ik heb hem gewoon de rest van de dag in dat badje gelaten hoor. en daarna had hij een vetkuifquote:Op maandag 3 juli 2006 12:18 schreef PM-girl het volgende:
Haha Lady-wrb, eruit tillen lukt dan zeker ook niet!
tja, t is dom van hem. ik had nog willen waarschuwen dat hij luca goed moet insmeren, maar ik wil ook niet bemoeizuchtig overkomen.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:21 schreef Saffier het volgende:
Arme Luca. Wat balen Lady-wrb dat ziijn vader zo doet, veel sterkte voor Luca!
Dat noemen ze hier een paling in een emmer snot haha (maar dat gebruikt men vooral als iemand zakelijk heel sneaky en gelikt is).quote:Op maandag 3 juli 2006 12:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb hem gewoon de rest van de dag in dat badje gelaten hoor. en daarna had hij een vetkuif
gelukkig hoef ik hem er niet uit te tillen. want hij was nog glibberiger dan een aal in een emmer slijm.
Nou is het bij hen om de haverklap raak, dus eigenlijk kijkt de buurt nergens meer van op.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:14 schreef jessie het volgende:
Volgende keer gelijk bellen joh! Die vrouw was ook zwanger toch. Niemand maar dan ook niemand verdient het om in elkaar geramd te worden.
Ik vind het zo erg dat mensen vaak nog denken o iemand anders heeft wel gebeld of, ik moet me er niet mee bemoeien.
Tot het je eigen zus, moeder, kind of jezelf betreft, dan hoop je ook dat er altijd iemand is die er voor jou gebeld heeft.
Ik kan me ook voorstellen dat je je rot schrikt overgens.
Bij deze danquote:
leuk is ie hequote:Op maandag 3 juli 2006 12:51 schreef jessie het volgende:
Alhoewel....ik heb een tuindouche gezien bij de lidl....![]()
kan ik helemaal inkomen belanaquote:Op maandag 3 juli 2006 14:59 schreef Belana het volgende:
Ik zou ook bellen ET, hoewel ik me je gevoel van dat moment heel goed voor kan stellen, vreselijk...Ik heb zelf in een dergelijke situatie gezeten (nee, ik ben geen whitetrailertrash
) en ik had het prettig gevonden als er met politie was gebeld. Maar het blijft moeilijk. Uiteindelijk is het iemand zijn/haar eigen verantwoordelijkheid. nahja, deprimerend... ff niet...
Ik heb net heerlijk 2 uur geslapen en nu ga ik denk ik in de tuin met een boek en een bak water
Fijn dat ze de frutsels komen brengen Bar.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:09 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Kreeg net een telefoontje van het kinderdagverblijf, ze komen volgende week langs, met nog wat frutsels van Thijs.
En ze hebben iets gemaakt namens de kinderen en de leidsters
ik ben nu best wel nieuwschierig geworden.
Vind ik ook. Ik heb dus maar spullen gekocht voor fruitsaladequote:Op maandag 3 juli 2006 17:31 schreef coolbabe het volgende:
eten..pfft daar is het toch veel te warm voor?
daarom koude schotel!quote:Op maandag 3 juli 2006 17:31 schreef coolbabe het volgende:
eten..pfft daar is het toch veel te warm voor?
Ik vind het echt een waanzinnig gezicht (en dan niet waanzinnig als geweldig, maar als bizar!)quote:Op maandag 3 juli 2006 19:29 schreef Brighteyes het volgende:
PM-girl! Die kop! Het doet me eerder ergens anders aan denken!
Dank je Intratuinquote:Op maandag 3 juli 2006 20:00 schreef jessie het volgende:
Wat een leuke stoelhoezen nijna!!!
een muziekje misschien? of een lekkere massage met bodylotion?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:02 schreef texelonia het volgende:
Iemand nog tips voor kindjes die niet willen/kunnen slapen?
