quote:Op maandag 3 juli 2006 11:53 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat doet die smileyquotew van bizz in de OP eigenlijk?
Die mag wel weg, inderdaad.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:53 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat doet die smileyquotew van bizz in de OP eigenlijk?
Dat niet eens.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:53 schreef jogy het volgende:
Sepo
"Verschil in arm en rijk moet er zijn." © de bijbel.quote:
Van wie dan?quote:Op maandag 3 juli 2006 11:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Verschil in arm en rijk moet er zijn." © de bijbel.
Logisch, het is dan ook de bijbel.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:56 schreef jogy het volgende:
Ik ben het er niet mee eens.
Jij wil gequote worden, hè?!quote:Op maandag 3 juli 2006 11:58 schreef Stofje het volgende:
En Chowi een lieve mevrouw.
Mijn naam graag met een hoofdletter.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:58 schreef jogy het volgende:
Ik ook stofje, ik ook.
Waar blijft mijn portie aandacht?quote:Op maandag 3 juli 2006 11:58 schreef Stofje het volgende:
En Chowi een lieve mevrouw.
Yay!quote:Op maandag 3 juli 2006 11:58 schreef jogy het volgende:
Op beide opmerkingen natuurlijk, Ch is gewoon een poppetje.
nou, ja, zo stond ze er ongeveer bij zaterdagquote:Op maandag 3 juli 2006 11:53 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat doet die smileyquote van bizz in de OP eigenlijk?
Bier en soepstengels.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:59 schreef jogy het volgende:
Voedsel.
Jij bent al gebonden.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waar blijft mijn portie aandacht?
Oh, in dat geval ben je een lekker wijf.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben immer zo vrij als een vogel.
Ok. Dat wou ik even horen.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, in dat geval ben je een lekker wijf..
Ola. Puik dagje, is het niet?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:10 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
zo te zien wel ja!quote:
8 uur lang opgesloten zitten in een heet kantoor zonder airco. Nee, niet echt puikend.quote:
met lekkerequote:Op maandag 3 juli 2006 12:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
8 uur lang opgesloten zitten in een heet kantoor zonder airco. Nee, niet echt puikend..
De koffie is hier niet te drinken.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
met lekkerewarme
koffie uit de automaat?
What else is new.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Kijk mij eens een aandachtshoer zijn.
quote:Op maandag 3 juli 2006 12:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
De koffie is hier niet te drinken..
Niet nodig, het werk is namelijk wel erg leuk.quote:
Overigens wel een praktische manier om een collega weg te krijgen. Even monsterboard.nl bookmarken, en open zetten op zijn pc, en dan zorgen dat de directeur even langslooptquote:
oh, dan is het goed!quote:Op maandag 3 juli 2006 12:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet nodig, het werk is namelijk wel erg leuk.
Mét peren!quote:Op maandag 3 juli 2006 12:42 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat een kutreeksch is het eigenlijk, niet?
quote:Op maandag 3 juli 2006 12:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Pfrt, zolang jij een aandachts-manwhore bent heb je geen recht van spreken.
Hmm. Is het juist niet veel spannender en geiler om te gaan douchen als ze er nog is?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:52 schreef mcDavid het volgende:
De schoonmaakster is weg. Tof. Douchen.
quote:Op maandag 3 juli 2006 12:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hmm. Is het juist niet veel spannender en geiler om te gaan douchen als ze er nog is?Dat ze je 'per ongeluk' ziet.
![]()
![]()
![]()
Het weer heeft écht veel invloed op jouw libido hm?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hmm. Is het juist niet veel spannender en geiler om te gaan douchen als ze er nog is?Dat ze je 'per ongeluk' ziet.
![]()
![]()
![]()
Merk je verschil met andere dagen dan?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het weer heeft écht veel invloed op jouw libido hm?
Ga de douche maar schoonmaken, ik ga toch weg.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
GMTA.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Merk je verschil met andere dagen dan?
Goed punt.quote:
Sorry, ik nuttigde de lunch in mijn oh zo riante achtertuin.quote:
Wat nou?quote:
Ja die heb ik hier niet, op 2 hoog. Ja ik zou op het dak kunnen gaan zitten... maar dat is toch ook weer net nix...quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 12:59 schreef Stofje het volgende:
Seks
Het gaat erom dat je de liefde bedrijft.
Ik heb hier op 4 hoog een klein kutbalkonnetje.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja die heb ik hier niet, op 2 hoog. Ja ik zou op het dak kunnen gaan zitten... maar dat is toch ook weer net nix...
*gaat douchen, dus
Je mag wel in mijn achtertuin, heur.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja die heb ik hier niet, op 2 hoog. Ja ik zou op het dak kunnen gaan zitten... maar dat is toch ook weer net nix...
*gaat douchen, dus
quote:Op maandag 3 juli 2006 13:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Het moment van afscheid nadert, ik ga richting het vliegtuig die mijn moeder mee gaat nemen naar ver ver weg van hier.
Adieu!
Het is warm in de auto, heur.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Het moment van afscheid nadert, ik ga richting het vliegtuig die mijn moeder mee gaat nemen naar ver ver weg van hier.
Adieu!
In de trein is de horror nog ondraaglijker, dame.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga dan ook met de trein. JD, zorg er eens voor dat hij niet raar gaat doen.
Mwoah, het zal niet zo heel druk zijn hoop ik. Geloof me, niéts kan de pret van het uitzwaaien drukken. Dit is een mooie dag.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
In de trein is de horror nog ondraaglijker, dame.
Vooral als er mensen de raampjes weer dichtdraaien, omdat het zo tocht.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
In de trein is de horror nog ondraaglijker, dame.
Oh, je bent er blíj mee.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwoah, het zal niet zo heel druk zijn hoop ik. Geloof me, niéts kan de pret van het uitzwaaien drukken. Dit is een mooie dag.
Mensen, over het algemeen.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vooral als er mensen de raampjes weer dichtdraaien, omdat het zo tocht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |