abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39469884
lekker met de voeten koel in het water ....

Tip van de dag:
Ik heb bij de praxis afdekzeil gekocht en gooi dat sávonds over het badje in de tuin heen zodat het schoon blijft.
Met schone voeten in het water, dus klein bakje voor eventuele vieze voeten af te spoelen voor het badje en het water blijft prima schoon!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  maandag 3 juli 2006 @ 12:11:47 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_39470344
Dat is inderdaad een goed idee! En eerst het gietertje afspoelen voordat het in het badje gaat als het eerst in de zandbak gebruikt is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39470455
* Bar_en_Mar zet een grote schaal met watermeloen en aardbeitjes op het bankje neer
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 12:17:33 #4
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39470493
ik moet hier toch wel schoonmaken
luca heeft vrijdag dezelfde stunt als luuke uitgehaald, alleen in zijn zwembad en met een fles zwitsal in het zonnetje. hijzelf was van top tot teen wit, alsmede zijn mega-zwemband en de rand van het zwembad. ik moet het dus toch eerst schoonmaken voordat hij er weer in kan want alles glibbert en als je erin gaat, hoef je niet meer te smeren, er drijft gewoon een olievlek op.
  maandag 3 juli 2006 @ 12:18:16 #5
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_39470510
Haha Lady-wrb, eruit tillen lukt dan zeker ook niet!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 12:19:29 #6
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39470541
dat voetenbadje is trouwens best een goed idee.
ik moet vanmiddag toch naar de blokker, dus een afwasteiltje gaat meteen mee!

luca zit nu met yoghurt op zijn schouders en hij zegt dat het wel wat helpt tegen de pijn.
  maandag 3 juli 2006 @ 12:19:57 #7
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_39470550
Hmmm lekker Bar! Smullen!
Je doet het prima meid!

Ik kan niet goed lezen hoe dat meisje van de mpadvertentie heet is het Gwendoline? Er zat een meisje bij mij op de middelbare met die naam. En ik vraag me ook wel stevig af hoe ze al maanden aan die morfinepleisters komt. Vind het een beetje absurd.
Wij hebben zo'n klein badje staan dat we dat steeds leeggooien, hebben dus ook geen last van vuil water hier.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_39470583
Gewoon laten staan en Luca er doorheen halen voor hij in de zon gaat Lady-wrb!
*Geneert zich niet en kauwt lekker weg in de schaal van Bar...
  maandag 3 juli 2006 @ 12:21:26 #9
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_39470585
Arme Luca. Wat balen Lady-wrb dat ziijn vader zo doet, veel sterkte voor Luca!
Ylana
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 12:21:31 #10
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39470586
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:18 schreef PM-girl het volgende:
Haha Lady-wrb, eruit tillen lukt dan zeker ook niet!
ik heb hem gewoon de rest van de dag in dat badje gelaten hoor. en daarna had hij een vetkuif
gelukkig hoef ik hem er niet uit te tillen. want hij was nog glibberiger dan een aal in een emmer slijm.
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 12:24:50 #11
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39470666
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:21 schreef Saffier het volgende:
Arme Luca. Wat balen Lady-wrb dat ziijn vader zo doet, veel sterkte voor Luca!
tja, t is dom van hem. ik had nog willen waarschuwen dat hij luca goed moet insmeren, maar ik wil ook niet bemoeizuchtig overkomen.

ik heb nu met luca afgesproken dat als het weer zo zonnig is, hij van mij een fles zonnebrand meekrijgt en dat hij dan zelf moet zorgen dat hij ingesmeerd wordt. (desnoods vraagt hij het zijn broer maar)
meer kan ik niet voor hem doen helaas.
  maandag 3 juli 2006 @ 12:26:38 #12
94046 PM-girl
pi_39470714
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:21 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik heb hem gewoon de rest van de dag in dat badje gelaten hoor. en daarna had hij een vetkuif
gelukkig hoef ik hem er niet uit te tillen. want hij was nog glibberiger dan een aal in een emmer slijm.
Dat noemen ze hier een paling in een emmer snot haha (maar dat gebruikt men vooral als iemand zakelijk heel sneaky en gelikt is).

Het is hier zo heet dat ik de hond maar ijsklontjes geef in zijn drinkbakje, heerlijk vindt hij het!