Ik ben verwend met een kindje dat bijna altijd zonder problemen gaat slapen, maar vanavond wil ie niet zo. Ik dacht door de warmte, maar ben er nu een paar keer heen geweest en zodra ik er ben is het over. En als ik hem in bed leg is er ook niks aan de hand, als ik Dag zeg zegt hij ook "daaag" en gaat ie zwaaien (vandaag voor het eerst bij het naar bed brengen) maar als ik de deur dicht doe dan is het mis. En laten huilen lijkt ook niet te helpen...
Het zijn vrij dunne kussens. We hebben stoelen met een textileen (ofzoiets) zitting, dat is al wat zachter zeg maar vandaar ook die dunnetjes.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:11 schreef jessie het volgende:
Nijna passen die om een hartman tuinset? (dat hebben wij namelijk) En hadden ze ook nog andere kleuren enz enz
Rewimo ik heb net het Guustopic doorgelezen en wat een prachtbeest is het zeg. Hopelijk voelt hij zich snel bij jullie thuis, maar aan de foto's te zien komt dat wel goedquote:
Nuon zeker?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:17 schreef lady-wrb het volgende:
hier gaat om 9 uur de stroom eraf.
werkzaamheden aan het net en ze weten niet hoe lang het gaat duren.
Ze zitten echt overal, die kerelsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:07 schreef Troel het volgende:
Ik krijg vandaag een Nuonman over de vloer voor de ketel
Die 20 van mij zitten hier hoorquote:
Hij is daarna niet meer wakker geworden en hoorde hem pas om kwart voor 10 vanochtendquote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:41 schreef Belana het volgende:
tex, heeft ie nog lekker geslapen? de slaaptraining methode worden ze allemaal pissig van, maar hoe hard het ook klinkt, das hun pech... het werkt altijd
Liam was ook nog even wakker gisteravond, echt van de warmte. we hebben toen de airco nog even een tijdje laten draaien in zijn kamertje en hij heeft toen ff bij ons gelegen met een beker sap en daarna is ie weer lekker gaan slapen.
Vandaag wordt het nog warmer en benauwder... ik zie er een beetje tegenop, maarja...
Hij komt niet vandaag. Bij onze ketel zijn er vernieuwde eisen en dus moet er een pakking vervangen worden en 9 van de 10 keer begeeft de brander het dan en die heeft ie niet op voorraad.quote:
Tube Mucilago Carbomericum bij de Apotheek halen (is mentolachtig). Helpt ook onwijs goed als je verbrandt bent. Het verkoelt, echt zaaaaligquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:53 schreef kozakken het volgende:
Voor alle zonnebrandslachtoffers (en vooral arme Luca): probeer eens Calendula gel!! (of emulsie)
Echt, helpt he-le-maal geweldig. Gebruik het ook voor kleine brandwondjes.
ben je al bij de dokter geweest ladywrb?klinkt toch wel als een ernstige verbranding (blaren) misschien kan je dan een receptje krijgen voor flammazine zalf oid,ook voor eventueel onstekingsgevaar?menthol is lekker bij verbranding,je hebt ook van die "velletjes" van methol,speciaal voor brandwonden.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:12 schreef lady-wrb het volgende:
bij luca op school hebben ze morgenmiddag waterfeest. hij wilde niet omdat hij van mij met t-shirt aan moet en hij weet niet hoe hij dat allemaal moet regelen.
ik heb hem beloofd dat ik blijf en hem zal helpen met (heel voorzichtig) afdrogen en aan- en uitkleden. nu is het goed.
maar tussen de middag moest het shirt uit om de yoghurt erop te doen en toen zat hij al te huilen van de pijn.
ik heb nu verkoelende gel gekocht en dat voelt fijn zegtie.
NOG ERGERquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:05 schreef _evenstar_ het volgende:
T is een hond ':P
Dat zie je toch zoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:05 schreef _evenstar_ het volgende:
T is een hond ':P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |