembad. ik moet het dus toch eerst schoonmaken voordat hij er weer in kan want alles glibbert en als je erin gaat, hoef je niet meer te smeren, er drijft gewoon een olievlek op.
  maandag 3 juli 2006 @ 12:18:16 #5
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_39470510
Haha Lady-wrb, eruit tillen lukt dan zeker ook niet!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 12:19:29 #6
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39470541
dat voetenbadje is trouwens best een goed idee.
ik moet vanmiddag toch naar de blokker, dus een afwasteiltje gaat meteen mee!

luca zit nu met yoghurt op zijn schouders en hij zegt dat het wel wat helpt tegen de pijn.
  maandag 3 juli 2006 @ 12:19:57 #7
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_39470550
Hmmm lekker Bar! Smullen!
Je doet het prima meid!

Ik kan niet goed lezen hoe dat meisje van de mpadvertentie heet is het Gwendoline? Er zat een meisje bij mij op de middelbare met die naam. En ik vraag me ook wel stevig af hoe ze al maanden aan die morfinepleisters komt. Vind het een beetje absurd.
Wij hebben zo'n klein badje staan dat we dat steeds leeggooien, hebben dus ook geen last van vuil water hier.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_39470583
Gewoon laten staan en Luca er doorheen halen voor hij in de zon gaat Lady-wrb!
*Geneert zich niet en kauwt lekker weg in de schaal van Bar...
  maandag 3 juli 2006 @ 12:21:26 #9
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_39470585
Arme Luca. Wat balen Lady-wrb dat ziijn vader zo doet, veel sterkte voor Luca!
Ylana
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 12:21:31 #10
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39470586
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:18 schreef PM-girl het volgende:
Haha Lady-wrb, eruit tillen lukt dan zeker ook niet!
ik heb hem gewoon de rest van de dag in dat badje gelaten hoor. en daarna had hij een vetkuif
gelukkig hoef ik hem er niet uit te tillen. want hij was nog glibberiger dan een aal in een emmer slijm.
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 12:24:50 #11
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39470666
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:21 schreef Saffier het volgende:
Arme Luca. Wat balen Lady-wrb dat ziijn vader zo doet, veel sterkte voor Luca!
tja, t is dom van hem. ik had nog willen waarschuwen dat hij luca goed moet insmeren, maar ik wil ook niet bemoeizuchtig overkomen.

ik heb nu met luca afgesproken dat als het weer zo zonnig is, hij van mij een fles zonnebrand meekrijgt en dat hij dan zelf moet zorgen dat hij ingesmeerd wordt. (desnoods vraagt hij het zijn broer maar)
meer kan ik niet voor hem doen helaas.
  maandag 3 juli 2006 @ 12:26:38 #12
94046 PM-girl
pi_39470714
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:21 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik heb hem gewoon de rest van de dag in dat badje gelaten hoor. en daarna had hij een vetkuif
gelukkig hoef ik hem er niet uit te tillen. want hij was nog glibberiger dan een aal in een emmer slijm.
Dat noemen ze hier een paling in een emmer snot haha (maar dat gebruikt men vooral als iemand zakelijk heel sneaky en gelikt is).

Het is hier zo heet dat ik de hond maar ijsklontjes geef in zijn drinkbakje, heerlijk vindt hij het!

Ben overigens erg blij, net een telefoontje gehad dat oudcollega van me een zoontje heeft gekregen. En ook blij dat zij niet de naam hebben gekozen die wij voor een jongen hebben, hebben er namelijk maar een en zag het al gebeuren dat zij die naam ook kozen!
*
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 12:30:35 #13
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39470822
ik hou mijn kippen op temperatuur met komkommer en yoghurt uit de koelkast.
dat vinden ze heerlijk. maar op dit uur liggen ze allemaal siesta te houden in de ren onder het hok en ze komen pas weer te voorschijn als de zon van hun verblijf weg is
  maandag 3 juli 2006 @ 12:46:44 #14
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39471229
zo erg verbrand.. dan zal met t-shirt in de zon ook niet echt lekker voelen..

half uur geleden is heir de buurvrouw van een paar huizen verderop afgetuigd ofzo.. herrie, gegil, geschreeuw, gegooi met van alles.. Echt een ordinaire vechtpartij tussen partners
Zij is hoogzwanger (wordt 't derde kind van drie verschillende vaders.. ) Het ergste vond ik nog dat haar dochtertje van 6 thuis was en ik die dus op een gegeven moment ook hoorde gillen

ik zat met hartkloppingen in de tuin
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_39471354
Heb je geen politie gebeld?
Dat zou ik dan gelijk doen.

Wij hebben een klein badje, maar dat water hou je met of zonder voetenbadje toch nooit schoon? Nou ja wij niet De kinderen lopen hier dan af en aan het badje in en uit enzo. Dat is dan wel weer het voordeel van een klein badje. Elke dag schoon water en er verder niet op te hoeven letten enzo. Maar zo'n groot bad lijk me dan voor mezelf wel weer heel lekker. Alhoewel....ik heb een tuindouche gezien bij de lidl....

[ Bericht 1% gewijzigd door jessie op 03-07-2006 12:58:16 ]
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 3 juli 2006 @ 12:56:54 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39471480
Oh getver ET. Dan zit je volgens mij echt te stuiteren in de tuin. Je kan er zo weinig tegen doen dan.

Was de politie gebeld?
  maandag 3 juli 2006 @ 13:08:51 #17
3011 E.T.
pi_39471816
't wel even door m'n hoofd gegaan om de politie te bellen.. Maar twijfelde ook of een 'huiselijke ruzie' wel werk voor politie was.
en de adrenaline ging wat te hard door m'n lijf.. (had vooral met dat meisje van 6 te doen zeg..)

Die ouders interesseren me niet zo.. (white trailertrash meets 'ik kan niet tot 3 tellen') maar kinderen zouden daar niet in gemengd mogen worden.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_39471976
Volgende keer gelijk bellen joh! Die vrouw was ook zwanger toch. Niemand maar dan ook niemand verdient het om in elkaar geramd te worden.
Ik vind het zo erg dat mensen vaak nog denken o iemand anders heeft wel gebeld of, ik moet me er niet mee bemoeien.
Tot het je eigen zus, moeder, kind of jezelf betreft, dan hoop je ook dat er altijd iemand is die er voor jou gebeld heeft.

Ik kan me ook voorstellen dat je je rot schrikt overgens.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 13:17:16 #19
7074 moussy
kuttekop
pi_39472073
hier blijft het ook niet schoon hoor Jessie

Zo'n laag olie kan je van je water halen door er keukenrol op te laten drijven.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 3 juli 2006 @ 13:22:48 #20
151115 Phluphy.
Lief vriendje...
pi_39472247
Als echtgenote van een politie-agent heb ik natuurlijk wel over soortgelijke situaties gehoord E.T. Mijn advies is ook: bellen! Dan ligt in elk geval de verantwoordelijkheid bij de juiste instantie. En stél dat het gigantisch uit de hand loopt, dan zit jij achteraf niet met het (schuld)gevoel dat je er niet alles aan hebt gedaan om het te verhinderen.
pi_39472307
Ik heb hier ook zo'n stel

Ik bel altijd. Zij doet dan wel nooit aangifte tegen hem, maar de boel is dan tijdelijk weer gestopt. Gaat het weer een paar weken goed.
Variety is the spice of life
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 13:25:09 #22
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39472317
Is toch handig, zwembadwater met UV-filter
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 3 juli 2006 @ 13:26:04 #23
3011 E.T.
pi_39472342
quote:
Op maandag 3 juli 2006 13:14 schreef jessie het volgende:
Volgende keer gelijk bellen joh! Die vrouw was ook zwanger toch. Niemand maar dan ook niemand verdient het om in elkaar geramd te worden.
Ik vind het zo erg dat mensen vaak nog denken o iemand anders heeft wel gebeld of, ik moet me er niet mee bemoeien.
Tot het je eigen zus, moeder, kind of jezelf betreft, dan hoop je ook dat er altijd iemand is die er voor jou gebeld heeft.

Ik kan me ook voorstellen dat je je rot schrikt overgens.
Nou is het bij hen om de haverklap raak, dus eigenlijk kijkt de buurt nergens meer van op.
Belde m'n vriendin even, daarna. Haar dochter wil nog wel eens daar spelen en wie weet meegelopen naar huis vanuit school.. Ik was echt bezorgd dat zij daar zat toen het gebeurde en wilde ff zeker weten dat er geen getraumatiseerd kind zat. D'r moeder nam op en die had zoiets van 'o was het weer zo ver?' En die is hier dus maar 2 dagen in de week om op te passen en die weet al hoe 't is bij hun. Zeschijnen ook regelmatig gewoon voor in de straat te staan schelden tegen elkaar..
pi_39473643
Kreeg net een telefoontje van het kinderdagverblijf, ze komen volgende week langs, met nog wat frutsels van Thijs.
En ze hebben iets gemaakt namens de kinderen en de leidsters
ik ben nu best wel nieuwschierig geworden.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 14:12:44 #25
13151 crew  Rewimo
pi_39473735
Wat leuk Bar
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 3 juli 2006 @ 14:14:58 #26
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_39473811
* Rijstebuiltje een paar aardbeien van Bar der schaal pakt! *yum*!

Lady-wrb, ik hoop dat Luca er snel van af is..

E.T. , 3 kinderen van 3 verschillende vaders.. !

Wat lief Bar, dat ze dat voor jullie hebben gedaan, ik ben ook best benieuwd!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_39474496
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:24 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

dat vraagt om een fotooooooooo
Bij deze dan .

Oh bah ET, ruziende buren... . Dat hadden wij in de flat... tot nu toe hier op ons "al niet meer zo nieuwe" stekkie nog niet meegemaakt (en hopelijk blijft dat nog heel lang zo).

Wat lief dat ze wat gemaakt hebben Bar

* Nijna neemt een aardbeitje en een stukkie watermeloen van Bar en vult de schaal bij met versgeplukte kersjes gekocht bij een van de stalletjes hier langs de weg
Fake it till you make it...
pi_39474568
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:51 schreef jessie het volgende:
Alhoewel....ik heb een tuindouche gezien bij de lidl....
leuk is ie he
  maandag 3 juli 2006 @ 14:42:51 #29
94046 PM-girl
pi_39474588
Waah, heeft iemand die simulatiepop gezien van het Maxima Medisch Centrum gezien op televisie, waarmee ze bevallingen oefenen?!?
Dat hoofd, hahaha, zal even een foto gaan zoeken!
*
  maandag 3 juli 2006 @ 14:59:06 #30
24188 Belana
kloon van belana
pi_39475056
Ik zou ook bellen ET, hoewel ik me je gevoel van dat moment heel goed voor kan stellen, vreselijk... Ik heb zelf in een dergelijke situatie gezeten (nee, ik ben geen whitetrailertrash ) en ik had het prettig gevonden als er met politie was gebeld. Maar het blijft moeilijk. Uiteindelijk is het iemand zijn/haar eigen verantwoordelijkheid. nahja, deprimerend... ff niet...

Ik heb net heerlijk 2 uur geslapen en nu ga ik denk ik in de tuin met een boek en een bak water
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 15:26:37 #31
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39475956
quote:
Op maandag 3 juli 2006 14:59 schreef Belana het volgende:
Ik zou ook bellen ET, hoewel ik me je gevoel van dat moment heel goed voor kan stellen, vreselijk... Ik heb zelf in een dergelijke situatie gezeten (nee, ik ben geen whitetrailertrash ) en ik had het prettig gevonden als er met politie was gebeld. Maar het blijft moeilijk. Uiteindelijk is het iemand zijn/haar eigen verantwoordelijkheid. nahja, deprimerend... ff niet...