Ben overigens erg blij, net een telefoontje gehad dat oudcollega van me een zoontje heeft gekregen. En ook blij dat zij niet de naam hebben gekozen die wij voor een jongen hebben, hebben er namelijk maar een en zag het al gebeuren dat zij die naam ook kozen!
*
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 12:30:35 #13
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39470822
ik hou mijn kippen op temperatuur met komkommer en yoghurt uit de koelkast.
dat vinden ze heerlijk. maar op dit uur liggen ze allemaal siesta te houden in de ren onder het hok en ze komen pas weer te voorschijn als de zon van hun verblijf weg is
  maandag 3 juli 2006 @ 12:46:44 #14
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39471229
zo erg verbrand.. dan zal met t-shirt in de zon ook niet echt lekker voelen..

half uur geleden is heir de buurvrouw van een paar huizen verderop afgetuigd ofzo.. herrie, gegil, geschreeuw, gegooi met van alles.. Echt een ordinaire vechtpartij tussen partners
Zij is hoogzwanger (wordt 't derde kind van drie verschillende vaders.. ) Het ergste vond ik nog dat haar dochtertje van 6 thuis was en ik die dus op een gegeven moment ook hoorde gillen

ik zat met hartkloppingen in de tuin
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_39471354
Heb je geen politie gebeld?
Dat zou ik dan gelijk doen.

Wij hebben een klein badje, maar dat water hou je met of zonder voetenbadje toch nooit schoon? Nou ja wij niet De kinderen lopen hier dan af en aan het badje in en uit enzo. Dat is dan wel weer het voordeel van een klein badje. Elke dag schoon water en er verder niet op te hoeven letten enzo. Maar zo'n groot bad lijk me dan voor mezelf wel weer heel lekker. Alhoewel....ik heb een tuindouche gezien bij de lidl....

[ Bericht 1% gewijzigd door jessie op 03-07-2006 12:58:16 ]
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 3 juli 2006 @ 12:56:54 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39471480
Oh getver ET. Dan zit je volgens mij echt te stuiteren in de tuin. Je kan er zo weinig tegen doen dan.

Was de politie gebeld?
  maandag 3 juli 2006 @ 13:08:51 #17
3011 E.T.
pi_39471816
't wel even door m'n hoofd gegaan om de politie te bellen.. Maar twijfelde ook of een 'huiselijke ruzie' wel werk voor politie was.
en de adrenaline ging wat te hard door m'n lijf.. (had vooral met dat meisje van 6 te doen zeg..)

Die ouders interesseren me niet zo.. (white trailertrash meets 'ik kan niet tot 3 tellen') maar kinderen zouden daar niet in gemengd mogen worden.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_39471976
Volgende keer gelijk bellen joh! Die vrouw was ook zwanger toch. Niemand maar dan ook niemand verdient het om in elkaar geramd te worden.
Ik vind het zo erg dat mensen vaak nog denken o iemand anders heeft wel gebeld of, ik moet me er niet mee bemoeien.
Tot het je eigen zus, moeder, kind of jezelf betreft, dan hoop je ook dat er altijd iemand is die er voor jou gebeld heeft.

Ik kan me ook voorstellen dat je je rot schrikt overgens.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 13:17:16 #19
7074 moussy
kuttekop
pi_39472073
hier blijft het ook niet schoon hoor Jessie

Zo'n laag olie kan je van je water halen door er keukenrol op te laten drijven.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 3 juli 2006 @ 13:22:48 #20
151115 Phluphy.
Lief vriendje...
pi_39472247
Als echtgenote van een politie-agent heb ik natuurlijk wel over soortgelijke situaties gehoord E.T. Mijn advies is ook: bellen! Dan ligt in elk geval de verantwoordelijkheid bij de juiste instantie. En stél dat het gigantisch uit de hand loopt, dan zit jij achteraf niet met het (schuld)gevoel dat je er niet alles aan hebt gedaan om het te verhinderen.
pi_39472307
Ik heb hier ook zo'n stel

Ik bel altijd. Zij doet dan wel nooit aangifte tegen hem, maar de boel is dan tijdelijk weer gestopt. Gaat het weer een paar weken goed.
Variety is the spice of life
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 13:25:09 #22
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39472317
Is toch handig, zwembadwater met UV-filter
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 3 juli 2006 @ 13:26:04 #23
3011 E.T.
pi_39472342
quote:
Op maandag 3 juli 2006 13:14 schreef jessie het volgende:
Volgende keer gelijk bellen joh! Die vrouw was ook zwanger toch. Niemand maar dan ook niemand verdient het om in elkaar geramd te worden.
Ik vind het zo erg dat mensen vaak nog denken o iemand anders heeft wel gebeld of, ik moet me er niet mee bemoeien.
Tot het je eigen zus, moeder, kind of jezelf betreft, dan hoop je ook dat er altijd iemand is die er voor jou gebeld heeft.

Ik kan me ook voorstellen dat je je rot schrikt overgens.
Nou is het bij hen om de haverklap raak, dus eigenlijk kijkt de buurt nergens meer van op.
Belde m'n vriendin even, daarna. Haar dochter wil nog wel eens daar spelen en wie weet meegelopen naar huis vanuit school.. Ik was echt bezorgd dat zij daar zat toen het gebeurde en wilde ff zeker weten dat er geen getraumatiseerd kind zat. D'r moeder nam op en die had zoiets van 'o was het weer zo ver?' En die is hier dus maar 2 dagen in de week om op te passen en die weet al hoe 't is bij hun. Zeschijnen ook regelmatig gewoon voor in de straat te staan schelden tegen elkaar..
pi_39473643
Kreeg net een telefoontje van het kinderdagverblijf, ze komen volgende week langs, met nog wat frutsels van Thijs.
En ze hebben iets gemaakt namens de kinderen en de leidsters
ik ben nu best wel nieuwschierig geworden.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 14:12:44 #25
13151 crew  Rewimo
pi_39473735
Wat leuk Bar
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 3 juli 2006 @ 14:14:58 #26
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_39473811
* Rijstebuiltje een paar aardbeien van Bar der schaal pakt! *yum*!

Lady-wrb, ik hoop dat Luca er snel van af is..

E.T. , 3 kinderen van 3 verschillende vaders.. !

Wat lief Bar, dat ze dat voor jullie hebben gedaan, ik ben ook best benieuwd!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_39474496
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:24 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

dat vraagt om een fotooooooooo
Bij deze dan .

Oh bah ET, ruziende buren... . Dat hadden wij in de flat... tot nu toe hier op ons "al niet meer zo nieuwe" stekkie nog niet meegemaakt (en hopelijk blijft dat nog heel lang zo).

Wat lief dat ze wat gemaakt hebben Bar

* Nijna neemt een aardbeitje en een stukkie watermeloen van Bar en vult de schaal bij met versgeplukte kersjes gekocht bij een van de stalletjes hier langs de weg
Fake it till you make it...
pi_39474568
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:51 schreef jessie het volgende:
Alhoewel....ik heb een tuindouche gezien bij de lidl....
leuk is ie he
  maandag 3 juli 2006 @ 14:42:51 #29
94046 PM-girl
pi_39474588
Waah, heeft iemand die simulatiepop gezien van het Maxima Medisch Centrum gezien op televisie, waarmee ze bevallingen oefenen?!?
Dat hoofd, hahaha, zal even een foto gaan zoeken!
*
  maandag 3 juli 2006 @ 14:59:06 #30
24188 Belana
kloon van belana
pi_39475056
Ik zou ook bellen ET, hoewel ik me je gevoel van dat moment heel goed voor kan stellen, vreselijk... Ik heb zelf in een dergelijke situatie gezeten (nee, ik ben geen whitetrailertrash ) en ik had het prettig gevonden als er met politie was gebeld. Maar het blijft moeilijk. Uiteindelijk is het iemand zijn/haar eigen verantwoordelijkheid. nahja, deprimerend... ff niet...

Ik heb net heerlijk 2 uur geslapen en nu ga ik denk ik in de tuin met een boek en een bak water
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 15:26:37 #31
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39475956
quote:
Op maandag 3 juli 2006 14:59 schreef Belana het volgende:
Ik zou ook bellen ET, hoewel ik me je gevoel van dat moment heel goed voor kan stellen, vreselijk... Ik heb zelf in een dergelijke situatie gezeten (nee, ik ben geen whitetrailertrash ) en ik had het prettig gevonden als er met politie was gebeld. Maar het blijft moeilijk. Uiteindelijk is het iemand zijn/haar eigen verantwoordelijkheid. nahja, deprimerend... ff niet...

Ik heb net heerlijk 2 uur geslapen en nu ga ik denk ik in de tuin met een boek en een bak water
kan ik helemaal inkomen belana
  maandag 3 juli 2006 @ 15:29:12 #32
94046 PM-girl
pi_39476047
Geen foto maar wel een filmpje, met de volgende link.
Als je het laatste journaal van zondag afspeelt en dan vanaf 7:57 kijkt, dan zie je de reportage over de simulatiepop die men gebruikt om te oefenen.
simulatiepop
*
  maandag 3 juli 2006 @ 15:33:18 #33
3011 E.T.
pi_39476182
Onthouden voor de volgende keer: politie is ook voor zulke zaken.. gewoon bellen dus
  maandag 3 juli 2006 @ 15:35:33 #34
24188 Belana
kloon van belana
pi_39476249
Nou ja, de politie kan alleen op het moment zelf ingrijpen hoor, meer ook niet echt, maar iig is dat misschien wel beter voor de eventuele aanwezige kinderen...
stormy waters...
sailin'
  maandag 3 juli 2006 @ 15:41:17 #35
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_39476426
idd het gezicht van die simulatiepop!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_39477033
quote:
Op maandag 3 juli 2006 14:09 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Kreeg net een telefoontje van het kinderdagverblijf, ze komen volgende week langs, met nog wat frutsels van Thijs.
En ze hebben iets gemaakt namens de kinderen en de leidsters
ik ben nu best wel nieuwschierig geworden.
Fijn dat ze de frutsels komen brengen Bar.
En lief dat ze iets gemaakt hebben!
  maandag 3 juli 2006 @ 16:18:25 #37
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_39477543
Hier twee huizen verderop woont ook zo'n 'gezellig' stel. Ze hebben ook kinderen, geweldig. De eerste keer waren wij ervan overtuigd dat er bij ons op zolder iets instortte, zo'n kabaal, we zijn gaan kijken maar konden uiteraard niets vinden. Onze direkte buurman had al eens gezegd dat de buren met deuren slaan, dat hij dat niet was dus.
Ik bel als het langer duurt dan een kwartier de politie en met regelmaat hang ik ook nog met meldpunt kindermishandeling aan de lijn. Zo triest altijd dit.
Belana ik heb ongelooflijk veel respect voor je dat je daar uit ben gestapt. Dat zal niet makkelijk zijn geweest. Hopelijk doet de buurvrouw dat ook ooit nog eens.
Helaas hebben ze buiten het 'tikkertje spelen' nog een hobby; hash roken in de voortuin, die lucht hangt dus steevast in onze slaapkamer

Bar wat lief dat ze de spulletjes van Thijs komen brengen en heel attent dat ze iets hebben gemaakt.
Ylana
pi_39477686
Het is een moeilijke situatie E.T. ik zou je ook geen advies kunnen geven.
Ik weet niet wat ik in zo'n situatie zou doen.behalve bang weglopen
  maandag 3 juli 2006 @ 16:56:30 #39
35189 Troel
scherp en bot
pi_39478523
ET, werkt Swets bij Sitecom? Ik kwam die naam tegen en ik dacht, het zal toch niet

Dat zou wel toevallig zijn

Ik weet het denk ik al

Bert kwam namelijk net een linkje in mijn msn pleuren (http://www.jeroenthoolen.nl/preview-sitecom-wireless-media-player-wl-124.php)van de broer van Quietguy waar dus Swets genoemd wordt Zo'n ding heeft Bert zaterdag gekocht .

Wereld is klein enzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 3 juli 2006 @ 17:26:15 #40
94046 PM-girl
pi_39479247
Zo, boodschappen ingeslagen voor straks, lekker koude schotel met stokbrood!

Vriendje zit nu in de trein (maar da's beter dan de file denk ik)
Zo ff lekker flying doctors kijken en dan het eten maken.
*
  maandag 3 juli 2006 @ 17:31:35 #41
30488 coolbabe
My little pwny
pi_39479387
eten..pfft daar is het toch veel te warm voor?
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  maandag 3 juli 2006 @ 17:32:23 #42
24188 Belana
kloon van belana
pi_39479407
ik heb daar nooit last van hoor, lekker spareribs eten straks
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 17:33:12 #43
13151 crew  Rewimo
pi_39479420
quote:
Op maandag 3 juli 2006 17:31 schreef coolbabe het volgende:
Vind ik ook. Ik heb dus maar spullen gekocht voor fruitsalade
  maandag 3 juli 2006 @ 17:38:50 #44
94046 PM-girl
pi_39479537
quote:
Op maandag 3 juli 2006 17:31 schreef coolbabe het volgende:
daarom koude schotel!
*
  maandag 3 juli 2006 @ 17:59:06 #45
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_39479974
Wij eten rijst met Conimexsaus (Kantonees), met kipblokjes, ananas en rode paprika erdoor. En komkommer erbij.
pi_39481434
hier een korte bbq- 2 hamburgers en 3 shasliks
  maandag 3 juli 2006 @ 19:29:17 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39482313
PM-girl! Die kop! Het doet me eerder ergens anders aan denken!
  maandag 3 juli 2006 @ 19:58:14 #48
94046 PM-girl
pi_39483129
quote:
Op maandag 3 juli 2006 19:29 schreef Brighteyes het volgende:
PM-girl! Die kop! Het doet me eerder ergens anders aan denken!
Ik vind het echt een waanzinnig gezicht (en dan niet waanzinnig als geweldig, maar als bizar!)
Ze hebben misschien de emotie proberen na te bootsen?
*
pi_39483198
Wat een leuke stoelhoezen nijna!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_39483452
quote:
Op maandag 3 juli 2006 20:00 schreef jessie het volgende:
Wat een leuke stoelhoezen nijna!!!
Dank je Intratuin en ik ga er nog lekker even op zitten, doei
pi_39483531
Nijna passen die om een hartman tuinset? (dat hebben wij namelijk) En hadden ze ook nog andere kleuren enz enz
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 20:11:51 #52
13151 crew  Rewimo
pi_39483557
Vreselijk die pop Ziet er toch niet uit.

Zagen wij er ook zo uit?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 juli 2006 @ 20:12:43 #53
13151 crew  Rewimo
pi_39483591
pi_39483688
Lief Rewimo
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 3 juli 2006 @ 21:02:38 #55
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39485490
Iemand nog tips voor kindjes die niet willen/kunnen slapen?
Ik ben verwend met een kindje dat bijna altijd zonder problemen gaat slapen, maar vanavond wil ie niet zo. Ik dacht door de warmte, maar ben er nu een paar keer heen geweest en zodra ik er ben is het over. En als ik hem in bed leg is er ook niks aan de hand, als ik Dag zeg zegt hij ook "daaag" en gaat ie zwaaien (vandaag voor het eerst bij het naar bed brengen) maar als ik de deur dicht doe dan is het mis. En laten huilen lijkt ook niet te helpen...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 21:05:48 #56
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39485601
quote:
Op maandag 3 juli 2006 21:02 schreef texelonia het volgende:
Iemand nog tips voor kindjes die niet willen/kunnen slapen?
Ik ben verwend met een kindje dat bijna altijd zonder problemen gaat slapen, maar vanavond wil ie niet zo. Ik dacht door de warmte, maar ben er nu een paar keer heen geweest en zodra ik er ben is het over. En als ik hem in bed leg is er ook niks aan de hand, als ik Dag zeg zegt hij ook "daaag" en gaat ie zwaaien (vandaag voor het eerst bij het naar bed brengen) maar als ik de deur dicht doe dan is het mis. En laten huilen lijkt ook niet te helpen...
een muziekje misschien? of een lekkere massage met bodylotion?
  maandag 3 juli 2006 @ 21:08:05 #57
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39485678
Muziekje doen we altijd bij het naar bed brengen. Of bedoel je echt een cd ofzow? Hebben alleen geen apparatuur beneden staan....

Ben nu die 5-10-15-minuten methode aan het proberen, maar vooralsnog wordt ie er alleen maar driftig van...
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 21:12:42 #58
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39485843
ik bedoel eigenlijk gewoon een cd.
luca heeft nooit een muziekdoosje gehad, altijd cd's

nijna, leuke tuinset!

bij luca op school hebben ze morgenmiddag waterfeest. hij wilde niet omdat hij van mij met t-shirt aan moet en hij weet niet hoe hij dat allemaal moet regelen.
ik heb hem beloofd dat ik blijf en hem zal helpen met (heel voorzichtig) afdrogen en aan- en uitkleden. nu is het goed.
maar tussen de middag moest het shirt uit om de yoghurt erop te doen en toen zat hij al te huilen van de pijn.
ik heb nu verkoelende gel gekocht en dat voelt fijn zegtie.
  maandag 3 juli 2006 @ 21:13:23 #59
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39485870
Ik durf nog niet te juichen maar het lijkt stil te zijn Net als je het even niet meer weet komt het toch nog goed
©Dumbo
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 21:17:04 #60
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39486012
t is natuurlijk ook nog erg licht en dat maakt het extra moeilijk om in slaap te vallen en dan ook nog die benauwde warmte.
luca heeft dr ook moeite mee. maar sinds ik 2 van de 3 ramen van zijn kamer geblindeerd heb, is het een stuk beter.
pi_39486181
Whahaha geweldig die pop..

Wij hadden vanavond Bami, jummie.. Morgen zouden we spinazie eten, maar denk dat we dat maar overslaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 3 juli 2006 @ 21:33:48 #62
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39486608
Noah heeft wel van die verduisteringsgordijnen, dat scheelt ook wel wat. Verder de warmte toch denk ik dan ja. En dan gaat ie zo huilen en raakt ie natuurlijk helemaal oververhit Maar goed, ik ben allang blij
©Dumbo
pi_39486679
Amber had ook steeds moeite met slapen maar een verduisteringsgordijntje van de Ikea (30 euro geloof ik) deed wonderen.. nu met de warmte slaapt ze wel weer wat slechter
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_39488964
quote:
Op maandag 3 juli 2006 20:11 schreef jessie het volgende:
Nijna passen die om een hartman tuinset? (dat hebben wij namelijk) En hadden ze ook nog andere kleuren enz enz
Het zijn vrij dunne kussens. We hebben stoelen met een textileen (ofzoiets) zitting, dat is al wat zachter zeg maar vandaar ook die dunnetjes.
Ik heb ze ook gezien in beige (beetje somber beige, vonden wij), donkergroen, knalrood en bordeauxrood en omdat er meerdere gaatjes inzitten zou je ze op verschillende hoogtes moeten kunnen gebruiken... Maar ik zag ook al wel bij het tuincentrum dat al veel kleuren uitverkocht waren. Ik had eerst knalrood op het oog, maar ik ben geloof ik blij dat die op was en ik blauw heb genomen . Ze hebben ze overigens niet alleen bij intratuin, heb ze ook zien liggen bij tuinland en bij overvecht...

Nu kunnen eindelijk mn kaarsjes buiten aan (zodat je ze ook ziet zeg maar), maar nu is het al bijna bedtijd...
  † In Memoriam † dinsdag 4 juli 2006 @ 08:17:42 #65
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39497187
hier gaat om 9 uur de stroom eraf.
werkzaamheden aan het net en ze weten niet hoe lang het gaat duren.
pi_39497304
Lekker dan Lady-wrb
  dinsdag 4 juli 2006 @ 08:41:53 #67
24188 Belana
kloon van belana
pi_39497418
tex, heeft ie nog lekker geslapen? de slaaptraining methode worden ze allemaal pissig van, maar hoe hard het ook klinkt, das hun pech... het werkt altijd
Liam was ook nog even wakker gisteravond, echt van de warmte. we hebben toen de airco nog even een tijdje laten draaien in zijn kamertje en hij heeft toen ff bij ons gelegen met een beker sap en daarna is ie weer lekker gaan slapen.
Vandaag wordt het nog warmer en benauwder... ik zie er een beetje tegenop, maarja...
stormy waters...
sailin'
pi_39497575
Ik vlucht vandaag weer naar mijn schoonouders. Grote tuin, badje, schaduw... Dat moet lukken.
Gelukkig hebben we hier een airco op de kamer van Morris dus die heeft prima geslapen.
Iedereen sterkte vandaag met de hitte.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † dinsdag 4 juli 2006 @ 09:48:35 #69
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_39498468
quote:
Op maandag 3 juli 2006 20:12 schreef Rewimo het volgende:
Guus
Rewimo ik heb net het Guustopic doorgelezen en wat een prachtbeest is het zeg. Hopelijk voelt hij zich snel bij jullie thuis, maar aan de foto's te zien komt dat wel goed
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 juli 2006 @ 10:05:59 #70
13151 crew  Rewimo
pi_39498856
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 08:17 schreef lady-wrb het volgende:
hier gaat om 9 uur de stroom eraf.
werkzaamheden aan het net en ze weten niet hoe lang het gaat duren.
Nuon zeker?
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:07:09 #71
35189 Troel
scherp en bot
pi_39498884
Ik krijg vandaag een Nuonman over de vloer voor de ketel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 juli 2006 @ 10:16:08 #72
13151 crew  Rewimo
pi_39499096
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:07 schreef Troel het volgende:
Ik krijg vandaag een Nuonman over de vloer voor de ketel
Ze zitten echt overal, die kerels
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:20:42 #73
35189 Troel
scherp en bot
pi_39499208
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:16 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ze zitten echt overal, die kerels
Mens hou die kerels van je eens bij je
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39499344
wat een hitte zeg ....
snap wel dat die kleintjes niet goed slapen want zelf heb ik ook geen oog dicht gedaan.
Het was vanacht wel erg benauwd en warm nog ....

Guus = lieffff Rewimo

Snoopy wat lekker! Veel plezier zo'n dagje op vakantie

Lady, daar ben je lekker mee zonder stroom zeg! Hopelijk werkt alles weer snel.
Gelukkig heb je wel lekker koud water gewoon spekkie probeert een positieve draai te geven

Tex, misschien een ventilator voor m neerzetten als het zo warm is? en uitzetten als ie slaapt uiteraard
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 juli 2006 @ 10:30:14 #75
13151 crew  Rewimo
pi_39499467
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:20 schreef Troel het volgende:
Mens hou die kerels van je eens bij je
Die 20 van mij zitten hier hoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 juli 2006 @ 10:50:24 #76
13151 crew  Rewimo
pi_39500009
Ik ga morgen eens met de garage babbelen over een nieuwe Agila met alles erop en eraan
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:53:34 #77
103793 kozakken
Living the life
pi_39500099
Voor alle zonnebrandslachtoffers (en vooral arme Luca): probeer eens Calendula gel!! (of emulsie)
Echt, helpt he-le-maal geweldig. Gebruik het ook voor kleine brandwondjes.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:54:12 #78
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39500117
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 08:41 schreef Belana het volgende:
tex, heeft ie nog lekker geslapen? de slaaptraining methode worden ze allemaal pissig van, maar hoe hard het ook klinkt, das hun pech... het werkt altijd
Liam was ook nog even wakker gisteravond, echt van de warmte. we hebben toen de airco nog even een tijdje laten draaien in zijn kamertje en hij heeft toen ff bij ons gelegen met een beker sap en daarna is ie weer lekker gaan slapen.
Vandaag wordt het nog warmer en benauwder... ik zie er een beetje tegenop, maarja...
Hij is daarna niet meer wakker geworden en hoorde hem pas om kwart voor 10 vanochtend Weet niet zeker of het door die slaaptraining kom want ben toen alleen 1 keer na 5 minuten erheen geweest, maar dus wel voor het eerst die avond zonder hem eruit te halen. Uiteindelijk is ie gewoon ingestort denk ik Misschien had ik hem eerder steeds niet lang genoeg laten huilen. Ben beniuwd hoe het vanavond gaat, dan begin ik zo nodig wel meteen met die training denk ik
©Dumbo
pi_39500140
het is hier echt niet te harden, maar er is ook geen manier om het koel te krijgen dan behalve iets sproeien met de plantenspuit. Dat vond Djulian ook, maar die liep op blote voeten en is ondertussen 2x onderuit gegaan met beide benen de lucht in. Nu dus sandalen aan

Ik ga zo voor het eerst alleen boodschapjes doen met mijn fiets.
pi_39500151
Ik heb net zitten verven met Jans. Morgen vieren haar juffen dr verjaardag. We hebben blanko ronde houten doosjes gekocht bij xenos. Die heeft Jans geverfd in de lievelingskleuren van de juffen (de ene groen met geel, de andere oranje met roze) Daarna glitterverf erover gedaan. Bij beide plukje watten erin en de net gekochte sleutelhanger erin. (door Jans uitgezocht en natuurlijk helemaal bling bling )
Aan de binnenkant van de deksel komt een lief verhaaltje met een foto-tje van Jans.
Ik maak vanavond nog wel een foto.

Bo neemt zo tussen de middag een vriendinnetje mee. Zo gezellig is dat altijd. Vorige week had ze een 2ling bij zich. Een tafel voor kakelende meiden

En ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben nu voor de 3e dag ongesteld en ik heb nog geen galsteenaanval gehad Ik ben bij elk steekje of pijntje doodsbang, maar misschien dat het deze keer een keertje overslaat.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_39500180
Sinds wij dubbel glas en rolluiken hebben is het hier een stuk koeler. We hoduen zolang de zon ergens op een raam staat dat potdicht. Dat helpt echt.
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:00:50 #82
103793 kozakken
Living the life
pi_39500329
Oh Jessie, wat leuk allemaal. Je hebt toch ook wel hele leuke kindjes hoor!

En wat fijn dat je nog geen galsteenaanval gehad hebt!
pi_39500403
O en ook leuk morgen kom Koos Wieman (poppenspeler ) www.poppentheaterjacobuswieman.nl bij Jans ivm die juffen dus. Dat is zo super leuk. Bo is altijd best angstig voor zulke dingen. Maar toen zij er nog op scholltje zat kwam hij ook en ze vond eht helemaal geweldig.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_39500451
Jessie fijn dat je nog geen aanval gehad heb!!!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:13:12 #85
30488 coolbabe
My little pwny
pi_39500665
Goed nieuws Jessie!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:34:59 #86
35189 Troel
scherp en bot
pi_39501288
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:30 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Die 20 van mij zitten hier hoor
Hij komt niet vandaag. Bij onze ketel zijn er vernieuwde eisen en dus moet er een pakking vervangen worden en 9 van de 10 keer begeeft de brander het dan en die heeft ie niet op voorraad.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 4 juli 2006 @ 12:25:18 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39502806
Ik heb een ander wasmiddel omdat dat wat ik normaal heb er niet was. En nu zit ik me dus al heel de ochtend te storen aan het geurtje. Net niet lekker.
maar ja, ik ga ook niet dat hele pak wegkieperen. Dus ik zit 'r nog wel een tijdje mee.
pi_39502940
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:53 schreef kozakken het volgende:
Voor alle zonnebrandslachtoffers (en vooral arme Luca): probeer eens Calendula gel!! (of emulsie)
Echt, helpt he-le-maal geweldig. Gebruik het ook voor kleine brandwondjes.
Tube Mucilago Carbomericum bij de Apotheek halen (is mentolachtig). Helpt ook onwijs goed als je verbrandt bent. Het verkoelt, echt zaaaalig
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_39503485
Djulian heeft zelf al verkoeling gevonden, hij is met de plantenspuit bezig en ondertussen drijfnat
  dinsdag 4 juli 2006 @ 12:48:16 #90
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_39503486
mentol lijkt me pijnlijk bij verbranding

ennuh smakelijk

Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_39503717
Gefeliciteerd evenstar
enneh jarige jet zet je msn eens ff aan, dan kan ik f wat nfo geven over allergie gebeuren
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 juli 2006 @ 12:57:01 #92
13151 crew  Rewimo
pi_39503755
Jammie, dat ziet er lekker uit! Gefeliciteerd meid!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 12:59:34 #93
35189 Troel
scherp en bot
pi_39503852
Welja, ga maar een konijn opeten

arm beest
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:04:59 #94
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_39504008
quote:
Op maandag 3 juli 2006 21:12 schreef lady-wrb het volgende:
bij luca op school hebben ze morgenmiddag waterfeest. hij wilde niet omdat hij van mij met t-shirt aan moet en hij weet niet hoe hij dat allemaal moet regelen.
ik heb hem beloofd dat ik blijf en hem zal helpen met (heel voorzichtig) afdrogen en aan- en uitkleden. nu is het goed.
maar tussen de middag moest het shirt uit om de yoghurt erop te doen en toen zat hij al te huilen van de pijn.
ik heb nu verkoelende gel gekocht en dat voelt fijn zegtie.
ben je al bij de dokter geweest ladywrb?klinkt toch wel als een ernstige verbranding (blaren) misschien kan je dan een receptje krijgen voor flammazine zalf oid,ook voor eventueel onstekingsgevaar?menthol is lekker bij verbranding,je hebt ook van die "velletjes" van methol,speciaal voor brandwonden.

ik hoop iig dat het gauw beter gaat met luca...
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:05:01 #95
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_39504010
T is een hond ':P
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_39504019
ik d8 dat het een kat ofzo was

Maar gefeliciteerd evenstar
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:06:50 #97
35189 Troel
scherp en bot
pi_39504053
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:05 schreef _evenstar_ het volgende:
NOG ERGER

Gefeliciteerd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39504113
quote:
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:12:28 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39504201
Menthol is heerlijk bij verbranding.
Mijn moeder had vroeger aftersun van 'Fenjal' hoezo uit de oudheid met idd een beetje menthol erin. Tegenwoordig is menthol bijna nergens meer te vinden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 juli 2006 @ 13:13:34 #100
13151 crew  Rewimo
pi_39504226
quote:
Dat zie je toch zo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')