Ik heb net heerlijk 2 uur geslapen en nu ga ik denk ik in de tuin met een boek en een bak water
kan ik helemaal inkomen belana
  maandag 3 juli 2006 @ 15:29:12 #32
94046 PM-girl
pi_39476047
Geen foto maar wel een filmpje, met de volgende link.
Als je het laatste journaal van zondag afspeelt en dan vanaf 7:57 kijkt, dan zie je de reportage over de simulatiepop die men gebruikt om te oefenen.
simulatiepop
*
  maandag 3 juli 2006 @ 15:33:18 #33
3011 E.T.
pi_39476182
Onthouden voor de volgende keer: politie is ook voor zulke zaken.. gewoon bellen dus
  maandag 3 juli 2006 @ 15:35:33 #34
24188 Belana
kloon van belana
pi_39476249
Nou ja, de politie kan alleen op het moment zelf ingrijpen hoor, meer ook niet echt, maar iig is dat misschien wel beter voor de eventuele aanwezige kinderen...
stormy waters...
sailin'
  maandag 3 juli 2006 @ 15:41:17 #35
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_39476426
idd het gezicht van die simulatiepop!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_39477033
quote:
Op maandag 3 juli 2006 14:09 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Kreeg net een telefoontje van het kinderdagverblijf, ze komen volgende week langs, met nog wat frutsels van Thijs.
En ze hebben iets gemaakt namens de kinderen en de leidsters
ik ben nu best wel nieuwschierig geworden.
Fijn dat ze de frutsels komen brengen Bar.
En lief dat ze iets gemaakt hebben!
  maandag 3 juli 2006 @ 16:18:25 #37
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_39477543
Hier twee huizen verderop woont ook zo'n 'gezellig' stel. Ze hebben ook kinderen, geweldig. De eerste keer waren wij ervan overtuigd dat er bij ons op zolder iets instortte, zo'n kabaal, we zijn gaan kijken maar konden uiteraard niets vinden. Onze direkte buurman had al eens gezegd dat de buren met deuren slaan, dat hij dat niet was dus.
Ik bel als het langer duurt dan een kwartier de politie en met regelmaat hang ik ook nog met meldpunt kindermishandeling aan de lijn. Zo triest altijd dit.
Belana ik heb ongelooflijk veel respect voor je dat je daar uit ben gestapt. Dat zal niet makkelijk zijn geweest. Hopelijk doet de buurvrouw dat ook ooit nog eens.
Helaas hebben ze buiten het 'tikkertje spelen' nog een hobby; hash roken in de voortuin, die lucht hangt dus steevast in onze slaapkamer

Bar wat lief dat ze de spulletjes van Thijs komen brengen en heel attent dat ze iets hebben gemaakt.
Ylana
pi_39477686
Het is een moeilijke situatie E.T. ik zou je ook geen advies kunnen geven.
Ik weet niet wat ik in zo'n situatie zou doen.behalve bang weglopen
  maandag 3 juli 2006 @ 16:56:30 #39
35189 Troel
scherp en bot
pi_39478523
ET, werkt Swets bij Sitecom? Ik kwam die naam tegen en ik dacht, het zal toch niet

Dat zou wel toevallig zijn

Ik weet het denk ik al

Bert kwam namelijk net een linkje in mijn msn pleuren (http://www.jeroenthoolen.nl/preview-sitecom-wireless-media-player-wl-124.php)van de broer van Quietguy waar dus Swets genoemd wordt Zo'n ding heeft Bert zaterdag gekocht .

Wereld is klein enzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 3 juli 2006 @ 17:26:15 #40
94046 PM-girl
pi_39479247
Zo, boodschappen ingeslagen voor straks, lekker koude schotel met stokbrood!

Vriendje zit nu in de trein (maar da's beter dan de file denk ik)
Zo ff lekker flying doctors kijken en dan het eten maken.
*
  maandag 3 juli 2006 @ 17:31:35 #41
30488 coolbabe
My little pwny
pi_39479387
eten..pfft daar is het toch veel te warm voor?
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  maandag 3 juli 2006 @ 17:32:23 #42
24188 Belana
kloon van belana
pi_39479407
ik heb daar nooit last van hoor, lekker spareribs eten straks
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 17:33:12 #43
13151 crew  Rewimo
pi_39479420
quote:
Op maandag 3 juli 2006 17:31 schreef coolbabe het volgende:
Vind ik ook. Ik heb dus maar spullen gekocht voor fruitsalade
  maandag 3 juli 2006 @ 17:38:50 #44
94046 PM-girl
pi_39479537
quote:
Op maandag 3 juli 2006 17:31 schreef coolbabe het volgende:
daarom koude schotel!
*
  maandag 3 juli 2006 @ 17:59:06 #45
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_39479974
Wij eten rijst met Conimexsaus (Kantonees), met kipblokjes, ananas en rode paprika erdoor. En komkommer erbij.
pi_39481434
hier een korte bbq- 2 hamburgers en 3 shasliks
  maandag 3 juli 2006 @ 19:29:17 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39482313
PM-girl! Die kop! Het doet me eerder ergens anders aan denken!
  maandag 3 juli 2006 @ 19:58:14 #48
94046 PM-girl
pi_39483129
quote:
Op maandag 3 juli 2006 19:29 schreef Brighteyes het volgende:
PM-girl! Die kop! Het doet me eerder ergens anders aan denken!
Ik vind het echt een waanzinnig gezicht (en dan niet waanzinnig als geweldig, maar als bizar!)
Ze hebben misschien de emotie proberen na te bootsen?
*
pi_39483198
Wat een leuke stoelhoezen nijna!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_39483452
quote:
Op maandag 3 juli 2006 20:00 schreef jessie het volgende:
Wat een leuke stoelhoezen nijna!!!
Dank je Intratuin en ik ga er nog lekker even op zitten, doei
pi_39483531
Nijna passen die om een hartman tuinset? (dat hebben wij namelijk) En hadden ze ook nog andere kleuren enz enz
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 20:11:51 #52
13151 crew  Rewimo
pi_39483557
Vreselijk die pop Ziet er toch niet uit.

Zagen wij er ook zo uit?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 20:12:43 #53
13151 crew  Rewimo
pi_39483591
pi_39483688
Lief Rewimo
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 3 juli 2006 @ 21:02:38 #55
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39485490
Iemand nog tips voor kindjes die niet willen/kunnen slapen?
Ik ben verwend met een kindje dat bijna altijd zonder problemen gaat slapen, maar vanavond wil ie niet zo. Ik dacht door de warmte, maar ben er nu een paar keer heen geweest en zodra ik er ben is het over. En als ik hem in bed leg is er ook niks aan de hand, als ik Dag zeg zegt hij ook "daaag" en gaat ie zwaaien (vandaag voor het eerst bij het naar bed brengen) maar als ik de deur dicht doe dan is het mis. En laten huilen lijkt ook niet te helpen...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 21:05:48 #56
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39485601
quote:
Op maandag 3 juli 2006 21:02 schreef texelonia het volgende:
Iemand nog tips voor kindjes die niet willen/kunnen slapen?
Ik ben verwend met een kindje dat bijna altijd zonder problemen gaat slapen, maar vanavond wil ie niet zo. Ik dacht door de warmte, maar ben er nu een paar keer heen geweest en zodra ik er ben is het over. En als ik hem in bed leg is er ook niks aan de hand, als ik Dag zeg zegt hij ook "daaag" en gaat ie zwaaien (vandaag voor het eerst bij het naar bed brengen) maar als ik de deur dicht doe dan is het mis. En laten huilen lijkt ook niet te helpen...
een muziekje misschien? of een lekkere massage met bodylotion?
  maandag 3 juli 2006 @ 21:08:05 #57
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39485678
Muziekje doen we altijd bij het naar bed brengen. Of bedoel je echt een cd ofzow? Hebben alleen geen apparatuur beneden staan....

Ben nu die 5-10-15-minuten methode aan het proberen, maar vooralsnog wordt ie er alleen maar driftig van...
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 21:12:42 #58
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39485843
ik bedoel eigenlijk gewoon een cd.
luca heeft nooit een muziekdoosje gehad, altijd cd's

nijna, leuke tuinset!

bij luca op school hebben ze morgenmiddag waterfeest. hij wilde niet omdat hij van mij met t-shirt aan moet en hij weet niet hoe hij dat allemaal moet regelen.
ik heb hem beloofd dat ik blijf en hem zal helpen met (heel voorzichtig) afdrogen en aan- en uitkleden. nu is het goed.
maar tussen de middag moest het shirt uit om de yoghurt erop te doen en toen zat hij al te huilen van de pijn.
ik heb nu verkoelende gel gekocht en dat voelt fijn zegtie.
  maandag 3 juli 2006 @ 21:13:23 #59
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39485870
Ik durf nog niet te juichen maar het lijkt stil te zijn Net als je het even niet meer weet komt het toch nog goed
©Dumbo
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 21:17:04 #60
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39486012
t is natuurlijk ook nog erg licht en dat maakt het extra moeilijk om in slaap te vallen en dan ook nog die benauwde warmte.
luca heeft dr ook moeite mee. maar sinds ik 2 van de 3 ramen van zijn kamer geblindeerd heb, is het een stuk beter.
pi_39486181
Whahaha geweldig die pop..

Wij hadden vanavond Bami, jummie.. Morgen zouden we spinazie eten, maar denk dat we dat maar overslaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 3 juli 2006 @ 21:33:48 #62
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39486608
Noah heeft wel van die verduisteringsgordijnen, dat scheelt ook wel wat. Verder de warmte toch denk ik dan ja. En dan gaat ie zo huilen en raakt ie natuurlijk helemaal oververhit Maar goed, ik ben allang blij
©Dumbo
pi_39486679
Amber had ook steeds moeite met slapen maar een verduisteringsgordijntje van de Ikea (30 euro geloof ik) deed wonderen.. nu met de warmte slaapt ze wel weer wat slechter
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_39488964
quote:
Op maandag 3 juli 2006 20:11 schreef jessie het volgende:
Nijna passen die om een hartman tuinset? (dat hebben wij namelijk) En hadden ze ook nog andere kleuren enz enz
Het zijn vrij dunne kussens. We hebben stoelen met een textileen (ofzoiets) zitting, dat is al wat zachter zeg maar vandaar ook die dunnetjes.
Ik heb ze ook gezien in beige (beetje somber beige, vonden wij), donkergroen, knalrood en bordeauxrood en omdat er meerdere gaatjes inzitten zou je ze op verschillende hoogtes moeten kunnen gebruiken... Maar ik zag ook al wel bij het tuincentrum dat al veel kleuren uitverkocht waren. Ik had eerst knalrood op het oog, maar ik ben geloof ik blij dat die op was en ik blauw heb genomen . Ze hebben ze overigens niet alleen bij intratuin, heb ze ook zien liggen bij tuinland en bij overvecht...

Nu kunnen eindelijk mn kaarsjes buiten aan (zodat je ze ook ziet zeg maar), maar nu is het al bijna bedtijd...
  † In Memoriam † dinsdag 4 juli 2006 @ 08:17:42 #65
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39497187
hier gaat om 9 uur de stroom eraf.
werkzaamheden aan het net en ze weten niet hoe lang het gaat duren.
pi_39497304
Lekker dan Lady-wrb
  dinsdag 4 juli 2006 @ 08:41:53 #67
24188 Belana
kloon van belana
pi_39497418
tex, heeft ie nog lekker geslapen? de slaaptraining methode worden ze allemaal pissig van, maar hoe hard het ook klinkt, das hun pech... het werkt altijd
Liam was ook nog even wakker gisteravond, echt van de warmte. we hebben toen de airco nog even een tijdje laten draaien in zijn kamertje en hij heeft toen ff bij ons gelegen met een beker sap en daarna is ie weer lekker gaan slapen.
Vandaag wordt het nog warmer en benauwder... ik zie er een beetje tegenop, maarja...
stormy waters...
sailin'
pi_39497575
Ik vlucht vandaag weer naar mijn schoonouders. Grote tuin, badje, schaduw... Dat moet lukken.
Gelukkig hebben we hier een airco op de kamer van Morris dus die heeft prima geslapen.
Iedereen sterkte vandaag met de hitte.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † dinsdag 4 juli 2006 @ 09:48:35 #69
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_39498468
quote:
Op maandag 3 juli 2006 20:12 schreef Rewimo het volgende:
Guus
Rewimo ik heb net het Guustopic doorgelezen en wat een prachtbeest is het zeg. Hopelijk voelt hij zich snel bij jullie thuis, maar aan de foto's te zien komt dat wel goed
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 juli 2006 @ 10:05:59 #70
13151 crew  Rewimo
pi_39498856
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 08:17 schreef lady-wrb het volgende:
hier gaat om 9 uur de stroom eraf.
werkzaamheden aan het net en ze weten niet hoe lang het gaat duren.
Nuon zeker?
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:07:09 #71
35189 Troel
scherp en bot
pi_39498884
Ik krijg vandaag een Nuonman over de vloer voor de ketel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 juli 2006 @ 10:16:08 #72
13151 crew  Rewimo
pi_39499096
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:07 schreef Troel het volgende:
Ik krijg vandaag een Nuonman over de vloer voor de ketel
Ze zitten echt overal, die kerels
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:20:42 #73
35189 Troel
scherp en bot
pi_39499208
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:16 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ze zitten echt overal, die kerels
Mens hou die kerels van je eens bij je
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39499344
wat een hitte zeg ....
snap wel dat die kleintjes niet goed slapen want zelf heb ik ook geen oog dicht gedaan.
Het was vanacht wel erg benauwd en warm nog ....

Guus = lieffff Rewimo

Snoopy wat lekker! Veel plezier zo'n dagje op vakantie

Lady, daar ben je lekker mee zonder stroom zeg! Hopelijk werkt alles weer snel.
Gelukkig heb je wel lekker koud water gewoon spekkie probeert een positieve draai te geven

Tex, misschien een ventilator voor m neerzetten als het zo warm is? en uitzetten als ie slaapt uiteraard
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 juli 2006 @ 10:30:14 #75
13151 crew  Rewimo
pi_39499467
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:20 schreef Troel het volgende:
Mens hou die kerels van je eens bij je
Die 20 van mij zitten hier hoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 juli 2006 @ 10:50:24 #76
13151 crew  Rewimo
pi_39500009
Ik ga morgen eens met de garage babbelen over een nieuwe Agila met alles erop en eraan
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:53:34 #77
103793 kozakken
Living the life
pi_39500099
Voor alle zonnebrandslachtoffers (en vooral arme Luca): probeer eens Calendula gel!! (of emulsie)
Echt, helpt he-le-maal geweldig. Gebruik het ook voor kleine brandwondjes.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:54:12 #78
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39500117
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 08:41 schreef Belana het volgende:
tex, heeft ie nog lekker geslapen? de slaaptraining methode worden ze allemaal pissig van, maar hoe hard het ook klinkt, das hun pech... het werkt altijd
Liam was ook nog even wakker gisteravond, echt van de warmte. we hebben toen de airco nog even een tijdje laten draaien in zijn kamertje en hij heeft toen ff bij ons gelegen met een beker sap en daarna is ie weer lekker gaan slapen.
Vandaag wordt het nog warmer en benauwder... ik zie er een beetje tegenop, maarja...
Hij is daarna niet meer wakker geworden en hoorde hem pas om kwart voor 10 vanochtend Weet niet zeker of het door die slaaptraining kom want ben toen alleen 1 keer na 5 minuten erheen geweest, maar dus wel voor het eerst die avond zonder hem eruit te halen. Uiteindelijk is ie gewoon ingestort denk ik Misschien had ik hem eerder steeds niet lang genoeg laten huilen. Ben beniuwd hoe het vanavond gaat, dan begin ik zo nodig wel meteen met die training denk ik
©Dumbo
pi_39500140
het is hier echt niet te harden, maar er is ook geen manier om het koel te krijgen dan behalve iets sproeien met de plantenspuit. Dat vond Djulian ook, maar die liep op blote voeten en is ondertussen 2x onderuit gegaan met beide benen de lucht in. Nu dus sandalen aan

Ik ga zo voor het eerst alleen boodschapjes doen met mijn fiets.
pi_39500151
Ik heb net zitten verven met Jans. Morgen vieren haar juffen dr verjaardag. We hebben blanko ronde houten doosjes gekocht bij xenos. Die heeft Jans geverfd in de lievelingskleuren van de juffen (de ene groen met geel, de andere oranje met roze) Daarna glitterverf erover gedaan. Bij beide plukje watten erin en de net gekochte sleutelhanger erin. (door Jans uitgezocht en natuurlijk helemaal bling bling )
Aan de binnenkant van de deksel komt een lief verhaaltje met een foto-tje van Jans.
Ik maak vanavond nog wel een foto.

Bo neemt zo tussen de middag een vriendinnetje mee. Zo gezellig is dat altijd. Vorige week had ze een 2ling bij zich. Een tafel voor kakelende meiden

En ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben nu voor de 3e dag ongesteld en ik heb nog geen galsteenaanval gehad Ik ben bij elk steekje of pijntje doodsbang, maar misschien dat het deze keer een keertje overslaat.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_39500180
Sinds wij dubbel glas en rolluiken hebben is het hier een stuk koeler. We hoduen zolang de zon ergens op een raam staat dat potdicht. Dat helpt echt.
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:00:50 #82
103793 kozakken
Living the life
pi_39500329
Oh Jessie, wat leuk allemaal. Je hebt toch ook wel hele leuke kindjes hoor!

En wat fijn dat je nog geen galsteenaanval gehad hebt!
pi_39500403
O en ook leuk morgen kom Koos Wieman (poppenspeler ) www.poppentheaterjacobuswieman.nl bij Jans ivm die juffen dus. Dat is zo super leuk. Bo is altijd best angstig voor zulke dingen. Maar toen zij er nog op scholltje zat kwam hij ook en ze vond eht helemaal geweldig.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_39500451
Jessie fijn dat je nog geen aanval gehad heb!!!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:13:12 #85
30488 coolbabe
My little pwny
pi_39500665
Goed nieuws Jessie!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:34:59 #86
35189 Troel
scherp en bot
pi_39501288
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:30 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Die 20 van mij zitten hier hoor
Hij komt niet vandaag. Bij onze ketel zijn er vernieuwde eisen en dus moet er een pakking vervangen worden en 9 van de 10 keer begeeft de brander het dan en die heeft ie niet op voorraad.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 4 juli 2006 @ 12:25:18 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39502806
Ik heb een ander wasmiddel omdat dat wat ik normaal heb er niet was. En nu zit ik me dus al heel de ochtend te storen aan het geurtje. Net niet lekker.
maar ja, ik ga ook niet dat hele pak wegkieperen. Dus ik zit 'r nog wel een tijdje mee.
pi_39502940
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:53 schreef kozakken het volgende:
Voor alle zonnebrandslachtoffers (en vooral arme Luca): probeer eens Calendula gel!! (of emulsie)
Echt, helpt he-le-maal geweldig. Gebruik het ook voor kleine brandwondjes.
Tube Mucilago Carbomericum bij de Apotheek halen (is mentolachtig). Helpt ook onwijs goed als je verbrandt bent. Het verkoelt, echt zaaaalig
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_39503485
Djulian heeft zelf al verkoeling gevonden, hij is met de plantenspuit bezig en ondertussen drijfnat
  dinsdag 4 juli 2006 @ 12:48:16 #90
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_39503486
mentol lijkt me pijnlijk bij verbranding

ennuh smakelijk

Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_39503717
Gefeliciteerd evenstar
enneh jarige jet zet je msn eens ff aan, dan kan ik f wat nfo geven over allergie gebeuren
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 juli 2006 @ 12:57:01 #92
13151 crew  Rewimo
pi_39503755
Jammie, dat ziet er lekker uit! Gefeliciteerd meid!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 12:59:34 #93
35189 Troel
scherp en bot
pi_39503852
Welja, ga maar een konijn opeten

arm beest
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:04:59 #94
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_39504008
quote:
Op maandag 3 juli 2006 21:12 schreef lady-wrb het volgende:
bij luca op school hebben ze morgenmiddag waterfeest. hij wilde niet omdat hij van mij met t-shirt aan moet en hij weet niet hoe hij dat allemaal moet regelen.
ik heb hem beloofd dat ik blijf en hem zal helpen met (heel voorzichtig) afdrogen en aan- en uitkleden. nu is het goed.
maar tussen de middag moest het shirt uit om de yoghurt erop te doen en toen zat hij al te huilen van de pijn.
ik heb nu verkoelende gel gekocht en dat voelt fijn zegtie.
ben je al bij de dokter geweest ladywrb?klinkt toch wel als een ernstige verbranding (blaren) misschien kan je dan een receptje krijgen voor flammazine zalf oid,ook voor eventueel onstekingsgevaar?menthol is lekker bij verbranding,je hebt ook van die "velletjes" van methol,speciaal voor brandwonden.

ik hoop iig dat het gauw beter gaat met luca...
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:05:01 #95
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_39504010
T is een hond ':P
pi_39504019
ik d8 dat het een kat ofzo was

Maar gefeliciteerd evenstar
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:06:50 #97
35189 Troel
scherp en bot
pi_39504053
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:05 schreef _evenstar_ het volgende:
NOG ERGER

Gefeliciteerd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39504113
quote:
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:12:28 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39504201
Menthol is heerlijk bij verbranding.
Mijn moeder had vroeger aftersun van 'Fenjal' hoezo uit de oudheid met idd een beetje menthol erin. Tegenwoordig is menthol bijna nergens meer te vinden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 juli 2006 @ 13:13:34 #100
13151 crew  Rewimo
pi_39504226
quote:
Dat zie je toch zo
  † In Memoriam † dinsdag 4 juli 2006 @ 13:14:19 #101
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † dinsdag 4 juli 2006 @ 13:15:11 #102
43556 miss_dynastie
pi_39504277
quote:
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:17:29 #103
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_39504335
hey ik heb hem niet gemaakt hoor
  † In Memoriam † dinsdag 4 juli 2006 @ 13:19:34 #104
43556 miss_dynastie
pi_39504403
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:17 schreef _evenstar_ het volgende:
hey ik heb hem niet gemaakt hoor
Ik kreeg even een flashback naar zondag en Livelink met haar 'nu beledig ik Christan'
Ik vind em mooi hoor
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:28:12 #105
30488 coolbabe
My little pwny
pi_39504663
Gefeliciteerd evenstar

Ik schuif ook wat lekkers het bankje op, verse aardbeientaart. Lief en ik hebben vandaag al 7 hele jaren verkering
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:30:47 #106
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_39504748
jij ook proficiat
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 juli 2006 @ 13:34:27 #107
13151 crew  Rewimo
pi_39504874
gefeliciteerd, coolbabe

Hoe houdt ie het uit?
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:37:25 #108
30488 coolbabe
My little pwny
pi_39504978
hmmz Rewimo, dat vraag ik me ook wel eens af
Is er trouwens een reden waarom jij en Qltel lat-ten?
pi_39504980
Gefeliciteerd Coolbabe!
pi_39504998
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:12 schreef Brighteyes het volgende:
Menthol is heerlijk bij verbranding.
Mijn moeder had vroeger aftersun van 'Fenjal' hoezo uit de oudheid met idd een beetje menthol erin. Tegenwoordig is menthol bijna nergens meer te vinden.
Bij de apotheek!

Evenstar gefeliciteerd met je verjaardag

Coolbabe gefeliciteerd met jullie 7-jarig verkeringhebben

feestdag vandaag, schoonmams en vriendinnetje zijn ook jarig, en het is the 4th of july in Amerika

[ Bericht 24% gewijzigd door Vicky op 04-07-2006 13:43:38 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_39505292
Evenstar van harte met je verjaardag
Coolbabe gefeliciteerd met je 7 jarig jubileum

Mijn lief en ik zijn vandaag 3 jaar getrouwd
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:50:10 #112
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_39505327
proficiat malle

en vicky proficiat met je vriendin en schoonmams
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:50:13 #113
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_39505331
alle jarigen mensen met jubelea van harte
pi_39505418
Even wat anders tussendoor misschien heb ik het gemist.
Maar Pluphy is het nog gelukt met de vazen voor Danyel
pi_39505421
Mallemeid gefeliciteerd
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:21:10 #116
151115 Phluphy.
Lief vriendje...
pi_39506259
Felicitaties...hmz....

Felicitaties.... doet me ergens aan denken, ben ik iets vergeten?

Er wás toch iets vandaag??? * denk *

Oohhhhhhh 4 juli !! Jaaaaaaaaaaa.... mijn trouwdag!!

Dát was het !!!

Helemaal niet aan gedacht, 9 jaar getrouwd vandaag

Mallemeid ook op 4 juli getrouwd, van harte !!
En andere feestneuzen ook gefeliciteerd
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:21:42 #117
151115 Phluphy.
Lief vriendje...
pi_39506280
Nog niet Jolene, ben nog niet in de buurt van een tuincentrum geweest. Er staan nu ook nog genoeg bloemen (bloeiende planten) op het graf, dus ik heb nog even de tijd. Thanks for asking, ik laat het nog wel weten als het gelukt is.
pi_39506436
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:21 schreef Phluphy. het volgende:
Nog niet Jolene, ben nog niet in de buurt van een tuincentrum geweest. Er staan nu ook nog genoeg bloemen (bloeiende planten) op het graf, dus ik heb nog even de tijd. Thanks for asking, ik laat het nog wel weten als het gelukt is.
Klinkt misschien stom en raar maar ik vind het altijd zo mooi heel veel plantjes en bloemetjes die er bloeien. (verjaardag van mijn zus laatst geweest en dan heb je weer heel veel bloemen)

Rustig je tijd voor nemen.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:32:17 #119
103793 kozakken
Living the life
pi_39506581
Fluf, was net bezig aan een mailtje voor je. Maar heb je goede mailadres klaarblijkelijk niet meer.
Zou je me nog even willen mailen? (mailadres staat in m'n profiel)
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:44:48 #120
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_39506955
Ik wil ook nog naar het grafje om alle verdorde bloemstukjes weg te doen en er verse terug neer zetten, alleen het weer werkt niet mee.
Dan nog maar even wachten.

Pluphy jullie ook van harte
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:51:50 #121
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_39507185
pluphy proficiat
pi_39507295
Pluph, gefeliciteerd

Malle, ook gefelciteerd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † dinsdag 4 juli 2006 @ 14:57:01 #123
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39507356
iedereen die wat te vieren heeft, gefeliciteerd.
* lady-wrb zet een verse roomboter-appelkruimeltaart neer.
niks te vieren en toch taart
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 juli 2006 @ 14:57:12 #124
13151 crew  Rewimo
pi_39507364
Pluphy en Mallemeid, gefeliciteerd
pi_39507447
Iedereen die wat te vieren heeft vandaag, gefeliciteerd (ik jat even je zinnetje hoor lady-wrb).

Ik heb vanmorgen een kilo kersen gehaald en ze zijn heeeeerlijk . Het is alleen zo warrum, ik drijf gewoon weg hier... Misschien toch maar eens kijken voor echt zonwering...
pi_39507522
evenstar, coolbaba, mallemeid en Pluphy, gefeliciteerd.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:09:34 #127
24188 Belana
kloon van belana
pi_39507769
meiden, van harte
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:58:08 #128
30488 coolbabe
My little pwny
pi_39509140
mallemeid en phluphy ok van harte gefeliciteerd!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:17:47 #129
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_39509747
4 juli is dan ook een wel heel mooie dag om jarig te zijn! Ik trakteer ijsjes in alle soorten en maten! Malle en Phluphy van harte met jullie trouwdag en evenstar met je verjaardag.
Ylana
pi_39510619
Saffier, kleine hint toch!!

Maar gefeliciteerd
pi_39512255
Phluphy gefeliciteerd met jullie trouwdag!

Saffier gefeliciteerd met je verjaardag!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 juli 2006 @ 18:24:30 #132
13151 crew  Rewimo
pi_39513562
Wat een feestdag vandaag Gefeliciteerd, Saffier!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 19:08:37 #133
103793 kozakken
Living the life
pi_39514899
En voordat ik het vergeet: van harte voor alle feestvierders
  dinsdag 4 juli 2006 @ 19:20:03 #134
3011 E.T.
pi_39515195
Gefeliciteerd allemaal!

Af en toe zing ik (alvast) een St.Maartenliedje voor Saskia.. Nu hoor ik net door de babyfoon "mikmak, moeder duntje, geef pepemuntje"
Nu maar hopen dat ze 't 11 november nog kent Ze is wat voorbarig
pi_39517130
Gefeliciteerd allemaal

Ik heb Bo vanmiddag lekker thuisgehouden en Jans ook. Veel te warm voor school. Geer heeft ons weer lekker bij de binnenmaas gedropt (geen natte voeten gehad easy ) en daar hebben we heerlijk vertoeft.
Morgen gaan we weer dan rond een uur of half 4 ofzo. Heerlijk.
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 20:55:05 #136
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_39518408
Zo, zitten. Ik vier mijn verjaardag zaterdag pas, maar vanmiddag toch even snel 2 vriendinnen over de vloer gehad die dan niet kunnen. Tobias wilde maar niet slapen en ligt er nét in, dus nu even met mijn voetjes omhoog. Iemand nog een ijsje?
Ylana
pi_39518474
Ik zit lekker aan een cola calippo Saffier, ik eet wat waterijs weg nu

Hier de frutseltjes van Jans voor de juffen morgen

Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:03:17 #138
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_39518703
Ik ben benieuwd wat de juffen ervan vinden, het ziet er erg leuk uit Jessie!
Ylana
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:06:42 #139
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39518841
Wow Jessie, leuk hoor.

Iedereen die wat te vieren heeft: Gefeliciteerd!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_39519448
Gefeliciteerd met de trouwdagen!

Rewimo, bij onze AH waren de zonnebloemen in de bonus, een bos voor 2,50 Misschien heb je daar nog iets aan.

Leuke cadeautjes Jessie!
Vrijdag is Myrthe's juf jarig, moeten wij ook nog iets voor verzinnen, zal wel simpel worden.
pi_39519709
Die zijn leuk Jessie!!

Hier zo ff de ijsjes in keuken vriezer leggen, ze liggen nu in de schuurvriezer en das te ver lopen met dit weer

We hebben net de musical van Djen gehad. Ze it in groep 7 maar ivm de kleine klassen doet groep 7 mee met de musical. Het was een hele leuke en ze deed het goedzal morgen foto's hier neer gooien, maar toen ht afscheid kwam van groep 8 had ik moest ik wel ff slikken, volgend jaar staat Djen daar. Het was een super avond voor haar want haar vader en vriendin waren er en hij had zijn moeder ook mee genomen!

En mijn moeder heeft verchrikkelijk mazzel gehad vandaag. Op de A2 was een stuk metaal gevallen van een takelwagen. Mijn moeder kon hem redelijk ontwijken en had "alleen" een klapband. Bij een ander is hij door de moterkap gegaan 3 auto met schade en wonder boven wonder geen gewonden.
pi_39519809
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 20:18 schreef jessie het volgende:
(geen natte voeten gehad easy )
Ik was in Rotterdam vandaag

en wat een leuke kadootjes voor de juffen
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_39520372
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 20:57 schreef jessie het volgende:

[afbeelding]
Ze zijn leuk, ik zou wel de juf van Jans willen zijn .
pi_39521198
*Plof!*

Er is een hoop te vieren zie ik Feli meiden!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  † In Memoriam † dinsdag 4 juli 2006 @ 23:00:47 #145
43556 miss_dynastie
pi_39522903
quote:
Ik zit lekker aan een cola calippo Saffier, ik eet wat waterijs weg nu

[afbeelding]
Wat mooi !
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 juli 2006 @ 23:14:22 #146
13151 crew  Rewimo
pi_39523511
quote:

[afbeelding]
Wat lief
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 juli 2006 @ 23:15:03 #147
13151 crew  Rewimo
pi_39523538
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:26 schreef poemojn het volgende:
Rewimo, bij onze AH waren de zonnebloemen in de bonus, een bos voor 2,50 Misschien heb je daar nog iets aan.
Bedankt voor de tip Geen idee of ik er in de buurt kom maar zo ja, dan haal ik ze.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 juli 2006 @ 23:16:42 #148
13151 crew  Rewimo
pi_39523615
Anitra, wat eng zeg En ja, volgend jaar is Djen aan de buurt... Vorige week was groep 8 hier aan het oefenen voor hun musical, en toen stond ik ook even te kijken. Jeetje, wat zijn die al groot. En over een jaar of 6 staat Christan daar...
pi_39523667
Ik ben vandaag 3 jaar getrouwd!!
pi_39523740
Jessie, wat zijn ze leuk geworden!!

Anitra, dat was ff schrikken zeg! Gelukkig dat ze "alleen" een klapband had...
Moet gelijk weer ff denken aan de ongeluk vorig jaar op de A4, vrachtwagen contra busje.. mijn zwager zat in het busje...

Moet morgen weer waterijsjes halen, er liggen er nog maar 2 of 3...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_39524529
Het gaat echt Rewimo, maar aan de andere kant vond ik Djulian zo lekker klein vergeleken bij de kleuters

Het was idd schrikken, ma had gelukkig de auto van pa mee en dat is een hyundai tuscon, dus hoog. wil niet weten wat er was ebeurt als ze haareigen scheurijzer bij zich had. Alles kwam ook haperend uit mijn moeder en echt veel heeft ze niet er over gezegd want het was djen haar avond. Maar begreep wel dat de politie erbij is geweest en dat er een onderzoek komt.

Faja ook gefeliciteerd Hoe is het met je man? is de thuiskomst in zicht of ben ik te optimistisch?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 juli 2006 @ 23:32:07 #152
13151 crew  Rewimo
pi_39524708
Dat lijkt me logisch ja, een vrachtwagen die zomaar een stuk lading verliest dat moet uitgezocht worden.
pi_39524860
Phluphy jij ook van harte, mooie dag om getrouwd te zijn

Faja-lobi wat toevallig, we zijn gewoon op dezelfde dag getrouwd Hoe laat trouwden jullie? Gefeliciteerd trouwens

Saffier van harte gefeli met je verjaardag
  woensdag 5 juli 2006 @ 08:05:27 #154
24188 Belana
kloon van belana
pi_39530594
Anitra "DELFT - Bruce Springsteen geeft op 13 oktober een concert in Rotterdam Ahoy'"
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 juli 2006 @ 08:09:39 #155
13151 crew  Rewimo
pi_39530615
Zo, half dagje werken en vanmiddag een nieuwe auto uitzoeken

Christan heeft badjesdag op school, dus die vertrok met zwembroek, handdoek, waterschoenen en zonnebrandspul vandaag
  woensdag 5 juli 2006 @ 08:34:38 #156
3011 E.T.
pi_39530824
Ik heb Saskia d'r badpak maar thuisgelaten vandaag. 't is wel warm, maar ook heel erg grijs.. Het kan hier elk moment gaan regenen.
Verwacht dus niet dat ze gaan badderen op het kdv. Maar o wat zal ik blij zijn als het wat afkoelt en we vanavond/vannacht weer eens normaal kunnen slapen
pi_39530849
Hier is het ook bewolkt, maar nog steeds erg warm... Een lekker buitje zou niet verkeerd zijn en vooral afkoeling... Vannacht steeds wakker geworden, het lijkt me heerlijk om weer een koele kamer te hebben...
  † In Memoriam † woensdag 5 juli 2006 @ 08:39:07 #158
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39530875
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 08:36 schreef Nijna het volgende:
Hier is het ook bewolkt, maar nog steeds erg warm... Een lekker buitje zou niet verkeerd zijn en vooral afkoeling... Vannacht steeds wakker geworden, het lijkt me heerlijk om weer een koele kamer te hebben...
wij slapen op zolder en het was er gisteren 41 graden.
gelukkig hebben we airco
vannacht werd ik wakker van de kou
  woensdag 5 juli 2006 @ 08:41:35 #159
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39530903
Ik ben net wakkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik viel rond 1 uur in slaap jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en nu kom ik vreselijk te laat omdat m'n vriendje me heeft laten slapen en Jolietje heeft weggebracht
  woensdag 5 juli 2006 @ 08:46:12 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39530970
3 cheers voor het vriendje! Laten slapen is goed!
Oh, en gewoon zomaar 7 uur slapen is natuurlijk ook niet mis. Wat heerlijk voor je!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 juli 2006 @ 08:52:07 #161
13151 crew  Rewimo
pi_39531063
Ik slaap vrij redelijk ondanks de warmte, half onder een dekbedhoes, mijn voeten erbuiten voor de koelte
  woensdag 5 juli 2006 @ 08:59:55 #162
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_39531175
Vraagje: wat voor een box is handig en het meest ergonomisch verantwoord?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_39531256
LB wat heerlijk voor je!

Vanaf morgen ga ik een dagje thuiswerken. Moest rustiger aan doen van de verloskundige dus vandaar. Maar ik had het er wel even moeilijk mee hoor. Hopelijk is dit een fijne oplossing.
Woensdag en vrijdag naar kantoor en donderdag dus thuis. En dan mag ik gewoon zelf kijken hoeveel ik doe. Pffff, wat kan een mens daar stom emo van worden. bah.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 juli 2006 @ 09:05:29 #164
13151 crew  Rewimo
pi_39531269
Een box met verstelbare bodem is handig, eventueel laden eronder ook, en verder kijk je naar de ruimte die je hebt en wat je mooi vindt
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:05:39 #165
24188 Belana
kloon van belana
pi_39531271
hier ook bewolking, maar ik verwacht geen regen, weleen hele benauwde dag, het is nu al om te stikken...

LB woeiiii !!! das lekker!!

Ladywrb, hebben jullie geen last van de herrie die de airco maakt? Om die reden zetten wij hem dus weer uit als we gaan slapen, maarja, dan is het dus binnen notime weer om te stikken
stormy waters...
sailin'
pi_39531307
LB!!! Zo gaat ie goed!

Snoop
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:08:02 #167
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_39531316
Ik zie hier ook bewolking en verwacht wel binnen een paar uren regen
En anders ga ik gewoon een regendans opvoeren
Ik kijk ook op marktplaats voor een box, maar de vraag is dan wel hoe we die in de auto mee ga krijgen...
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:08:54 #168
24188 Belana
kloon van belana
pi_39531335
PV, wat rewimo zegt... en boxen kunnen uit elkaar hoor meid

snoopy ff wennen he? maar wel beter voor je
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † woensdag 5 juli 2006 @ 09:09:08 #169
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39531339
normaal doen wij hem ook uit hoor.
we waren allebei in slaap gevallen ondanks dat hij nog aan stond dus.
echt veel herrie maaktie niet minder dan de droger die een ruimte verder staat.
maar eerlijk gezegd slaap ik beter als er geluid om me heen is, dan wanneer het doodstil is.
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:10:02 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39531356
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 09:05 schreef Belana het volgende:
hier ook bewolking, maar ik verwacht geen regen, weleen hele benauwde dag, het is nu al om te stikken...

LB woeiiii !!! das lekker!!

Ladywrb, hebben jullie geen last van de herrie die de airco maakt? Om die reden zetten wij hem dus weer uit als we gaan slapen, maarja, dan is het dus binnen notime weer om te stikken
Bij moet het normaal gesproken muisstil zijn, ik haat tikkende horloges of wekkers etc. maar ik slaap nu toch echt met de ventilator aan. Nooit gedacht dat ik het kon maar het is toch wel erg lekker als de lucht nog een beetje circuleert 's nachts.
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:12:15 #171
24188 Belana
kloon van belana
pi_39531393
wat voor 1 hebben jullie ladywrb? wij hebben een proline.
ik heb gistermiddag trouwens wel met dat ding aan geslapen idd en dat doe ik vanmiddag weer. Nick kan er voornamelijk echt niet tegen geloof ik.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:14:44 #172
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_39531451
Zo'n airco zuipt toch onwijs veel stroom? Loopt de rekening dus niet ernstig op met dit soort weer?
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:16:29 #173
24188 Belana
kloon van belana
pi_39531492
dat interesseert me echt geen r**t PV
stormy waters...
sailin'
pi_39531511
Fijn Luchtbel!

Hier hebben we ook goed geslapen allemaal. Alleen Myrthe werd om half 7 wakker en bij mij in bed gedropt door man maar dat is eigenlijk wel een normale tijd om wakker te worden want hij gaat dan naar z'n werk.
pi_39531581
Wij hebben een airco in de kamer van Morris staan. En zelf een ventilator.
Moet zeggen dat die airo zijn werk goed doet! Wij hebben hem aangeschaft aan de hand van deze site

Enne Belana, ik denk ook dat het het beste is hoor, minder werken. Maar je moet toch een drempel over voor jezelf...
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:36:06 #176
24188 Belana
kloon van belana
pi_39531836
je voelt je al snel zo "gehandicapt" terwijl je "gewoon zwanger" bent he? Maar ze zullen die 2 dagen meer aan je hebben nu
stormy waters...
sailin'
pi_39531965
Luchtbel lekker hoor
Hier heb ik het half 3 zien worden, en om 1 minuut over 8 werd ik wakker van Marco die ging werken.

Vannacht heeft het hier geonweerd en lekker stevig ook, regen heb ik eigenlijk niet gehoord dus dat al wel niet.
Het is hier nu wel een stukje koeler maar ook benauder, verwacht tegen vanavond eindelijk de regen die voor de verkoeling gaat zorgen.

Airco hebben wij ook, alleen die doet het niet super helaas
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:45:25 #178
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_39532043
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Het regent en onweert hier!
Oh, dank U! Moeder Natuur, dank U.
  † In Memoriam † woensdag 5 juli 2006 @ 09:54:42 #179
81992 Githa
pi_39532242
Het regende hier vannacht/ochtend al en nu weer, maar ik moet zeggen dat het nog steeds erg benauwd is.
pi_39532405
Pff ik ben ook erg blij dat het regent. Het werd nu wel heel benauwd in huis. Straks lekker de deuren en ramen tegen elkaar open en dan maar doortochten.
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:05:00 #181
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_39532468
Ja, mijn bed is nu wel nat. Want die staat onder het raam en dat stond natuurlijk wagenwijd open
'geeft niet, droogt wel weer op'.
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:06:07 #182
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_39532493
hier is het gewoon al 28 graden geen onweer/regen of wat dan ook
maar jah komt goed
pi_39532585
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 09:22 schreef snoopy het volgende:
Moet zeggen dat die airo zijn werk goed doet! Wij hebben hem aangeschaft aan de hand van deze site
Hé grappig, ik had die site niet gezien, maar wij hebben een paar weken geleden de Zibro P122 gekocht, prima ding, en ik zie dat hij goed scoort hier
pi_39532801
Ik wil ook regen en onweer. Hier geen wolkje aan de lucht
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_39533045
HIer is het ook alweer droog en de wind is weg dus doortochten doet het nog niet.
pi_39533101
Hier is het ook gestopt met waaien! Wel is het bewolkt dus ben benieud!
Hoop dat het nog wel even droog blijft moet de deur nog even uit strax
♥ Love is Love ♥
pi_39533166
Nog steeds bewolkt, af en toe piept het zonnetje tussen de wolken door. Nog geen spat regen en niks geen koelte.

Wie doet er mee met de regendans?
pi_39533189
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:32 schreef Angel_1983 het volgende:
Hier is het ook gestopt met waaien! Wel is het bewolkt dus ben benieud!
Hoop dat het nog wel even droog blijft moet de deur nog even uit strax
Als ik nat moet regenen omdat het koeler wordt... doe mij dan maar gewoon nattigheid hoor
pi_39533589
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 08:05 schreef Belana het volgende:
Anitra "DELFT - Bruce Springsteen geeft op 13 oktober een concert in Rotterdam Ahoy'"
de geruchten waren er al een hele tijd en gister officieel persbericht en ben helemaal happy
Hij doet overigens alleen Europa aan met een 2e tour met deze band.

Hier is het benauwd, geen regen en ik heb het 6 uur zien worden en toen elk uur wakker geweest.
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:52:06 #190
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_39533620
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:34 schreef Nijna het volgende:
Nog steeds bewolkt, af en toe piept het zonnetje tussen de wolken door. Nog geen spat regen en niks geen koelte.

Wie doet er mee met de regendans?
!Oelaheeee!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 juli 2006 @ 11:00:05 #191
13151 crew  Rewimo
pi_39533806
Eens kijken of het helpt

pi_39534586
Nou niet echt Rewimo alles gaat precies langs ons heen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 juli 2006 @ 11:31:33 #193
13151 crew  Rewimo
pi_39534885
Hier ook nog steeds alleen bewolking, verder niks
pi_39534946
Ik zou dolgraag een airco willen, maar haal je je geld er wel uit? en als wij onze kamer doen, moeten de kinder kamers ook natuurlijk, dat word een duur grapje dan voor die 4 hete weken in het jaar.
pi_39535127
Wij slapen al 3 nachten in de woonkamer omdat het daar lekkerder is dan in de slaapkamer. En in de woonkamer staat een airco.

Wij hebben hem dit jaar aangeschaft. Hebben een plat dak en 's ochtends staat de zon op de achterkant en 's middags tot zonsondergang op de voorkant. Zonder airco zou het hier ruim 35 graden zijn. Niet te harden dus. Nu is het steeds rond de 25 graden, heerlijk!
Wij hebben deze:

♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † woensdag 5 juli 2006 @ 11:42:52 #196
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39535288
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:33 schreef Anitra het volgende:
Ik zou dolgraag een airco willen, maar haal je je geld er wel uit? en als wij onze kamer doen, moeten de kinder kamers ook natuurlijk, dat word een duur grapje dan voor die 4 hete weken in het jaar.
nee natuurlijk niet. ik vind het puur luxe. dat ding kost alleen maar geld, zowel bij aanschaf als bij gebruik en het enige dat het oplevert is een koele kamer.
t is puur hoe belangrijk jij het vindt.

wij slapen op zolder en met een beetje zon vliegt de temperatuur al omhoog, ondanks de dakisolatie.

je zou eens moeten bekijken wat er voor alternatieven voor jouw situatie zijn: (rol)luiken, verduisteringsgordijnen of eventueel je dak isoleren.

en shit, het regent hier nu. had dat nou niet 1 lullig dagje kunnen wachten? luca moet vanmiddag naar een kinderfeestje met buitenactiviteiten.
doet die moeder dr best om wat leuks te organiseren, gaat het regenen
pi_39536007
Hier op onze slaapkamer is het ook in de 30 graden, we hebben beton muren en als daar de warmte erin zit dan krijg je het er niet meer uit. Het voordeel is wel dat wij vaak pas heel laat in het jaar de verwarming aan hoeven te zetten en dat bespaart een hoop
Lady-wrb we hebben een huurhuis en veel mag hier niet, wat ik wel eens gehoord heb maar nooit gezien is van folie ofzo die het licht weerkaatst van de zon en dus de kame koeler blijft

Das balen Lady-wrb, ik hoop voor ze dat het redelijk droog blijft!
  † In Memoriam † woensdag 5 juli 2006 @ 12:12:52 #198
81992 Githa
pi_39536234
Hier stijgt het kwik ook gerust boven de 30 graden in huis, wij hebben op de slaapkamers een platdak dus moeilijk koel te houden, maar om nou een airco aan te schaffen voor idd die paar weekjes per jaar...we zingen het wel uit
pi_39536443
Hier ga ik zo eens zwemmen met het buurmeisje, het is hier overgens wel aangenaam met 26,5 graden en wind van zee.

Daarstraks was ik op de begraafplaats de bloemen weg doen en de beren/knuffels verzameld en allemaal op het grafje gezet, wat een mooi plaatje vormde.
Samen met een windlicht en 2 windmolentjes vond ik het iig een mooi geheel.

Denk nu ook dat het symbool van Thijs toch een Beer is
pi_39536485
Even een vraagje tussendoor. Wat zeg je tegen een hoogzwangere vriendin die het spuugzat is?

Uit een ander topic begreep ik dat bepaalde opmerkingen not done zijn:
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:46 schreef Mone het volgende:
"Er is er nog nooit 1 blijven zitten" Vreselijk vond ik die, wat moet je er mee?!
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 20:38 schreef Belana het volgende:
"het hoort erbij he..."
"ach, kan noooooooit lang meer duren"
Maar wat moet ik dán zeggen? Vriendin 1 is een week overtijd, maar trekt het nog wel redelijk. Vriendin 2 was gister uitgerekend, maar houdt het echt niet meer. Slaapt slecht, beweegt moeilijk enzo.

Veel verder dan:

'Gelukkig koelt het gauw af ' of 'Je kunt niks anders doen dan afwachten ' weet ik ook niet meer te zeggen .

Wie helpt?
Eeuwig vijfentwintig
pi_39536611
Nou ja, je moet bedenken dat jij geen oplossing hebt voor het probleem, je bent niet moeder natuur tenslotte

Gewoon iets als 'vervelend voor je' en het daar bij laten. (natuurlijk wel met zeer veel inlevingsgevoel gebracht he! )
Variety is the spice of life
  † In Memoriam † woensdag 5 juli 2006 @ 12:39:54 #202
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_39537091
Mijn regendansje heeft geholpen, het stortregent hier
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:42:26 #203
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39537163
Slaapmeisje hier ook ik ben dan ook erg dichtbij natuurlijk. Net weggegaan op kantoor omdat het er zo heet was, heerlijk thuiswerken met de balkondeuren open. Ruik je de regen?!
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:47:12 #204
24188 Belana
kloon van belana
pi_39537322
ik wil ook regen
stormy waters...
sailin'
pi_39537580
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:47 schreef Belana het volgende:
ik wil ook regen
ik ook
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:01:13 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39537746
Reese, ik zou iets zeggen als 'ik hoop met je mee dat het snel komt voor je'.
Hoe suf dat ook is, maar je moet idd wat...
pi_39537892
Alle regen trekt hier volgens de buienradar gewoon langs... . Overigens was het net op de fiets nog best te doen met het beetje wind. Misschien straks nog even een rondje maken...

Als iemand de regen zat is, blaas maar deze kant op (richting Arnhem/Nijmegen)
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:06:44 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_39537946
Ik weet niet of jullie het meegekregen hebben, de winnaar van de Hema ontwerpwedstrijd:

Ik vind dit stoeltje/duwwagentje zo gaaf!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39537961
Lekker Bar een windje uit zee!
Als ik een beer zie dan denk ik gelijk aan Thijs.

slaapmeisje hoe deed jij die regendans? Dan ga ik hem hier ook ff doen
pi_39537987
Die is zeker leuk Troel!
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:07:46 #211
24188 Belana
kloon van belana
pi_39537990
Reese, je kunt niet veel zeggen... mijn vriendinnen zeggen idd: meid, ik hoop dat het nu snel begint! en dat vind ik lief en ik weet ook wel dat ze niks anders kunnen zeggen dat weet jouw vriendin vast ook wel
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † woensdag 5 juli 2006 @ 13:08:32 #212
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_39538021
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:42 schreef Luchtbel het volgende:
Slaapmeisje hier ook ik ben dan ook erg dichtbij natuurlijk. Net weggegaan op kantoor omdat het er zo heet was, heerlijk thuiswerken met de balkondeuren open. Ruik je de regen?!
Als ik goed kijk, dan kan ik bijna naar je zwaaien Ik hou van de geur van regen Helaas is het alweer droog en nog steeds erg klam
  † In Memoriam † woensdag 5 juli 2006 @ 13:08:57 #213
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39538042
ik vind het wel raar dat men zich nu ook al stoort aan: dr is er nog nooit een blijven zitten.
dat is toch gewoon een gekscherende opmerking.
tegen mij is het ook wel gezegd en ik vond het wel humor.
tegenwoordig moet je je woorden wel op een goudschaaltje leggen zeg.
  † In Memoriam † woensdag 5 juli 2006 @ 13:10:06 #214
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_39538073
Anitra, je moet gewoon naakt in de tuin gaan staan en dan met de klok mee rondjes draaien en je armen wijd houden terwijl je zingt:

regen geef ons uw zegen
regen geef ons uw zegen

Dan komt het helemaal goed
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:10:52 #215
24188 Belana
kloon van belana
pi_39538103
ach welnee ladywrb, soms heb je gewoon je bui niet als zwangere, thats all
stormy waters...
sailin'
pi_39538133
Die is leuk Troel! Misschien wil ik toch wel een jongetje

Hier heeft het ook heeeel eventjes geregend maar ik wil meer!

Hangt ook van de persoon en z'n bui af denk ik Lady-wrb, ik zou het ook geen gekke opmerking gevonden hebben (maar Myrthe kwam voor de uitgerekende datum en ik had me op 41/42 weken ingesteld, dat scheelt waarschijnlijk wel).
pi_39538217
Weet iemand eigenlijk of Villa Happ al weer opruiming heeft?
  † In Memoriam † woensdag 5 juli 2006 @ 13:15:56 #218
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39538277
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:14 schreef poemojn het volgende:
bestaat dat nog dan? ik dacht dat die failliet was

nou moet ik zeggen dat ik er eigenlijk bijna nooit geweest ben en er maar 1 keer daadwerkelijk iets gekocht heb, dat nu dan ook ongedragen in de kast ligt.
voor meisjes hebben ze wel hele leuke dingen, voor jongens is het het gewone standaardwerk wat je overal voor veel minder kan kopen.
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:18:48 #219
24188 Belana
kloon van belana
pi_39538373
het regent... hele dikke druppels niet hard, maar het frist toch een beetje op
stormy waters...
sailin'
pi_39538410
Ja het bestaat nog niet alle vestigingen waren failliet gegaan.
En op de website staat 50% sale Beter zoeken dus
pi_39538460
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:10 schreef Slaapmeisje het volgende:
Anitra, je moet gewoon naakt in de tuin gaan staan en dan met de klok mee rondjes draaien en je armen wijd houden terwijl je zingt:

regen geef ons uw zegen
regen geef ons uw zegen

Dan komt het helemaal goed

ik wil de buurman niet laten schrikken, ik laat Djulian dan wel rondjes draaien in zijn blote kont
pi_39538464
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:14 schreef poemojn het volgende:
Hier wel, alweer een paar weken
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:43:00 #223
94046 PM-girl
pi_39539192
Pff, hier zijn ook drie druppels gevallen en nu weer zon, ik heb het zooo heeeeeeet!
*
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:47:21 #224
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39539327
Ik vraag me weleens af he, als ik water in het badje laat staan en er verdrinkt een kind in. Ik bedoel als ik weg ben, een kind dat zomaar in onze tuin is gelopen. Ben ik dan verantwoordelijk daarvoor?
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:49:08 #225
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_39539398
Oei, da's een moeilijke... Ik denk, omdat het zegmaar afgeschermd is, niet. (Ik hoop dat eigenlijk meer.)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:52:57 #226
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39539527
Ja maar we hebben niet helemaal een afgesloten tuin en gister toen er water in het badje was ben ik wel boodschappen gaan doen. Net liep er een kindje van Jolies leeftijd in onze tuin. Geen idee waar het bijhoort maar ja zo lopen er wel meer rond. Het badje is nu wel weg hoor maar ik moest er ineens weer aan denken.
pi_39539567
Niet verantwoordelijker dan de gemeente voor het hebben van sloten en vijvers, of de buurvrouw voor haar vijvertje in haar voortuin zonder hekje denk ik. Zal geen 'dood door schuld' zijn met onze wetgeving.
pi_39539599
lijkt mij de verantwoording van de ouders zelf, die moeten toch bij hun kids blijven, en uitkijken dat ze niet op vreemde plaatsen terecht komen en bij water oid?

Reese, meer dan meelullen over hoe vervelend en zwaar het voor d'r moet zijn kan je denk ik niet doen. Probeer d'r een beetje te helpen ofzo ...
  † In Memoriam † woensdag 5 juli 2006 @ 13:57:13 #229
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39539640
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:47 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vraag me weleens af he, als ik water in het badje laat staan en er verdrinkt een kind in. Ik bedoel als ik weg ben, een kind dat zomaar in onze tuin is gelopen. Ben ik dan verantwoordelijk daarvoor?
heb ik me ook wel eens afgevraagd, alleen niet met een badje, maar met een schommel en andere klim en speelattributen.
ik heb altijd alle kinderen uit de tuin gezet die ongevraagd kwamen spelen. ik had geen zin in boze ouders aan de deur ivm met verwondingen ivm met spelen in mijn tuin terwijl ik er niet ben.
zo mochten ze ook nooit de bal van het schuurdak afhalen. ik wilde perse dat ze even aanbelden. (maar dit vooral in verband met het feit dat het dak zo gammel was dat je er zo doorheen zou zakken. ik heb er zelfs een paar in de schuur laten zien hoe gevaarlijk zwak het dak was) ik haalde zelf die ballen van het dak.
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:06:43 #230
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39539956
Ja zoiets is het Lady. Ik gooi wel altijd de asbak leeg die in de tuin staat omdat ik bang ben dat een kind de zooi opvreet maar het badje laat ik wel staan als ik wegga? Ik wil er verder helemaal niet eens aan denken maar toch. Ff tjekken gewoon.
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:23:14 #231
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_39540481
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:52 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar we hebben niet helemaal een afgesloten tuin en gister toen er water in het badje was ben ik wel boodschappen gaan doen.
Dat snap ik, maar het is in ieder geval 'eigen terrein'. Ik hoop dat er nooit zoiets gebeurt maar ik denk inderdaad niet dat je dan verantwoordelijk bent, wat de rest ook zegt.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_39541221
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:21 schreef Anitra het volgende:

[..]

ik wil de buurman niet laten schrikken, ik laat Djulian dan wel rondjes draaien in zijn blote kont
Hihi, schrikt jou buurman zo snel dan?
Hier schijnt de zon weer... ik moet zeggen dat ik ook pas voor dat regendansje, ik doe het wel met kleren aan, dan maar wat minder regen ik heb nog geen kind die ik het kan laten doen in zjin/haar blote kont
  woensdag 5 juli 2006 @ 16:23:38 #233
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_39544293
Iemand enig idee waar ik zoutloze rijstewafels vandaal haal? Hier bij de Bas en de Dirx iig niet...
Ylana
pi_39544312
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 16:23 schreef Saffier het volgende:
Iemand enig idee waar ik zoutloze rijstewafels vandaal haal? Hier bij de Bas en de Dirx iig niet...
natuurwinkel?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 juli 2006 @ 16:28:43 #235
13151 crew  Rewimo
pi_39544463
Okee, ik heb een auto gekocht

Deze:

pi_39544466
hier in de (très simple) supermarkt hebben ze wel zoutloze (of op z'n minst zeer zout-arme) rijstwafels van zonnatura.

wow, gefeliciteerd rewimo! was je oude op?
(en hoe gaat het nu verder met je?).
  woensdag 5 juli 2006 @ 16:30:53 #237
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_39544532
Mooi Rewimo!! Die kleur ook?

Zonnatura hebben ze hier uit het assortiment gehaald, maar dat kan ik wel ergens anders krijgen!
Ylana
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 juli 2006 @ 16:32:29 #238
13151 crew  Rewimo
pi_39544587
De oude is niet op, maar wel erg basic en komt nu enigszins in de elk-jaar-wel-wat-periode. Toen ik deze kocht had ik geen geld voor extra's en nu gelukkig wel

En ja, deze kleur.

En verder gaat het wel, zolang mensen maar gewoon tegen me doen. Als ze lief doen barst ik in tranen uit...
pi_39544686
ok ik zal niet te lief doen. (sorry).
pi_39544913
Rewimo, stoer bakkie
  woensdag 5 juli 2006 @ 16:47:03 #241
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_39545075
De natuurwinkel had ik helemaal niet aan gedacht, stom want ik kom er zowat elke week, bedankt voor de tips!
Ylana
pi_39547277
Wauw, blits Rewimo!
pi_39547310
Wow Rewimo, Agila's zijn leuk!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 juli 2006 @ 18:12:55 #244
13151 crew  Rewimo
pi_39547468
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 18:06 schreef clauwheee het volgende:
Wow Rewimo, Agila's zijn leuk!
Dat weet ik, ik heb er nu ook een
  woensdag 5 juli 2006 @ 18:15:46 #245
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39547533
Oh wij hebben een keer een Agila als vervangende auto meegekregen... Ook in zo'n soort kleur, eigenlijk veel knallender, maar dat kan door de foto anders lijken misschien. We werden serieus nagestaard op de snelweg en uitgelachen
©Dumbo
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 juli 2006 @ 18:25:07 #246
13151 crew  Rewimo
pi_39547768
Ik ben nog nooit uitgelachen om mijn Agila. En al zouden ze me uitlachen, wat dan nog. Voor mij is het echt een perfecte auto Zoveel ruimte in zo'n kleine wagen, 't is net een bus En je zit lekker hoog, dus goed zicht op de weg. En het is een opvallende kleur ja, Christan wilde liever rood maar dat vond ik nou weer minder. Een blauwe heb ik nu, en de rest van de kleuren vond ik niks, die spearmint wel, al vanaf dat ik die voor het eerst zag
pi_39548102
Mooie wagen Rewimo!!!

Nijna buurman woont hier net Overigens ben ik bang dat ik toch zelf de regendans moet gaan doen want hier nog geen druppel.

Sadffier zoutloze rijstewafels moet je gewoon het goedkoopste merknemen en anders heeft de Lidl rijstewafel voor een paar centen en die zijn ook zoutloos.
  woensdag 5 juli 2006 @ 18:56:39 #248
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_39548725
De rijstwafels die ik nu heb staan kostten ook geen drol, maar thuis zag ik dat er toch (zee)zout in zit, er was maar 1 merk. Maar ik probeer het van de week even op het andere winkelcentrum hier, andere supermarkten en ook een natuurwinkel, dus moet het lukken!

Hebben jullie ook wel eens dagen dat er níets mee zit, maar dan ook níets? Pfff vandaag mag wel voorbij zijjn van mij, ik heb 't gehad. Einde klaagzang!
Ylana
pi_39548905
Ja die dagen herken ik wel saffier
Heb je geen Lidl in de buurt? Die zijn zeker weten zout-vrijDjulian mocht niks anders dan rijstewafels zonder zout en wij haalden ze altijd daar
pi_39548927
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 18:37 schreef Anitra het volgende:
Nijna buurman woont hier net Overigens ben ik bang dat ik toch zelf de regendans moet gaan doen want hier nog geen druppel.
Lekkere binnenkomer toch... . Hier ook nog geen regen, ik heb de sproeier maar even aan gezet, de tuin smeekte om wat te drinken.
pi_39548962
Dat is ook waarom ik de buurman te vriend moet houden, hij heeft een buitenkraan aan gelegd en ik wil hem heel lief aan kijken of hij dat ook bij ons wil doen zodat ik ook onder een sproeier kan staan
  woensdag 5 juli 2006 @ 19:15:19 #252
103793 kozakken
Living the life
pi_39549298
Hier nog geen regen. Ik wil 't zo graag! (alhoewel het hier dan ook vaak meteen goed gaat onweren. Zit daar niet helemaal op te wachten.. Maar alles beter dan dit!!!)
Echt... -zucht- ben 't zat die warmte!
  woensdag 5 juli 2006 @ 19:54:23 #253
3011 E.T.
pi_39550188
oef! het temperatuurverschil tussen de airco op kantoor en buiten was waarschijnlijk iets te groot (op kantoor 21,5 graad en buiten 30)..
M'n benen voelen alsof ze gaan ontploffen, m'en enkels alsof er van alles in de weg zit om ze goed te kunnen bewegen.. Toch wat vocht waarschijnlijk omdat ik er nu meer en vaker last van heb dan zomers dat ik niet zwanger ben.

Tijd voor permanente verkoeling!
pi_39550267
Rewimo gefeliciteerd met je nieuwe auto, lekker joh!

Hier heeft het vanmorgen heel hard geregend en vanaf vanmiddag is het weer stralend weer hier. Lekker hoor.

Nou ja had ik vandaag weer.
Ik moest bloed prikken in het ziekenhuis voor die schildklier (ben altijd heel bang)
Dus ik zeg dat tegen die knul. Hij zegt, het is zo over hoor en wil gaan prikken, maar heeft mijn arm nog niet ontsmet. Dus ik zeg, he je moet nog ontsmetten
Nee zegt ie ik werk met schone spullen
Thuis gekomen vond ik dat toch raar, zat me niet lekker. Ik gebeld met het ziekenhuis. Blijkt dat dat tegenwoordig niet meer hoeft. Het schijnt niks te doen dat ontsmettende watje? Ze doen het nog wel altijd omdat ze het anders altijd uit moet leggen net zoals tegen mij nu.
Gek he, had ik echt nog nooit van gehoord.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_39550490
Jessie, ik had ook ooit begrepen dat het ontsmetten pas werkt als er een aantal minuten tussen ontsmetten en prikken zit.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † woensdag 5 juli 2006 @ 20:08:20 #256
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_39550580
Wat raar jessie. Ik heb altijd het idee dat het wel helpt. Ook omdat de spullen dan wel schoon kunnen zijn, maar je huid niet. Zo prik je toch vuil mee naar binnen? Nou ja, het ziekenhuis zal het wel beter weten al blijf ik het een vreemde zaak vinden.

En Anitra dat is nou precies de reden waarom je die regendans moet uitvoeren
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:09:48 #257
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_39550621
Jessie idd een rare gewaarwording is dat, maar heb ook begrepen dat het onzin is dat ontsmetten( je eigen afweer kan zo`n klein wondje prima aan). Bij de bloedbank doen we het nog wel, twee keer zelfs( 1 keer ontsmetten dan 30 sec wachten 2de keer onsmetten en dan wachten tot het helemaal droog is) maar dit is meer voor de bacterien die in het bloed zouden kunnen komen en ws ook omdat de naalden dikker zijn en langer in de arm zitten dan bij een "normale" afname.
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_39550687
Ja dat vond ik dus ook slaapmeisje. Ik vind mezelf al heel dapper dat ik het direct aankaarte. Maar thuis aangekomen zat het me toch niet lekker. Het gaat nu net iets beter met me en zag me al helemaal met 1 of andere vage infectie thuiszitten Hij zat met zijn eigen handen (geen handschoenen) ook nog aan me ader voordat hij priktte. Nou ja ik vond het dus ook vreemd, en waarschijnlijk krijg je die watjes alleen voor je eigen gevoel dus, maar volgende keer ontsmetten ze het toch maar vind ik Dan doen ze dat maar voor mijn gevoel
Het voelt heerlijk!!!!
pi_39550712
O ok thx loena voor je reaktie die las ik pas na het tikken van mijn vorige stukje
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:15:03 #260
103793 kozakken
Living the life
pi_39550765
Jessie, dank voor 't schrijven! Vroeg me vanmorgen bij mijn bloedprikronde ook al af waarom ik 't koude watje niet meer voelde Vergat er naar te vragen. Maar nu weet ik het wel. tanx!
pi_39550795
Hahahahahaha wat een toeval kozakken
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:16:15 #262
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_39550798
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 18:15 schreef texelonia het volgende:
Oh wij hebben een keer een Agila als vervangende auto meegekregen... Ook in zo'n soort kleur, eigenlijk veel knallender, maar dat kan door de foto anders lijken misschien. We werden serieus nagestaard op de snelweg en uitgelachen
Misschien zat je haar gewoon heel stom of had je een klodder chocopasta op je wang
Hyves!
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:17:51 #263
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39550854
Jessie, onderzoek heeft uitgewezen dat niet schoon maken van de huid geen extra infecties geeft, Het is een extra handeling die dus niet nodig is:tekst (en het geeft ook nog eens een schijngevoel van veiligheid)
Lekker douchen!
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:18:00 #264
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_39550861
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:12 schreef jessie het volgende:
Ja dat vond ik dus ook slaapmeisje. Ik vind mezelf al heel dapper dat ik het direct aankaarte. Maar thuis aangekomen zat het me toch niet lekker. Het gaat nu net iets beter met me en zag me al helemaal met 1 of andere vage infectie thuiszitten Hij zat met zijn eigen handen (geen handschoenen) ook nog aan me ader voordat hij priktte. Nou ja ik vond het dus ook vreemd, en waarschijnlijk krijg je die watjes alleen voor je eigen gevoel dus, maar volgende keer ontsmetten ze het toch maar vind ik Dan doen ze dat maar voor mijn gevoel
Nou vind ik ook hoor als het voor jou beter voelt moet je dat gewoon eisen
Hyves!
pi_39550924
Thx Sjak.
Maar hoe weten ze bij het bloedprikken dan eigenlijk dat je wel of geen goede afweer hebt.
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:24:07 #266
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39551041
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:20 schreef jessie het volgende:
Thx Sjak.
Maar hoe weten ze bij het bloedprikken dan eigenlijk dat je wel of geen goede afweer hebt.
Bij echte afweerproblemen gaat het vaak om bepaalde ziektebeelden.
Grappig trouwens om te zien dat zo langzamerhand er steeds minder gedesinfecteerd wordt, een paar jaar geleden was al bekend dat het niet hoefde maar de meeste medewerkers in de gezondheidszorg (ik ook hoor) doen het omdat het gewoonte is, het past bij het ritueel van het prikken
Lekker douchen!
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:25:59 #267
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_39551094
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:24 schreef sjak het volgende:

[..]

Bij echte afweerproblemen gaat het vaak om bepaalde ziektebeelden.
Grappig trouwens om te zien dat zo langzamerhand er steeds minder gedesinfecteerd wordt, een paar jaar geleden was al bekend dat het niet hoefde maar de meeste medewerkers in de gezondheidszorg (ik ook hoor) doen het omdat het gewoonte is, het past bij het ritueel van het prikken
Ik moet zeggen dat ik het in het begin echt miste hoor, lekker schoon...dat alcohol-luchtje
Hyves!
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:27:48 #268
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39551150
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:25 schreef Loena-tik- het volgende:

Ik moet zeggen dat ik het in het begin echt miste hoor, lekker schoon...dat alcohol-luchtje
Het schijnt zelfs nog slechter te zijn om het wel te doen heb ik ergens gelezen omdat alcohol de huid aantast...nou ja, dat is m.i. wel wat overdreven bij de kleine hoeveelheden die wij gebruiken.
Als ik prik, prik ik meestal infusen en daarbij mag nog wel gedesinfecteerd worden. Ik hoef het gelukkig nog niet af te leren
Lekker douchen!
pi_39551199
LB, lag er nog een kindje in je badje toen je thuiskwam?
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:30:02 #270
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39551205
snoopy !
Lekker douchen!
  † In Memoriam † woensdag 5 juli 2006 @ 20:31:55 #271
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_39551260
Bij mijn hormonen kreeg ik standaard ook alcohol ontsmettingsdoekjes meegeleverd en ik heb dan ook trouw elke avond mijn buik ontsmet
pi_39551300
En zie Slaapmeisje! Het heeft geholpen
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:39:50 #273
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_39551479
hier was het vanchtend noodweer heel mijn partytent naar de haaien echt helemaal kapot en ik was alleen thuis dus kon hem niet eens afbreken en binne zetten.
morgen de verzekering maar een sbellen om te vragen ofdat het verzekerd word storm schade...
de onweersbui hing hier recht boven en de party tent stond met tent haringen in de grond zelfs die zijn eruit gekomen...
  † In Memoriam † woensdag 5 juli 2006 @ 20:41:50 #274
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_39551538
Ik heb in ieder geval een schoon kindje snoopy
  Jubileum moderator woensdag 5 juli 2006 @ 20:45:54 #275
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_39551683
Het heeft hier vandaag amper geregend hoor, en afgekoeld is het ook nog niet echt. Naja buiten is het wel wat minder als gisteravond maar de warmte in huis (ondanks de airco) is moeilijk weg te krijgen nog.
De airco heeft voornamelijk in Iris' kamertje gedraaid vandaag want die heeft 40 graden koorts en weet helemaal niet waar ze het zoeken moet in deze hitte.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:48:53 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39551806
Mooie auto Rewimo!

Wij hebben vanavond ook een nieuwe gekocht, occasion, maar voor ons nieuw:

Met climate control! Die proefrit was echt hemels!
Zaterdag gaan we hem ophalen en dan kan hij donderdag mooi mee op vakantie!
pi_39551844
Arme Iris Beterschap en koelte wens ik haar toe.

Er zit hier een of andere mafkees in een bootje bij de brug met een saxofoon 'Under the bridge' te toeteren. Het klinkt niet echt fraai Nu maar hopen dat Morris niet wakker wordt.

toevoeging: BE ook gefeli met je nieuwe auto
  Jubileum moderator woensdag 5 juli 2006 @ 20:51:01 #278
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_39551868
Mooi Be Durf je dat wel aan, gelijk op vakantie? *denkt aan vorig jaar*
Nee hoor, geintje, deze auto doet het vast veel beter!!!

Rewimo ik vind het kleurtje van je nieuwe auto echt heel apart! Leuk!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:53:23 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39551917
Lois! Deze komt op stinkie's naam te staan, gaat helemaal goed komen.

Ik lees helemaal over de zieke Iris heen. Jemig, 40 graden koorts met dit weer.
  † In Memoriam † woensdag 5 juli 2006 @ 20:56:21 #280
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39552030
leuke auto be, heb je m gekocht bij de broer van Kbot?
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:56:41 #281
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39552047
Wow, allemaal nieuwe auto's hier, daar wordt een mens hebberig van
Sterkte met Iris, Lois. Nu koorts hebben lijkt me vreselijk, arme meid.

Snoopy, misschien gaat ie weg als je uit het raam heel hard mee gaat zingen
Lekker douchen!
  † In Memoriam † woensdag 5 juli 2006 @ 20:57:46 #282
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39552098
daar hebben ze de brandslang voor uitgevonden snoopy
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:58:25 #283
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39552124
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:56 schreef lady-wrb het volgende:
leuke auto be, heb je m gekocht bij de broer van Kbot?
Ik weet niet wie de broer van Kbot is?

De kwartjes zijn wel erg langzaam door het warme weer!
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:58:54 #284
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39552147
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:58 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik weet niet wie de broer van Kbot is?
Ik gok PBot
Lekker douchen!
pi_39552158
Hij is gelukkig weg. Maar ik hoor Morris wel weer kletsen in z'n bed
Ik zal volgende keer idd even met een emmer water op de brug gaan staan
  † In Memoriam † woensdag 5 juli 2006 @ 20:59:08 #286
37843 lady-wrb
kortaf
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:00:22 #287
3011 E.T.
pi_39552214
gets, 40 graden koorts lijkt me echt helemaal niks met deze hitte.. Sterkte!!

Nieuwe auto's
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:02:11 #288
24188 Belana
kloon van belana
pi_39552281
he bah lois, arme Iris wel fijn dan dat je die airco hebt op zo'n moment he.

Ow en gefeli met de nieuwe auto's wat een leukies
stormy waters...
sailin'
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:06:01 #289
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_39552434
beterschap voor iris ziek zijn in deze hitte is niet leuk
pi_39552498
Ach jeetje arme Iris,hoop dat ze snel beter wordt!

BE, mooie auto!! En fijne vakantie!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:17:48 #291
3011 E.T.
pi_39552904
de buurtkatten vinden mijn huis wel gezellig geloof ik..
Om de haverklap loopt de kat van erg schuin aan de overkant hier naar binnen en tegenwoordig ook de kat van hier recht aan de overkant. Zeker nu alles deuren enzo gewoon openstaan.. het stomme is; die katten van mezelf laten 't gewoon maar toe dat anderen uit hun bakjes eten

Of zou de kat van de overkant ook het geluid van de hogedrukreiniger zat zijn na 1,5 uur? jammer voor 'm dat ie dan niet hier ook z'n rust kan vinden..
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:18:11 #292
103793 kozakken
Living the life
pi_39552923
Beterschap Iris. Bah... gisteren hadden we hetzelfde met ons mannetje. Dus ik kan me iets voorstellen bij dat hete lijfje

Enne.... Het regent niet echt superveel, maar .... het regent
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:21:00 #293
26341 Mariposa
Telt af...
pi_39553011
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:38 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben hem dit jaar aangeschaft. Hebben een plat dak en 's ochtends staat de zon op de achterkant en 's middags tot zonsondergang op de voorkant. Zonder airco zou het hier ruim 35 graden zijn. Niet te harden dus. Nu is het steeds rond de 25 graden, heerlijk!
[afbeelding]
Ik heb vandaag een soort van Alu-coating voor ons platte dak gekocht. Dat smeer je op het platte dak en door de zilverkleur reflecteert het zonlicht. Het schijnt wel te helpen, want de buren hebben dat ook net en het is nu uit te houden in die kamer. Ze hebben trouwens ook de ramen met autofolie beplakt, dat houdt de warmte ook flink uit de kamer.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_39553074
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 21:21 schreef Mariposa het volgende:

[..]

Ik heb vandaag een soort van Alu-coating voor ons platte dak gekocht. Dat smeer je op het platte dak en door de zilverkleur reflecteert het zonlicht. Het schijnt wel te helpen, want de buren hebben dat ook net en het is nu uit te houden in die kamer. Ze hebben trouwens ook de ramen met autofolie beplakt, dat houdt de warmte ook flink uit de kamer.
Is wel een goede optie, alleen woon ik in een rij met heel veel huisjes... en ik weet niet of ik zomaar iets op het dak kan smeren bij ons...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_39553123
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
En Anitra dat is nou precies de reden waarom je die regendans moet uitvoeren
Misschien kan het idd helpen als je het toch gewoon doet Anitra... Overigens heb ik zelf niet onder de sproeier gestaan hoor .

Lois, dat lijkt me echt ellendig zo hoge koorts met die warmte. Hopelijk knapt Iris gauw weer op .

BE lijkt me heerlijk zo'n auto met climate control. Wij gaan vrijdag naar de notaris voor de verkoop van de flat en ik heb al gezien wat we eraan over houden, wilde met manlief ook maar eens gaan kijken voor een andere bolide. Maar hij wil niet komt vast omdat ik het steeds over een gezinsauto heb, hehehe

Edit: Nog geen regen hier, maar wel wat koelere lucht
* Nijna gooit alle ramen tegen elkaar open in de hoop op verkoeling
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:27:57 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39553250
Nijna, deze is 5-deurs, is toch wel makkelijk voor if and when. Zelfs stinkie was dat met me eens!
pi_39553303
* Anitra doet alvast haar slippers uit

Ik heb net ijskoffie gemaakt Dat is zo lekker en je koelt er goed van af!

BE mooi wagentje!!
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:36:16 #298
26341 Mariposa
Telt af...
pi_39553702
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 21:22 schreef Vicky het volgende:

Is wel een goede optie, alleen woon ik in een rij met heel veel huisjes... en ik weet niet of ik zomaar iets op het dak kan smeren bij ons...
Wij wonen in kleine arbeiderhuisjes die in de loop der tijd uitgebouwd zijn, dus we kunnen via onze dakterrassen op de daken.

Je kan die potten trouwens bij Praxis kopen, Ze zijn van Aquaplan (oid) een 4l pot kost ¤ 50 en is voor 16 m². Ik heb zelf 2 potjes van 0.75l gekocht voor ¤ 11 per stuk. Je moet er eerst ook primer op smeren en dat is wel goedkoper, ¤ 8 voor een liter voor +/- 5 m². Als je airmiles spaart, kan je 10% daarmee betalen.
Ik had vandaag ook spul gekocht om zelf horren te maken voor de overige ramen die nog geen hor hebben, de rekening was in totaal ¤ 140, maar daar ging ¤ 14 van af vanwege de airmiles (1400) die ik had ingeleverd, het scheelt gelukkig wel iets
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:37:37 #299
26341 Mariposa
Telt af...
pi_39553742
BE, wat voor automerk is het eik?
pi_39553809
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 21:36 schreef Mariposa het volgende:

[..]

Wij wonen in kleine arbeiderhuisjes die in de loop der tijd uitgebouwd zijn, dus we kunnen via onze dakterrassen op de daken.

Je kan die potten trouwens bij Praxis kopen, Ze zijn van Aquaplan (oid) een 4l pot kost ¤ 50 en is voor 16 m². Ik heb zelf 2 potjes van 0.75l gekocht voor ¤ 11 per stuk. Je moet er eerst ook primer op smeren en dat is wel goedkoper, ¤ 8 voor een liter voor +/- 5 m². Als je airmiles spaart, kan je 10% daarmee betalen.
Ik had vandaag ook spul gekocht om zelf horren te maken voor de overige ramen die nog geen hor hebben, de rekening was in totaal ¤ 140, maar daar ging ¤ 14 van af vanwege de airmiles (1400) die ik had ingeleverd, het scheelt gelukkig wel iets
Hmm ons dak (apartementje) is ruim 80m2... En er iis niet zo lang geleden hele neiwue dakbedekking opgegaan. Denk niet dat de VVE blij is al ik iets op het dak ga smeren. En daarbij liggen er steentjes op het dak...

Nou ja, met de airco aan is het in de woonkamer heel goed te doen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:52:29 #301
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39554299
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 21:37 schreef Mariposa het volgende:
BE, wat voor automerk is het eik?
Het is een Fiat Brava.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: